eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.6هزار دنبال‌کننده
49.6هزار عکس
14.6هزار ویدیو
199 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️ 💠 ساعت از یک بامداد می‌گذشت، کمتر از دو ساعت تا تحویل سال ۱۳۹۰ مانده بود و در این نیمه‌شب رؤیایی، خانه کوچک‌مان از همیشه دیدنی‌تر بود. روی میز شیشه‌ای اتاق پذیرایی ساده‌ای چیده بودم و برای چندمین بار سَعد را صدا زدم که اگر نبود دلم می‌خواست حداقل به اینهمه خوش‌سلیقگی‌ام توجه کند. 💠 باز هم گوشی به دست از اتاق بیرون آمد، سرش به قدری پایین و مشغول موبایلش بود که فقط موهای ژل زده مشکی‌اش را می‌دیدم و تنها عطر تند و تلخ پیراهن سپیدش حس می‌شد. می‌دانستم به خاطر من به خودش رسیده و باز از اینهمه سرگرمی‌اش کلافه شدم که تا کنارم نشست، گوشی را از دستش کشیدم. با چشمان روشن و برّاقش نگاهم کرد و همین روشنی زیر سایه مژگان مشکی‌اش همیشه خلع سلاحم می‌کرد که خط اخمم شکست و با خنده توبیخش کردم :«هر چی خوندی، بسه!» 💠 به مبل تکیه زد، هر دو دستش را پشت سرش قفل کرد و با لبخندی که لبانش را ربوده بود، جواب داد :«شماها که آخر حریف نظام نشدید، شاید ما حریف نظام شدیم!» لحن محکم وقتی در لطافت کلمات می‌نشست، شنیدنی‌تر می‌شد که برای چند لحظه نیم‌رخ صورت زیبایش را تماشا کردم تا به سمتم چرخید و به رویم چشمک زد. 💠 به صفحه گوشی نگاه کردم، سایت باز بود و ردیف اخبار که دوباره گوشی را سمتش گرفتم و پرسیدم :«با این می‌خوای کنی؟» و نقشه‌ای دیگر به سرش افتاده بود که با لبخندی مرموز پاسخ داد :«می‌خوام با دلستر انقلاب کنم!» نفهمیدم چه می‌گوید و سرِ پُرشور او دوباره سودایی شده بود که خندید و بی‌مقدمه پرسید :«دلستر می‌خوری؟» می‌دانستم زبان پُر رمز و رازی دارد و بعد از یک سال زندگی مشترک، هنوز رمزگشایی از جملاتش برایم دشوار بود که به جای جواب، کردم :«اون دلستری که تو بخوای باهاش انقلاب کنی، نمی‌خوام!» 💠 دستش را از پشت سرش پایین آورد، از جا بلند شد و همانطور که به سمت آشپزخانه می‌رفت، صدا رساند :«مجبوری بخوری!» اسم انقلاب، هیاهوی سال ۸۸ را دوباره به یادم آورده بود که گوشی را روی میز انداختم و با دلخوری از اینهمه بی‌نتیجه، نجوا کردم :«هر چی ما سال ۸۸ به جایی رسیدیم، شما هم می‌رسید!» با دو شیشه دلستر لیمو برگشت، دوباره کنارم نشست و نجوایم را به خوبی شنیده بود که شیشه‌ها را روی میز نشاند و با حالتی منطقی نصیحتم کرد :«نازنین جان! انقلاب با بچه‌بازی فرق داره!» 💠 خیره نگاهش کردم و او به خوبی می‌دانست چه می‌گوید که با لحنی مهربان دلیل آورد :«ما سال ۸۸ بچه‌بازی می‌کردیم! فکر می‌کنی تجمع تو دانشگاه و شعار دادن چقدر اثر داشت؟» و من بابت همان چند ماه، مدال مبارز را به خودم داده بودم که صدایم سینه سپر کرد :«ما با همون کارها خیلی به ضربه زدیم!» در پاسخم به تمسخر سری تکان داد و همه مبارزاتم را در چند جمله به بازی گرفت :«آره خب! کلی شیشه شکستیم! کلی کلاس‌ها رو تعطیل کردیم! کلی با حراست و درافتادیم!» 💠 سپس با کف دست روی پیشانی‌اش کوبید و با حالتی هیجان‌زده ادامه داد :«از همه مهمتر! این پسر سوریه‌ای یه دختر شرّ ایرانی شد!» و از خاطرات خیال‌انگیز آن روز‌ها چشمانش درخشید و به رویم خندید :«نازنین! نمی‌دونی وقتی می‌دیدم بین اونهمه پسر میری رو صندلی و شعار میدی، چه حالی می‌شدم! برا من که عاشق بودم، به دست اوردن یه همچین دختری رؤیا بود!» در برابر ابراز احساساتش با آن صورت زیبا و لحن گرم عربی، دست و پای دلم را گم کردم و برای فرار از نگاهش به سمت میز خم شدم تا دلستری بردارم که مچم را گرفت. صورتم به سمتش چرخید و دلبرانه زبان ریختم :«خب تشنمه!» و او همانطور که دستم را محکم گرفته بود، قاطعانه حکم کرد :«منم تشنمه! ولی اول باید حرف بزنیم!» 💠 تیزی صدایش خماری را از سرم بُرد، دستم را رها نمی‌کرد و با دست دیگر از جیب پیراهنش فندکی بیرون کشید. در برابر چشمانم که خیره به فندک مانده بود، طوری نگاهم کرد که دلم خالی شد و او پُر از حرف بود که شمرده شروع کرد :«نازنین! تو یه بار به خاطر قید خونواده‌ات رو زدی!» و این منصفانه نبود که بین حرفش پریدم :«من به خاطر تو ترک‌شون کردم!» مچم را بین انگشتانش محکم فشار داد و بازخواستم کرد :«زینب خانم! اسمت هم به خاطر من عوض کردی و شدی نازنین؟» از طعنه تلخش دلم گرفت و او بی‌توجه به رنجش نگاهم دوباره کنایه زد :« هم به‌خاطر من گذاشتی کنار؟ اون روزی که لیدر دانشکده بودی که اصلاً منو ندیده بودی!»...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بعد از آموزش همجنس‌بازی به کودکان، نوبت به حیوان انگاری بچه‌های معصوم در غرب رسید بچه‌هایی که به حیوان بودن تظاهر میکنن و حتی در کلاس درس با صدای حیوانات با معلم صحبت میکنن! پ‌ن. طبق این مستند یکی از عوامل تاثیرگذار روی این بچه‌ها انیمه‌ها بوده
۸ فرمانده در فراجا تغییر کردند 🔹با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شد. سردار سلیمان ملک زاده به سمت معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فراجا، سردار عباس شریعتی مشاور فرماندهی کل و رئیس دفتر ویژه فراجا، سردار علی محمدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی منصوب شدند. 🔹سردار کیومرث عزیزی به سمت فرمانده انتظامی غرب تهران منصوب شد و سردار علی بزرا به سمت دستیار ویژه فرمانده کل در امور بازنشتگان فراجا، سردار محمدرضا ضابط جانشین معاون انسانی فراجا و سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ جمهوری اسلامی تنها گزینه قابل اعتماد کارشناس شبکه سلطنت طلب: باید به جمهوری اسلامی اعتماد کنیم، آقای خامنه‌ای را می‌شناسم، آقای خامنه‌ای از هاشمی مدرن‌تر و واقع‌بین‌تر بود، ایشان وطن پرست است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لیبی کردن ایران فقط به خاطر بُغض از (آیت الله العظمی سید) علی خامنه‌ای... 📽 برشی از مناظره نصیری و علیزاده
💢 ۵ سال پیش در‌ چنين روزی آمریکا از برجام خارج شد 🔹 مرور این سخنرانی‌ جناب آقای ظریف خالی از لطف نیست ✍️ دولت فریب
💠 هدایای دریافتیِ مسئول خرید 💬 سوال: اموالی که بعضی از فروشندگان به مأموران خرید ادارات یا شرکت ها بدون آن که آن ها را به قیمت تثبیت شده اضافه کنند، به خاطر برقرارکردن ارتباط می پردازند، نسبت به فروشنده و نسبت به مأمور خرید چه حکمی دارند؟ ✅ پاسخ: ◀️ پرداخت این اموال توسط فروشنده به مأمور خرید جایز نیست و برای مأمور هم دریافت آن ها جایز نیست و آن چه را که دریافت می کند باید به اداره یا شرکتی که مأمور خریدِ آن است، تسلیم کند. 📚 بخش استفتائات پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری https://eitaa.com/PR_Police
. ♻️ مأمور پلیس، کودک 8 ساله دانش آموز رو که داخل نهر پر از آب افتاده بود، بیرون می‌کشه و عملیات احیاء رو تا رسیدن اورژانس انجام میده و اون کودک از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنه... اگر این واقعه که در شهر اشنویه اتفاق افتاده، برعکس بود و مأمور پلیس به خطا از کوره دررفته و کسی را هل داده بود، تا الان رسانه‌های معاند خارجی و دنباله‌های داخلی آنها از اصلاح‌طلبان و جماعتی از ساکتین اصولگرا که فقط برای شماتت نیروهای زحمت‌کش دهان باز می‌کنند، کل پلیس را متهم و نصیحت می‌کردند! وقتی اشتباهات یک نفر را به نام همه فاکتور می‌کنید، حداقل این مواقع هم در بازنشر این خدمات دست به عصا نباشید.
✍️ در مواجهه سلبی با پدیده بی حجابی کدام اولویت دارند: برخورد با «مصادیق خیابانی» یا «شبکه مولّد بی حجابی»؟ 📌 یکی از ویژگی های بسیار مهم قرآن کریم، تقویت نگاه راهبردی، جریانی و فرآیندی در انسان هاست. چه در مسائل و پدیده های مربوط به زندگی شخصی و چه پدیده های اجتماعی و سیاسی. این مسئله مصادیق فراوانی در قرآن دارد که تفصیل آن مجال دیگری می طلبد. اما یکی از مصادیق این نوع نگاه قرآنی به پدیده ها، مسئله «حجاب» و شیوع «بی حجابی» در جامعه است. تأمل در آیات قرآن کریم در این زمینه گویای این حقیقت است که نگاه قرآن کریم به مسئله «حجاب» و برخورد با «فحشا» نیز عمدتاً نگاه «جریانی» و «شبکه ای» است، نه «مصداقی» و «جزئی». ادبیات قرآن کریم زمانی که در سوره مبارکه احزاب درباره ضرورت «حجاب» زنان سخن می گوید، ادبیاتش «تبیینی»، «اقناعی» و «نرم» است: 🔸 «يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِكَ وَ بَناتِكَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلابِيبِهِنَّ ذلِكَ أَدْنى‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ كانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحِيماً؛ اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو جلبابها (روسرى‏هاى بلند) خود را بر خويش فرو افكنند، اين كار براى اينكه (از آلودگان) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند بهتر است و (اگر تاكنون خطا و كوتاهى از آنها سر زده) خداوند همواره غفور و رحيم است.» (احزاب: 59) اما بلافاصله در آیه بعد، زمانیکه درباره شبکه «بی حجاب ساز» (منافقان، بیماردلان و مرجفون) که به دنبال ترویج «فحشا» در جامعه هستند سخن می گوید، ادبیاتش بسیار تند، قاطع، صریح و تهدیدآمیز است: 🔸 «لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ الْمُنافِقُونَ وَ الَّذِينَ فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لا يُجاوِرُونَكَ فِيها إِلاَّ قَلِيلاً * مَلْعُونِينَ أَيْنَما ثُقِفُوا أُخِذُوا وَ قُتِّلُوا تَقْتِيلاً * سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلاً؛ اگر منافقين و آنان كه در دلهايشان بيمارى است، و (همچنين) آنها كه اخبار دروغ‏ و شايعات بى اساس در مدينه پخش می¬كنند، دست از كار خود برندارند تو را بر ضد آنان می‏شورانيم؛ سپس جز مدت كوتاهى نمى‏توانند در كنار تو در اين شهر بمانند. * و از همه جا طرد می‏شوند، و هر جا يافته شوند گرفته خواهند شد و به قتل خواهند رسيد. * اين سنت خداوند در اقوام پيشين است و براى سنت الهى هيچگونه تغييرى نخواهى يافت.» (احزاب: 62-60) 📌 نمونه دیگر، آیات سوره مبارکه نور است که مجدداً هم موضوع «حجاب» و هم مسئله «جریان نفاق» و «بیماردل» در آن مورد بحث واقع شده است. آیه 31 این سوره، مشخصاً به موضوع حجاب اشاره دارد و با ادبیاتی نرم از زنان مؤمنه می خواهد که چشم ها را از نگاه به نامحرم فروافکنند و حجابشان را نیز رعایت نمایند و زینت هایشان را در برابر نامحرمان آشکار ننمایند. اما در عین حال ادبیات قرآن کریم در همین سوره، درباره «شبکه مولّد بی حجابی و فحشا»، که منافقان و بیماردلان هستند، ادبیاتی سلبی و تهدیدآمیز است. قرآن کریم در آیه 11 این سوره، برای توصیف منافقان از تعبیر «عُصبَة» (به معنای «گروه منسجم») استفاده نموده و سپس آنان را به عنوان «شبکه مولد فحشا»، تهدید به مجازات سخت در دنیا و آخرت می کند: 🔸 «إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ؛ كسانى كه دوست دارند فحشا در ميان مردم با ايمان شيوع يابد عذاب دردناكى براى آنها در دنيا و آخرت است، و خداوند مى‏داند و شما نمى‏دانيد.» (نور: 19) 📌 با این نگاه قرآنی باید گفت، پدیده بی حجابی هم مسئله ای سیاسی، هم امنیتی و هم فرهنگی است و به نظر می رسد مسئولان حکومتی باید بجای تمرکز بر روی «کشف حجاب های موردیِ خیابانی»، با «شبکه مولد کشف حجاب و فحشا» برخورد کند؛ اگر با ابعاد و اضلاع متنوع این شبکه، که عمدتاً به نوعی مرتبط با دشمن و شبکه نفوذ و نفاق هستند، برخورد قاطع صورت گیرد، آنگاه بدون اینکه «دوقطبی های اجتماعی فتنه انگیزی» در جامعه شکل بگیرد، بی حجابی های موردیِ کف خیابان نیز تا حد بسیار زیادی از بین خواهند رفت؛ برخی ابعاد و عناصر مؤثر این شبکه مولد بی حجابی و فحشا عبارتند از: «سلبریتی های هتاک»، «فضای مجازیِ رها (عمدتاً اینستاگرام و تلگرام)»، «شبکه نمایش خانگی» و «مافیای تولیدکننده و واردکننده و توزیع کننده لباسهای نامناسب».
👆آرزوی سقوط اسد از زبان سعد حریری 🔸️سعد حریری رهبر جریان المستقبل لبنان در سال ۲۰۱۲ چنان از فتوحات نظامی مخالفان نظام اسد ذوق زده شده بود که اینگونه صریح و آشکار وعده سقوط جمهوری عربی سوریه را می داد. 🔹غافل از این که نمیدانست قدرت اصلی منطقه اجازه سقوط متحد راهبردی خود را نخواهد داد. 🔸️حال که اعضای اتحادیه عرب دست از پا درازتر مجبور شدند ، نظام سوریه را به اتحادیه عرب بازگردانند ، دیدن این فیلم لذت صد چندان دارد. ضمنا خودش سقوط کرد
💢شهادت رئیس مواد مخدر دریابانی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیان 🔹اخبار تکمیلی تا دقایقی دیگر اعلام می گردد.
🌹شهادت رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان 🔹سرهنگ شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای آبی هرمزگان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به فیض شهادت رسید. 🔹سرتیپ دوم بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: عصر امروز مرزبانان مبارزه با موادمخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر در آب های خلیج فارس با یک باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر و در این درگیری متاسفانه سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🔹سردار اسماعیلی با اشاره به اینکه قاچاقچیان پس از درگیری اولیه و زخمی شدن تعدادی از اعضای باند از محل متواری شدند خاطر نشان کرد: تلاش مرزبانان برای تعقیب و دستگیری اعضای این باند ادامه دارد. 🔹فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مرزبان شجاع و فداکار با تاکید بر ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور تصریح کرد: قطعا انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون این شهید پایمال شود
https://www.aparat.com/v/jZ6bJ پیاده روی حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در مسیر پاسگاه مرزی خانقاه
♨️ سایت GPTGo یک مدل جستجوی هوش مصنوعی است که جستجوی Google را با پاسخ‌های ChatGPT ترکیب می‌کند. با استفاده از GPTGo، می‌توانید اطلاعات را در وب جستجو کنید. درست مانند استفاده از موتور جستجوی معمولی، اما با کمک هوش مصنوعی، chatGPT. 🌐 روابط عمومی پلیس @pr_police
💢اولین تصویر از شهید مسعود پرکاس شهادت 18/02/1402 مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢پخش خبر شهادت شهید مرزبان سرهنگ مسعود پرکاس از شبکه استانی مرکز خلیج فارس
پیامدهای بدحجابی اگر پوشش اسلامی رعایت نشود ،خانواده آسیب می بیند .مردی که هر روز با انواع واقسام مدل ها و انواع چهره خانم ها روبرو است، انگیزه محبت و عشق به همسرش در او کاهش می یابد و بدین گونه خانواده در معرض آسیب قرار می گیرد . وقتی کشش جنسی زیاد شد، مردان هرزه به نگاه بسنده نمی کنند و روابط جنسی نامشروع رخ می دهد؛ همان چیزی که امروزه در غرب بیداد می کند. آمار روابط جنسی نامشروع غرب رابه چالش کشانده و به مصیبت های ناگواری گرفتار کرده است، فرزندان نامشروع ، سقط جنین و....در این کشورها آمار بالایی دارد؛ در پی آن، میل به ازدواج و تشکیل خانواده از سوی مردان کم می شود چرا که بخش زیادی از نیاز جنسی خود را در جامعه فراهم می بینند. بی حجابی ،غریزه جنسی را تحریک وطوفانی می سازد.این تحریک نه تنها کنترل وهدایت غریزه جنسی را مشکل می سازد بلکه مردان را به کانون خطر جدی برای زنانی که خودِ آنها آن را تحریک نموده اند، تبدیل می کند. با کم شدن حجاب ،آمار خشونت علیه زنان نیز بالا می رود؛ امروزه در غرب آزارهای جنسی و مساله خشونت علیه زنان بیداد می کند. افزایش تحریکات جنسی در جامعه فعالیت های مثبت جامعه را پایین می آورد؛ استعدادهایی که می تواند در خدمت تحقیق ،تعلیم وتعلم ،تفکر وسازندگی وبالندگی جامعه قرار گیرند در خدمت آنچه نباید قرار می گیرد. حجاب صدفی است که گوهر گرانبهای هستی زن رادر برمی گیرد و بر شخصیت او می افزاید، زیرا بشر همواره آنچه را ارزشمند می داند، از دسترس دیگران دور نگه می دارد و با شیوه های خاص از آن مراقبت می کند، به همین جهت آنچه در همه جا یافت می شود ودسترسی به آن به آسانی صورت می پذیرد ارزش خود را از دست می دهد. متاسفانه امروزه با رواج بی حجابی شخصیت انسانی زن به فراموشی سپرده شده وتنها به زیباییهای جسمی او توجه می شودو ارزش او تا حد یک کالای لوکس تنزل پیدا کرده است . بی حجابی اذهان جامعه را به سوی امتیازات ظاهری وزیبایی های جسمی متوجه می سازد وارزشهای واقعی نظیر علم و اخلاق، اهمیت خود را از دست می دهند.بی حجابی ،معنویت را تضعیف واسباب انحطاط اخلاقی را پدید خواهد آورد. تاثیر بی حجابی در فساد اخلاقی به حدی است که مستکبران وغارتگران با فاسد کردن اخلاق جوامع وشیوع فحشا همیشه از آن برای تسلط بر فرهنگ ملت ها سود برده اند وکاری کرده اند که اخلاق در همه جا ویران شود تا راه سیطره را بگشایند وهمت جوان، صرف اشباع غرایز شهوانی اش گردد و در این صورت است که اخلاق فرو می ریزد. ارمغان شوم بی حجابی چیزی جز تنزل مقام زن از شخصیت اجتماعی او نیست؛ از سوی دیگر وقتی زن از اصالت انسانی خود عدول کرد، مورد طمع هوس ورزان وحیوان صفتان انسان نما قرار می گیرد ونا امنی در اجتماع، دامنگیر زنان جامعه می شود.زنی که با بدن بزک کرده در میان نامحرمان نمایان شود ،برای رسیدن به او دیگر به عشق وعاطفه ،علاقه قلب ومیل باطنی که عامل افزایش بهای معشوق است ،نیازی نیست . در این صورت او با عینک عشق دیده نمی شود ،بلکه فقط برای ارضای امیال جنسی وشهوانی مورد طلب قرار می گیرد؛ در این وضعیت کرامت زن تا اندازه ای سقوط کرده که حتی مردان در طلب زنان نیستند بلکه زنان در پی مردان اند تا با ذلت وخواری خود را به آنان عرضه کنند. کلام آخر اینکه: وقتی هویت زن را سیمای ظاهرش تشکیل داد و در صدد بود ظاهرش را به نمایش بگذارد، طبیعتا بعد ازمدتی، ظاهر رنگ می بازد و او احساس بی هویتی می کند؛ زن، جاذبه های خود را از دست داده و احساس افسردگی می کند. برگرفته از: کتاب "دختران ومزاحمت ها" – نویسنده: "محمود اکبری"