eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.7هزار دنبال‌کننده
55.3هزار عکس
15.6هزار ویدیو
202 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ جسارت توله وهابی علی‌اف، جهاندار بی اوغلو رئیس حزب توران (حزب پان ترکیست) باکو به ساحت مقدس امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری: بر اساس عقاید شارلاتان شیعیان دروغگویی به نام امام دوازدهم ظهور نمیکنه! 🔹‌ اگر امام زمان در کار باشد، ترک ها هستن که با برپایی دولت جهانی ترک دنیا را نجات میدن! رهبر ایران سرکرده تروریست هاست https://eitaa.com/atashbekhtyar
شهدای ایرانی حملات مستقیم رژیم صهیونیستی به سوریه https://eitaa.com/atashbekhtyar
✅ ادعای بن بست در حجاب توسط یک فعال اصلاح طلب 🔹عباس عبدی در یادداشتی مدعی شده است:« طرفداران حجاب اجباری توجه ندارند که مجموعه گزاره‌های آنان در دفاع از اجباری یا قانونی بودن این رفتار‌ها به بن‌بست رسیده و همین بن‌بست است که کار را به این مرحله رسانده است؛ بنابراین ادامه آن سیاست‌ها نیز گره این مساله را پیچیده‌تر می‌کند. در این باره سخنان زیادی می‌توان گفت و باید در روز‌های آینده به آن‌ها اشاره کرد، ولی یک مساله قطعی است و تا هنگامی که حکومت نخواهد آن را بپذیرد هیچ اتفاق مثبتی رخ نخواهد داد. اینکه قانون کنونی غیرقابل اجرا است. الزام حقوقی به رعایت حجاب شرعی غیرممکن است. به همین علت هم در روز میلیون‌ها بار نقض می‌شود و از قدیم هم می‌شده است و هیچ اقدام قانونی (و نه غیرقانونی مثل گشت ارشاد) صورت نمی‌گرفته است. این‌ها را هم توطئه خارج ندانید؛ همه ریشه داخلی دارد.» وی در پایان نتیجه گیری کرده است:«پس گام اول باید حذف الزام «حجاب شرعی» باشد این جزو اختیارات مردم است. در مرحله بعد باید برای حفظ نظم که منطقی متفاوت با حجاب شرعی دارد، گفتگو کرد و راهی را پیدا کرد که مورد تأیید جامعه و زنان باشد. راه دیگری وجود ندارد. ماست‌پاشی و عصبانیت فرد ضارب، محصول چنین بن‌بست‌هایی است. تنها و روان خود را در مواجهه با حجاب زنان خسته و رنجور نکنید.» ✅ نکات تحلیلی: 🔹 بن بست به معنای نداشتن هیچ راه حل است. در حالی که دلسوزان و متدینین و فرهیختگان انقلابی راهکارهای متعددی برای حجاب دادند و مطالبات خود را بیان کردند. پس اطلاق واژه بن بست برای حجاب بی معناست. 🔹جناب عبدی بر اساس کدام قاعده اسلامی می گویند که تا هنگامی که حکومت در برابر حجاب کوتاه نیاید، هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد! البته روشن نیست که منظور وی از اتفاق مثبت چه می باشد؟ آیا ولنگاری در حجاب و اختیاری بودن آن منظور است؟ اگر اینگونه باشد و رسماً اعلام شود که حجاب اختیاری است که نظام اسلامی دیگر نظام اسلامی نخواهد بود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد؟! 🔹معلوم نیست که چطور تا کنون الزام حقوقی به رعایت حجاب شرعی ممکن بوده و حالا یک باره غیر ممکن شده است ؟ضمن اینکه واقعاً راست حسینی ، دعوا بر سر حجاب شرعی است یا دعوا بر سر پوشش !؟ 🔹نکنه مهم اینکه نقض رعایت قانون توسط افراد، مجوزی برای لغو کلی قانون نیست. 🔹آقای عبدی ؛ بر اساس کدام نظر فقهی ، یک واجب عینی را بر عهده افراد گذاشته است؟ و می گوید باید گفتگو کرد و راهی برای آن پیدا نمود!؟ 🔹نکته پایانی اینکه ، ماست پاشی محصول بن بست ها نیست ، بلکه محصول ترسی است که برخی مسئولان در برخورد و حل ریشه ای موضوع حجاب به خاطر فضاسازی های رسانه ای جریان غیر انقلابی داخلی و همراهی رسانه های دشمن رقم زده اند. ✍ سعید میرزایی https://eitaa.com/atashbekhtyar
✋ اینجا فرودگاه بین المللی شیراز است 🔹خیلی بی انصاف هستند متولیان اماکن عمومی دیگر، اگر از همین کار الگو نگیرند وقتی به این راحتی و بدون هزینه گوش می کنند و روسری سر می کنند امام على (ع) : پوشیده و محفوظ داشتن زن مایه آسایش بیشتر و دوام زیبایى اوست . (غرر الحکم۵۸۲۰) https://eitaa.com/atashbekhtyar
📌 ده شهید در یک قاب ... 🔹️ برای کسانی‌که اهل ارزش‌های اسلامی هستند، تصاویر شهدا از هر تصویری دلرباتر است. "امام خامنه‌ای" ▫️ایستاده از راست: ◇ شهید ساجد کاظمی‌راشد ◇ شهید حسین صفری ◇ شهید مجید شریف‌زاده ◇ شهید داود فیروز زرین ▫️نشسته از راست: ◇ شهید علیرضا بابایی ◇ شهید داود نظافت ◇ شهید صمد خشکبارچی ◇ شهید عبدالرحمان هراتی ◇ شهید قاسم هریسی ◇ شهید خلیل نوبری 🔺️ این رزمندگان جمعی گردان امام حسین (ع) لشکر ۳۱عاشورا بودند که در عملیاتهای مختلف در ۸ سال دفاع‌ مقدس به شهادت رسیدند. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 https://eitaa.com/atashbekhtyar
🔴دلگویه یک دختر بلوچ برای امام جماعت مسجد مکی 🔰 جناب مولوی عبدالحمید؛ سلام علیکم ♦️من دختر پدری هستم که از مریدان شما و نمازگزارانی است که نماز جماعتش را همیشه به امامت شما اقامه می‌کند. اما این پدر اجازه نداد من و هفت خواهرم، همسر آینده خودمان را انتخاب کنیم و زمانی که هنوز در حال و هوای کودکی‌مان بودیم، ما را به عقد مردانی در آوردند که چندین سال از ما بزرگتر بوده و قبل ما چند همسر اختیار کرده بودند. به خودمان آمدیم چندین کودک در آغوشمان بود، تنها در میان خانواده و دریغ از مهر و محبت همسری... گویا به دنیا آمده بودیم که کنیزی مردان‌مان را بکنیم و حق انتخاب و اعلان نظر را نداشتیم، حتی لباسمان را آن مردان انتخاب می‌کردند.. می‌خواستم حضوری مانند آن دخترانی که بدون پوشش اسلامی به راحتی در مسجد مکی خدمت شما رسیدن، شما را از نزدیک ببینم و آشکارا، درد دل‌هایم را بگویم، ولی جرات نداشتم؛ ترسیدم توسط بعضی از همین مردان و مریدان شما حذف شوم و بدنم در کنار خیابان بی جان پیدا شود‌. جناب مولوی! کاش توریست‌هایی که مسجد مکی را دیدند، مادران و خواهران مظلوم من را در جاده‌های استان سوار بر عقب وانت و تویوتا می‌دیدند! مادران و دخترانی که در عرف ی تجویزی حضرت‌تان و مولوی‌های تحت زعامت‌تان، فقط به جرم دختر بودن، محروم از امکانات اولیه هستند. اگر نادان به این رسوم جاهلانه‌ی زن ستیز و بدیهیات هستید، امامت جاهل در مسجد مکی خطاست و چنانچه آگاه به این ظلم هستید، سکوت‌تان خیانت است. نمی‌توان سهم منِ دختر اسیر در تفکرات شما و پدرم، فقط اخم و سکوت‌تان باشد ولی سهم آن دخترک بهایی کشف حجاب کرده در مسجد مکی، لبخند و نوازش شما باشد! جناب مولوی! پدرم چنان مومنانه این آیه قران را تلاوت می‌کند که "یَأَیُّهَا الَّذِینَ ءَامَنُواْ لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید، چرا چیزی به زبان می‌گوئید که در مقام عمل خلاف آن می‌کنید" ولی نمی‌دانم پدرم چگونه این تعارض در قول و فعل شما را نمی‌خواهد ببیند یا بفهمد! صادقانه بگویم همگان دختران بلوچ را به نجابت می‌شناسند ولی اگر در نگاه شما ملاک انسان بودن دختران‌، فقط کشف حجاب، آرایش، عشوه‌گری و رقص در مسجد مکی است به پدران ما بگویید به ما هم فقط کمی اجازه بدهند تا استعداد و انسانیت خودمان را در محراب مسجد مکی به محضرتان اثبات کنیم! البته این غلط‌ها از ما به دور است چرا که ما نجابت را از پیامبر و نیاکان‌مان به ارث برده‌ایم نه از کاسبان...! جناب مولانا عبدالحمید! اگر صدای من به هر نحوی به گوش شما که امروز مدعی آزادی و حقوق زنان‌ و مخالف ظلم هستید، رسید لطفا در خطبه‌های نمازجمعه‌تان بفرمائید که دیگر هیچ پدر و مردی حق ندارد دختر بلوچ را به اجبار عقد مردان چند همسری که بزرگتر از آنهاست درآورد. چند همسری‌های اجباری و مردسالاری‌های وحشتناک و غیرانسانی که خلاف سیره پیامبر اعظم است را ظالمانه بدانید و قویاً محکوم کنید. من و دیگر دختران مظلوم بلوچ، منتظر واکنش و حمایت شما هستیم. به امید آن روز که دختران بلوچ با پوشش اختیاری خودشان مانند توریست‌های امروز مسجد مکی، بتوانند آزادانه شما را ببینند... یک دختر بلوچ مظلوم https://eitaa.com/atashbekhtyar
19.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجرای جناب سرهنگ یعقوبی معاون تبلیغات و روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان در شبکه استانی سیمای سمنان در برنامه زنده نسیم سحر
11.48M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆حضور گسترده متدینین در ساحل چالوس در دفاع از عفاف و حجاب در روز طبیعت ✍چنان چه این نمونه حرکت ها در شهرستان ها انجام پذیرد عملا بی حجابی جمع می شود. https://eitaa.com/atashbekhtyar
27.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی کتاب موعظه خوبان (تالیف ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضاادیانی)در برنامه نسیم سحر از شبکه استانی سیمای سمنان https://eitaa.com/atashbekhtyar
🔴از ماست پاشی تا خاک پاشی به حجاب ♦️انتشار یک فیلم از ریختن ماست بر روی سر دو زن کشف حجاب کرده توسط یک مرد با هویت نامشخص، محل توجه برخی فعالین رسانه ای و اجتماعی شده است. یک: عمل فرد ناشناسی که اقدام به ماست پاشی کرده قطعا محکوم و بسیار زشت بوده و حتما مورد تایید نیست. نه اقدام قانونی کرده، نه عملش اخلاقی بوده و نه با معیارهای روشن امر به معروف و نهی از منکر منطبق است. دو: در فیلم منتشر شده همزمان دو اقدام غیر قانونی، غیر اخلاقی و خارج از عرف و فرهنگ ایرانی اتفاق افتاده و هم آن مرد ماست پاش و هم آن دو زن کشف حجاب کرده محکوم هستند. سه: اما فیلم ماست پاشی نکات فرامتنی نیز دارد، اول نکته اینکه یاددآوری می‌کند که چرا باید هرچه سریعتر و بهتر موضوع مبارزه با اباحه گری با قوانین و تبصرهای جامع‌تر، سیاستگذاری به روز تر و چارچوب مشخص‌تری اجرا و پیگیری شود و تکالیفی که بر عهده متولیان حوزه حجاب در همه سلسله مراتب آن وجود دارد، به جد به اجرا برسد تا کمتر امکان جولان کشف حجاب و اباحه گری در سطح اجتماع پیدا شود و عموم مردم کمتر در معرض این ناهنجاری که افکار و احساسات فرهنگی آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، قرار بگیرند. چهار: طبق معمول در واکنش اولیه به این نوع فیلم‌های نادر، برخی فعالین مجازی و اجتماعی و حتی فرهنگی دچار خطا می‌شوند و ناخواسته با وزن دادن بیش از حد به یک خطا زشت، یک اصل درست همانند لزوم برخورد با شتاب بیشتر را با اقلیت ناچیز مروج اباحه گری را دچار حواشی و کندی ‌می‌کنند. از سوی دیگر فرصت‌طلبان سیاسی و ضد فرهنگی نیز عمدا با پروپاگاندای مجازی و رسانه‌ای چنان خطا مذکور را بزرگ نمایی و تعمیم‌های کذایی می‌دهند که شاید بتوانند مقداری عقب نشینی در موضوع مقابله با اباحه گری در جامعه ایرانی ایجاد شود. در هر صورت هر دو طیف رفتارشان مکمل هم می‌شود و یکی با عدم تشخیص صحنه و دیگری با سواستفاده از صحنه بوجود آمده عمل می‌کنند. پنج: اما برجسته سازی عامدانه این فیلم توسط جریان رسانه‌ای ضدانقلاب در زمانه‌ای که موضوع مبارزه با اباحه گری و کشف حجاب در داخل کشور به سرانجام مناسب‌تر و عزم جدی‌تری نزدیک شده، کاملا معنادار است. به خوبی معلوم است که جریان پشت صحنه و سازمان دهنده اباحه گری در ایران نگران بهم خوردن روند جاری و طراحی‌های خود است و از فرصت ماست پاشی یک فرد ناشناس و متخلف تلاش می‌کند که به ارزش پذیرفته شده فرهنگی و عرفی شده جامعه ایران چندی بیشتر خاک پاشی کند. تلاش نافرجامی که بیشتر به خاک پاشیدن به انوار تابناک خورشید می‌ماند! *مهدی جهان تیغی https://eitaa.com/atashbekhtyar