12.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حل کردن مسئله ای با کمک از نماز
🔹 روایت رهبر انقلاب از شهید شهریاری
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
🔻در برابر استفادهی ابزاری از مرجعیّت
مهدی جمشیدی:
🔹 یادداشت این حقیر در نقد سخن یکی از بزرگان گرانقدر حوزه، با واکنشهای مختلفی روبرو گردید. از آن جمله، برخی نیروهای سیاسیِ حوزوی که وابسته به جریانِ «چپِ سیاسی» هستند، هوچیگری به راه انداختند و نسبتهای ناصوابی را روا داشتند که بر من دشوار آمد. برای کسیکه «مقلّد» است و دل در گروی «اسلام» دارد و «اسلامِ منهای روحانیّت» را «اسلامِ منهای اسلام» میداند و مرجعیّت را «قلّۀ عظمت شیعه» میانگارد، تلخ است چنین برداشتهای سوگیرانه و تفسیرهای غرضورزانهای که جز در «سیاسیکاری» و «معادلاتِ غیرمعرفتی» ریشه ندارند.
🔹 جریانهای «تکنوکرات» و «لیبرال» که در خاک ناپاکِ دولتهای سازندگی و اصلاحات روییدهاند، همواره در پیِ این بودهاند که از مرجعیّت، یک نیروی «منتقد» و «در برابر انقلاب» بیافرینند تا به این واسطه، فشار را تشدید کنند و انقلاب را به راهی که بیراهه است سوق بدهند. در واقع، برنامۀ ناگفتۀ آنها، «سوءاستفاده از مرجعیّت شیعه» است؛ میخواهند سخنشان از «زبان مرجعیّت» گفته شود تا مخالفتها و مقاومتها خاموش شوند. آنها به دنبال «توجیهسازیهای دینی» برای نسخۀ سیاستیِ خویش هستند و ازاینرو، «چشم طمع» به مراجع دارند و خواهان «استفادۀ ابزاری» از آنها هستند. پس مسألۀ آنها، «سپرکردن مراجع» است برای هدفهای تجدُّدیشان، نه «دلسوزی» برای مراجع و «حمایت» از آنها.
🔹 هر چند مراجع بزرگوار، اهل تشخیص و تمیز هستند، امّا چنانچه سخنی از ایشان در جامعه منتشر گردید که به دستمایۀ «استفادۀ ابزاریِ لیبرالها و تکنوکراتها» تبدیل شد، چه باید کرد؟! آیا باید سکوت کرد تا این توطئۀ نانوشته و مخرّب، تثبیت شود؟! یا باید «دلسوزانه» و «صمیمانه» موضعگیری کرد و توصیۀ به حقّ کرد و مجال نداد که جریانهای سیاسیِ بدنام و بدپیشینه و نفوذیهای این دفتر و آن دفتر، و پارهای آقازادههای بیگانه با زهد و بیتعلّقیِ مراجع بزرگوار، فرصتطلبی کنند؟! «حقّ» و «صلاح» کدام است؟!
🔹 جالب است که نیروهای تکنوکرات و لیبرال که پرچم «آزادی» و «دموکراسی» را در ایران به دست گرفته و به «لوترها و کالونهای معمّمِ» نقشۀ رفورمِ دینی تبدیل شدهاند و بر منبرهایشان، «مواعظ جان لاکی» میخوانند، یک سخن منتقدانه را بر نمیتابند و برای «سرکوب منتقد»، نمایش مبتذلِ رسانهای میسازند و از دین و «اسلام» و «اخلاق» و «مرجعیّت» و «روحانیّت» و «حوزه» هزینه میکنند! اینهمه ولخرجی و گشادهدستی بدان سبب است که دست در انبانِ «اعتبارِ اجتماعی و قدسیِ حوزه» بردهاند، نه جیب خویش. «دینسازی» و «دینفروشی» میکنند تا «اسلامِ انقلابی» را مغلوب، و «لیبرالیسم» را مسلّط کنند. دیروز، در صف «مارکسیسم منافق» بودند و امروز در صف «لیبرالیسم منافق». و چهها که نمیکنند با «ضروریّات و مسلّماتِ اسلام» تا جامۀ «لیبرالیسم» به اندام آن موزون افتد. بیجهت نبود که آیتالله خامنهای تصریح کرد که دشمن در پیِ «استحالۀ نظامِ جمهوری اسلامی» است؛ چنانکه ممکن است حتّی فردی «معمّم» در رأس آن قرار گیرد، امّا هیچ خاصیّتِ قدسی و سیاستی بر این حضورِ نمادین، مترتّب نشود. و بیدلیل نیست اینهمه تأکید آیتالله خامنهای بر «نظریۀ نظام انقلابی» و اینکه حوزۀ مطلوب، «حوزۀ انقلابی» است.
🔹 یادداشت این حقیر، تند و گزنده بود، امّا این غلظت و تعدّی معطوف به جریانهای «تکنوکرات» و «لیبرال» بود که نان مردم را ربودند و سقف معیشت را بر سرشان فرو ریختند و وضع ناگوار امروز را رقم زدند. اینان که رسم «شارلاتانیسم مطبوعاتی» را از روزنامههای زنجیرهای عهدِ تاریک اصلاحات به ارث بردهاند و نام و نشان حوزوی را نیز ضمیمۀ خویش ساختهاند، یادداشتی را که آمرش، «وجدان اسلامی و انقلابیام» بوده است را به آمر «بیرونی» نسبت میدهند و مرا که تعلّق و تعهّد عمیقِ ایمانی به اصالتهای اسلامی و حوزوی دارم، «در برابر مرجعیّت» تعریف میکنند تا بازیِ سیاسیِ آلوده و منفعتطلبانهشان کامل شود، غافل از اینکه همان یادداشت نحیف، محاسباتشان را در هم ریخت و غرضشان را نقش بر آب کرد. قصد آن داشتند که بهتدریج، از ظرفیّتِ مرجعیّت برای «بازیسازی سیاسی» و «بازسازیِ سیاسیِ» خویش بهره ببرند و مرجعیّت را هزینه و هیزمِ آتشِ فتنۀ خویش سازند، امّا گمان نمیبردند که کسانی به بازی وارد شوند که دلنگران «حریم» و «اعتبارِ» مرجعیّت شیعه هستند و «صادقانه» و «خالصانه»، سخن حقّشان را با آنها در میان میگذارند؛ هر چند رسانههای لیبرالها و تکنوکراتها، سیل دشنامها و تهمتها را نصیبشان کند.
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
7.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 گنده گویی علوی کرجی به بهانه دفاع از آیت الله صافی گلپایگانی!
🔹علوی کرجی: شيخ الفقهاء مگر غير از اين گفت كه با دنيا قهر نباشيد و روابط داشته باشيد تا اوضاع مردم خوب شود.
🔹 انتظار داريد مسولي آمد ايشان بايد تعريف و تمجيد كنند.
🔹 حوزه و مرجعيت مستقل است و نظام وليد حوزه است.
✍ شماها ورود روحانیت به سیاست را اشتباه می دانستید حالا به بهانه دفاع از آیت الله صافی، به نظام و رهبری کنایه می زنید؟!
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
⭕️ روایت تلخ آیتالله علیدوست از وضع زندگی اساتید و طلاب
#حوزه/ بالاترین شهریه یک استاد حوزه برای اجاره منزل دو خوابه در پردیسان قم که دور از شهر هم هست، بیشتر کفایت نمی کند و اگر به همین منوال باشد در سال های آتی کفاف همان را هم نخواهد داد. در آینده شهریه ۲۰ روز و ۱۰ روز اجاره خواهد شد. این بالاترین مقدار شهریه است و طلاب پایه های پایین تر و کسانی که تدریس ندارند مبالغ بسیار کمتری دریافت میکنند.
◻️ بنده در جای دیگری هم گفتم زندگی برخی طلاب از زهد گذشته. چیزی که در اختیار دارد تقریبا هیچ است.
کمبودها را میدانم اما با اطلاع میگویم با همه این مشکلات هیچ زمانی مثل اکنون برای حوزهها نبوده است.
تسبیح سردار شهید سلیمانی در دست کیست؟
حجت الاسلام رضا علی کرمی می گوید قبل از شهادت شهید سلیمانی به محضر ایشان رسیدم درباره تأثیر کار فرهنگی مباحثی مطرح شد من نمونه ای از تاثیر کار فرهنگی برای ایشان گفتم که خیلی خوشحال شد به ایشان گفتم طلبه ای را می شناسم که برای تحصیل به آمریکا رفته بود که مدرک دکترای خودش را در دانشگاه هوستون اخذ کرد ایشان در کنار تحصیل فعالیت های تبلیغی و فرهنگی نیز داشت و برای مدت 10 سال سنگر امامت جمعه شهر هوستون نیز به عهده داشت ایشان در این مدت یک مدرسه اسلامی تاسیس کرده بود که هم اکنون بیش از 400 دانشجو در آن تحصیل می کنند این طلبه خدوم با حضور در زندان های آمریکا توانست صدها نفر از زندانیان را به آیین اسلام هدایت کند. هم اکنون از شهر هوستون 25 نفر طلبه در قم در حال تحصیل هستند.
شهید سلیمانی زمانی که این گزارش را شنید بسیار خوشحال شد تسبیحی که در دستش بود به من داد و گفت سلام مرا به ایشان برسانید و این تسبیح را به رسم تشکر به ایشان بدهید.
من منتظر فرصتی بودم که این امانت را برسانم که ناگهان خبر شهادت سردار سلیمانی را دریافت کردم
بعد از شهادت این امانت را به آن طلبه فاضل تقدیم کردم. می دانید آن طلبه فاضل چه کسی بود؟
جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر سقای بی ریا.
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
28.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چرا طرح بدون علم مصادیق فساد در نماز جمعه صحیح نیست؟
🔹رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: اسم بردن از متهمان فساد در خطبههای نماز جمعه ممنوع است. این موضوع فنی است و باید توسط دستگاه مرتبط انجام شود.
📌اجازه ندادیم به نام انقلاب ، تخت جمشید را نابود کنند.
🔳بازنشر بمناسبت روز کوروش
🔸دو ماه به پیروزی انقلاب مانده بود ، اما زمام امور در مرودشت دست ما بود، اوضاع در شیراز هم همینطور بود. دولتیها دیگر نمیتوانستند کاری بکنند. از آقایان شیراز با من تماس گرفتند که عدهای قصد دارند چادرها[ی تخت جمشید]را آتش بزنند، عده ای هم میخواهند به تخت جمشید حمله کنند. فکر کردیم باید خودمان برویم و از آن مواظبت کنیم.آنها که میخواستند به اینجا حمله کنند، ضد شاه نبودند، فرصت طلب بودند. میخواستند از موقعیت سوءاستفاده کنند و چیزهایی را تاراج کنند، بفروشند و میلیاردر شوند، مثل افرادی که امروز اختلاس میکنند، آنها دلشان به حال مردم نسوخته، میخواهند جیبشان را پر کنند. به همین دلیل بود که شخصاً هر شب با دوستان در منطقه گشت زنی میکردیم و جلو چادرها از ژاندارمری مامور میگذاشتیم.
🔹ترسمان از این بود که به نام انقلاب چادرها را آتش بزنند یا سنگها را به بهانه اینکه عکس شاه است، تاراج کنند. چادرها خیلی ارزش داشت و در مخاطره بود؛ همچنین در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۵۷ نامهای برای حفظ تخت جمشید نوشتم، اتفاقا در سربرگ خیریهای که با نام حضرت ابوالفضل در آن زمان داشتیم. متن نامه این بود: مسئول محترم گروهان ضربت، طبق صحبت و مذاکرات دیشب تا ۵ شب هر شب دو نفر مسلح برای چادرها به آقای جهانمیر زارع بفرستید.یک نامه هم برای آقای بردبار که یکی از کارگران تخت جمشید بود، نوشتم؛ چون علیرضا شاپور شهبازی مسئول تخت جمشید دستگیر شده بود. گرچه شخصا او را محاکمه کردم و حکم به آزادی دادم. دلیل دستگیریاش این بود که شهبازی با شاه تماس گرفته بود. میگفتند بخشی از اموال تخت جمشید را هم برده است؛ البته بعدا در بازپرسی که در حضور همگان انجام دادم، دلیلی برای تداوم بازداشت او ندیدم.
🔸ما میدانستیم اینها میراث فرهنگی است و ارزش دارد. از نظر شریعت شغل مجسمهسازی حرام است؛ اما اگر مجسمه ساخته شد، نگهداری آن اشکال ندارد. جدای از این تخت جمشید، یک کتاب تاریخ سنگی است که نمیتوان آن را تغییر دارد. شما میتوانید صفحات تاریخی را که نوشته شده، بکنید و یک ورق دیگر جایگزینش کنید؛ اما کتیبه خط میخی و نقش برجسته را نمیتوانید تغییر دهید.چند چیز این بنا را قرنها محافظت کرده است، یکی اینکه تاریخ ثبت شده ایران را نشان می دهد، دوم اینکه نگهداری مجسمه اشکال ندارد، سوم اینکه برای کشور سودآور است و در دنیا میراث فرهنگی ارزش فراوانی دارد. بقیه کشورهای جهان موزه درست میکنند و می خواهند گذشته دنیا را در موزه به مردم نشان دهند، تخت جمشید که سر جایش است، این است که تصمیم گرفتم نگذارم کسی به اینجا آسیب برساند.
🔹در سالهای اخیر در ایام عید تا سه میلیون نفر برای بازدید از تخت جمشید به مرودشت میآیند، آنها برای سفر خود هزینه میکنند و اقتصاد مردم منطقه را رونق میبخشند. این است که ما دلیلی برای تخریب تخت جمشید نداشتیم؛ درعوض دلیل برای حفظش داشتیم.دو سال پیش از یونسکو به اینجا آمدند. یونسکو آثار تاریخی را حفظ میکند و در پی این است که در عالم صلح باشد و آثار باستانی و تاریخی هر کشوری باقی بماند. مرا هم برای سخنرانی دعوت کردند و در گفت و گویی که با آنها داشتم تاکید کردم امثال تخت جمشید آثار عبرتی است که از گذشته مانده است. کو آن پادشاهان؟ کو سازندگان این بنا؟ اگر خوب کار کردند، در آخرت هم خوبند، اگر بد کار کردند که هیچ از آنها نمانده است، آنها با چنان قدرتی که آنان از سنگ چنین مجسمههایی ساختند، آنها رفتند، دیگران هم میروند.
https://t.me/horalhistory/451
متن کامل مصاحبه را اینجا بخوانید.
▪️آیت الله سید محمود موسوی نژاد؛ رئیس حوزه علمیه امام صادق مرودشت دو روز قبل در سن 87 سالگی دارفانی را وداع گفت.
https://t.me/horalhistory/451
@Howzehoralhistory
بازخوانی تاریخی یک دغدغه مهم/سخنرانی دکتر ناصر رفیعی در اسفند 1392 در خصوص نگرانی از کاهش جمعیت شیعه ایران/ تعداد شیعه و سنی در کلاس اول ابتدایی برابر شد
یک واعظ و کارشناس مسائل دینی در جمع بانوان مبلغه گفت: در مجالس تبلیغ ایام فاطمیه نسبت به تشکیل خانواده، تحکیم خانواده و تولید نسل تذکر داده و به این مسائل بپردازید.
به گزارش خبرنگار ایسنا، حجتالاسلام و المسلمین ناصر رفیعی از کارشناسان دینی حوزه علمیه در همایش "فاطمیه و فرصتهای تبلیغ" با اظهار نگرانی نسبت به کاهش جمعیت شیعه در کشور گفت: در سال تحصیلی جدید در پایه اول ابتدایی دانشآموزان شیعه و اهل سنت برابری میکرد اما به عنوان مثال در یکی از شهرهای آذربایجان این جمعیت 70 به 30 بوده است و این خطر جدی است در حالی که در بعضی از شهرهای اهل سنت جمعیت خانواده به صورت 4 همسر و 40 اولاد است.
وی خاطر نشان کرد:مراجع عظام تقلید و علما نسبت به کاهش جمعیت شیعه اظهار نگرانی کردهاند بنابراین شما مبلغان سه موضوع مهم یعنی تشکیل خانواده، تحکیم خانواده و تولید نسل را در مجالس تبلیغی خود متذکر شوید.
این کارشناس مسائل دینی در ادامه به بیان ویژگیها و اوصاف حضرت زهرا(س) اشاره کرد افزود: نحوه برخورد آن حضرت با همسر، فرزندان و پدر بزرگوار خویش و ملاک قرار دادن رضایت خداوند در انتخاب همسر و اداره زندگی را مدنظر قرار دهید و به بررسی ویژگی عفت و حیای آن حضرت و رضایت همیشگی ایشان در مجالس خود بپردازید.
رفیعی ادامه داد: اظهار محبت نسبت به همسر و فرزندان،همکاری در امور خانه، احترام متقابل، ادب آن حضرت در مقابل همسر، تربیت اسلامی فرزندان از جمله موضوعاتی است که باید در کار تبلیغی خود در ایام فاطمیه به آنها توجه داشته و برای مردم تشریح کنید.
این واعظ و کارشناس مسائل دینی در جمع بانوان مبلغه همچنین با برشمردن برخی القاب حضرت زهرا(س) همچون هانیه، مبارکه، زکیه، طاهره و ... گفت: خداوند در قرآن کریم در آیه تطهیر درباره اهل بیت(ع) حضرت صدیقه طاهره (س) سخن گفته است و آوردن حرف "کُم" در این آیه بر همین مسئله صراحت دارد.
رفیعی یادآور شد: ما 7 نوع طهارت داریم طهارت اعتقادی، ظاهری، قلبی، اقتصادی، طهارت با آب، طهارت با توبه و در نهایت طهارت کامل اندیشه، قلب و وجود که حضرت زهرا(س) از همه طهارتها برخوردار بودند و بر این اساس سیره فاطمه(س) حجت است .
این استاد حوزه و دانشگاه با توصیه به بانوان مبلغه برای تشریح و تبیین خطبه زهرا(س) در مجالس ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: اولین کسی که بعد از رسول خدا (ص) رسما سخنرانی کرد حضرت زهرا(س) بود از سوی دیگر خطبه آن حضرت است که دهها آیه قرآن از آن استناد شده است و خطبه جامعی که همه چیز رادر دل خود دارد لذا در سخنرانیهای خود این خطبه را شرح دهید.
وی افزود: در شرح خطبه حضرت زهرا(س) بحث مظلومیت حضرت علی(ع)، ولایتپذیری،افشاگری و دفاع از ولایت را برای مخاطبان خود بیان کنیم.
رفیعی با بیان اینکه دعاهای حضرت زهرا(س) که در کتاب صحیفه فاطمیه چاپ شده را برای مردم بیان کنید گفت: یکی از مسائلی که باید در سخنرانیهای ایام فاطمیه مورد توجه باشد دینشناسی فاطمه(س) و اعتقادات در سیره آن حضرت است لذا مباحث توحید فاطمی، نبوت، ولایت،شفاعت و معادباوری در اندیشه فاطمی را برای مخاطبان خود تشریح کنید.
وی بیان مظلومیت حضرت علی(ع) را یکی از مهمترین نکاتی دانست که باید در سرلوحه فعالیت های تبلیغی این ایام قرار گیرد گفت: حضرت علی(ع) به 5 دلیل مظلوم بود که عدم معرفت مردم، عدم اطاعت، کتمان فضائل ایشان، سب و دشنام به آن حضرت و تنهایی و غربت آن حضرت بعد از رسول خدا(ص) 5 دلیل مظلومیت ایشان بود که در روایتی خود ایشان فرمودند از روزی که پیامبر (ص) از دنیا رفت من مظلومتر از هر کسی بودم.
این واعظ و کارشناس مسائل دینی در جمع بانوان مبلغه ادامه داد: در این ایام اوصاف و ویژگیهای حضرت فاطمه(س) و ابعاد شخصیتی ایشان همچون ادب، عفت، انتخابها، تعصبشکنیها و سایر اوصاف ایشان را برای مردم به صورت کاربردی و مفید بیان کنید.
رفیعی همچنین با اشاره به 4 ویژگی یک سخنران و مبلغ خوب گفت: سخنران خوب کسی است که موضوع شناس باشد مخاطب را بشناسد محتوای خوب ارائه دهد و آن را به خوبی برای مردم القا کند. بنابراین منبری که با مخاطب ارتباط برقرار نکند به درد نمیخورد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: یک منبر خوب باید متشکل از آیات و روایات ، قصه و تاریخ و پردازش خوب باشد که با شیوه القای درست میتواند مفید و موثر واقع شود.
🔰سخنی در باب سه دوره خدمات متقابل اسلام و ایران
✅(اعتدال تمدنی ایرانی یا افراط گری نژاد پرستانه قومی)
🔶🔹🔸با توجه به هفته اول آبان به خصوص ۷ آبان که به نام روز کوروش نامگذاری شده است و مسائلی که در فضای مجازی و حقیقی و بخصوص در پاسارگاد سال گذشته پیش آمده به نظر می رسد که بتوانیم این مسئله را از جنبه های تاریخی سیاسی و فرهنگی مورد ارزیابی قرار بدهیم .
🔶🔹🔸اصولا مسائل سیاسی و اجتماعی می توانند ریشه فرهنگی و تاریخی داشته باشند و ما در آیینه تحولات تاریخی بهتر میتوانیم این مسائل را ریشه یابی کنیم ؛ از این جهت بهتر است که این موضوع مهم را که مخلوطی از درست نادرست و شفاف و غیر شفاف است در اینجا بررسی کنیم ۰ در این رابطه باید بگوییم که چند مسئله را باید از هم تفکیک کنیم :
1️⃣ اول مسئله اسلام را از عرب
2️⃣ دوم مسئله تعلق فرهنگی ایرانیان را نسبت به تاریخ و عظمت گذشته ایران از مسائل نژادی و تفاخر قومی
3️⃣سوم مسئله نظام حکومتی و مسائلی که سلطنت طلب ها و گروهک های سیاسی از آن سوءاستفاده می کنند ۰
🔶🔹🔸برای این منظور و برای شبیه سازی مسئله به سراغ تاریخ تحولات صدر اسلام بخصوص به قرون اولیه اسلامی می رویم و به نهضت شعوبیه که از طرف ایرانیان در مقابل اعراب و حاکمان ظالم اموی انجام شده توجه میکنیم، تا ببینیم این مسئله تا کجا ادامه داشته؟ و چرا درست شده؟ و از چه زمانی و از کجا به ناحق و به تبعیض کشیده شد ؟ و سرانجام آنان به چه صورت در آمد ؟ البته نتیجه این تطبیق جدا کردن اعتدال و حرف حق از افراط گرایی و تعصب و سخن باطل است اما از آنجایی که درست و نادرست ممزوج بوده ، تشخیص مرز بین آنها کاری دشوار است شاید بتوان در افق تاریخ ، مسئله را یکبار دیگر درست مطرح نمود
🔴برای تکمیل افق این بحث به نظر می رسد خدمات متقابل اسلام و ایران در سه مقطع تاریخی قابل بررسی است:
🔶الف : خدمات متقابل اسلام و ایران در قرون اولیه اسلامی ؛ همانطور که استاد مطهری در کتاب گران قدر خدمات متقابل اسلام و ایران آورده است ۰
🔶ب : خدمات متقابل اسلام و ایران در قرن دهم و در دوره شکوفایی عصر صفویه و در قالب و محتوایی تشیع
🔶ج : خدمات متقابل اسلام و ایران در دوره انقلاب اسلامی ایران در نظریه و افق تمدن نوین اسلامی۰
http://mousanajafi.ir
https://eitaa.com/drmousanajafi
https://Sapp.ir/drmousanajafi
https://t.me/drmousanajafi
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بشنوید از دیکتاتوری روحانی
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل: در دولت قبل وقتی #تهدید را تذکر میدادیم، آنها به جای جدی گرفتن و توجه کردن، تهدید را #تحلیل میکردند!
هشدار های ما را در قضیه کرونا جدی نگرفتند.
در شورای عالی فضای مجازی علیرغم دستور رهبری ما را راه ندادند.
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
🔴 واکنش مدیر مسئول روزنامه جوان به دفاع اصلاح طلبان از آیت الله صافی گلپایگانی
*♨️ رسانه تحلیلی و سیاسی ایتا*
https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حجتالاسلام رهدار: امام جمعهای که موفق بوده را عزل میکنند!
🔹 حجتالاسلام احمد رهدار، استاد حوزه و دانشگاه: میبینیم امام جمعهای که از ریلگذاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خارج شده موفق بوده، بعدش هم میبینیم او را عزل کردهاند!
✅ @Rajanews