eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.8هزار دنبال‌کننده
55.3هزار عکس
15.6هزار ویدیو
202 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💢خدمات رسانی به زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه گوشه ای از خدمات رسانی به زائرین پاکستانی در موکب الحسین علیه السلام شهدای انتظامی در مرز میرجاوه به روایت تصویر
💢خدمات رسانی به زائران پاکستانی در پایانه مرزی ریمدان گوشه ای از خدمات رسانی به زائرین پاکستانی در موکب الحسین علیه السلام شهدای انتظامی در مرز ریمدان به روایت تصویر
🔴طرح|مصدق سیلی اعتماد به آمریکا را خورد 🗓 سالروز کودتای آمریکایی 28مرداد
17.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید⬇️ 🚩 وحدت و برادری؛ صمیمت، همدلی و مهمان نوازی مردم بلوچ در لحظه دیدار با زائران پاکستانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعار اربعین 1446 قمری و 1403 شمسی «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.اربعین همان جبهه مقابل رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی است که به صحنه آمده و مبارزه می کنند در واقع روح حرکت و قیام امام حسین (ع) در این رویداد عظیم فرهنگی قابل درک و فهم است
⚫️ انس با امام زمان علیه‌السلام 🔵 یکی از دعاهایی که محبت و اُنس و رفاقت با امام عصر عجل الله ایجاد می‌کند زیارت پرفیض است که بزرگان به آن توصیه فرموده اند.
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| یکشنبه ۲۸ مرداد۱۴۰۳ ۱۸ آگوست ۲۰۲۴ میلادی ۱۳ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): مَا قَالَ النَّاسُ لِشَيْءٍ طُوبَى لَهُ، إِلَّا وَ قَدْ خَبَأَ لَهُ الدَّهْرُ يَوْمَ سَوْءٍ. سرانجام خوشى ها (سياسى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: مردم چيزى را نگفتند خوش باد، جز آن كه روزگار، روز بدى را براى او تدارك ديد. حکمت ۲۸۶ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم| یکشنبه ۲۸ مرداد۱۴۰۳ ۱۸ آگوست ۲۰۲۴ میلادی ۱۳ صفر ۱۴۴۶ هجری قمری 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 قَالَ علی (علیه السلام): مَا قَالَ النَّاسُ لِشَيْءٍ طُوبَى لَهُ، إِلَّا وَ قَدْ خَبَأَ لَهُ الدَّهْرُ يَوْمَ سَوْءٍ. سرانجام خوشى ها (سياسى، اجتماعى): و درود خدا بر او، فرمود: مردم چيزى را نگفتند خوش باد، جز آن كه روزگار، روز بدى را براى او تدارك ديد. حکمت ۲۸۶ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🔻روز خود را با آغاز کنیم تفسیر مختصر سوره مبارکه توبه. آیه‌ی 97 🔻نكته‌ها: «اعراب» يعنى باديه‌نشينان. مفردِ آن «اَعرابى» است، نه «عَرب».اعرابى بودن به معناى دورى از فرهنگ دينى و تعاليم مكتب است. كلمه‌ى «اعراب» ده بار در قرآن آمده و جز يك مورد، بقيّه‌ى موارد، مثل روايات، نكوهش‌آميز است. مردم عصر پيامبر صلى الله عليه و آله دو گروه بودند: شهرنشين و باديه‌نشين. چون آيات قبل درباره‌ى پيروزى مسلمانان در جنگ تبوك بود، اين آيه شايد اشاره به اين باشد كه از باديه‌نشينان جاهل و هم‌جوار، غافل نباشيد كه ممكن است با تحريك دشمنان، دست به آشوب بزنند. 🔻پيام‌ها: 1-باديه‌نشينى، موجب دورى از فرهنگ و آداب دينى مى‌شود. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً» 2-محيط اجتماعى و فرهنگى انسان، در بينش و موضع‌گيرى او در مورد حقايق و معارف مؤثّر است. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً» 3-افرادِ ناآگاه و دور از فرهنگ، گاهى آلت دست كافران و منافقان قرار مى‌گيرند و از خود آنها هم بى‌منطق‌تر مى‌شوند. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً وَ نِفٰاقاً» 4-كفر و نفاق، درجاتى دارد. «أَشَدُّ كُفْراً وَ نِفٰاقاً» 5-يكى از عوامل كفر و نفاق، ناآگاهى است. أَشَدُّ كُفْراً ... أَلاّٰ يَعْلَمُوا 6-دانستن احكام دين، لازم است وگرنه اعرابى هستيم. «يَعْلَمُوا حُدُودَ مٰا أَنْزَلَ اَللّٰهُ‌» 7-شهرنشينان جاهل به حدود الهى، به منزله‌ى اعراب و باديه‌نشينان، بلكه بدتر از آنان هستند. «أَلاّٰ يَعْلَمُوا حُدُودَ مٰا أَنْزَلَ اَللّٰهُ‌»
🔻روز خود را با آغاز کنیم تفسیر مختصر سوره مبارکه توبه. آیه‌ی 97 🔻نكته‌ها: «اعراب» يعنى باديه‌نشينان. مفردِ آن «اَعرابى» است، نه «عَرب».اعرابى بودن به معناى دورى از فرهنگ دينى و تعاليم مكتب است. كلمه‌ى «اعراب» ده بار در قرآن آمده و جز يك مورد، بقيّه‌ى موارد، مثل روايات، نكوهش‌آميز است. مردم عصر پيامبر صلى الله عليه و آله دو گروه بودند: شهرنشين و باديه‌نشين. چون آيات قبل درباره‌ى پيروزى مسلمانان در جنگ تبوك بود، اين آيه شايد اشاره به اين باشد كه از باديه‌نشينان جاهل و هم‌جوار، غافل نباشيد كه ممكن است با تحريك دشمنان، دست به آشوب بزنند. 🔻پيام‌ها: 1-باديه‌نشينى، موجب دورى از فرهنگ و آداب دينى مى‌شود. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً» 2-محيط اجتماعى و فرهنگى انسان، در بينش و موضع‌گيرى او در مورد حقايق و معارف مؤثّر است. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً» 3-افرادِ ناآگاه و دور از فرهنگ، گاهى آلت دست كافران و منافقان قرار مى‌گيرند و از خود آنها هم بى‌منطق‌تر مى‌شوند. «اَلْأَعْرٰابُ أَشَدُّ كُفْراً وَ نِفٰاقاً» 4-كفر و نفاق، درجاتى دارد. «أَشَدُّ كُفْراً وَ نِفٰاقاً» 5-يكى از عوامل كفر و نفاق، ناآگاهى است. أَشَدُّ كُفْراً ... أَلاّٰ يَعْلَمُوا 6-دانستن احكام دين، لازم است وگرنه اعرابى هستيم. «يَعْلَمُوا حُدُودَ مٰا أَنْزَلَ اَللّٰهُ‌» 7-شهرنشينان جاهل به حدود الهى، به منزله‌ى اعراب و باديه‌نشينان، بلكه بدتر از آنان هستند. «أَلاّٰ يَعْلَمُوا حُدُودَ مٰا أَنْزَلَ اَللّٰهُ‌»