eitaa logo
کانال سخنرانی سیاسی
2.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
2.9هزار ویدیو
436 فایل
#کانال‌‌سخنرانی‌سیاسی جهت #مطالبه‌گری‌ #اجتماعی_سیاسی با رویکرد #تمدن_سازی_اسلامی سخنرانی های صوتی سیاسی لینک کانال: https://eitaa.com/joinchat/567345168Ce3301f68f1 رسانه باشید و برای روشنگری لینک کانال را منتشر کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 دانلود 📜 نامه امام زمان به شیخ مفید 🔺 با اینکه ما به فرمان خداوند در نقطه‌ای دور و پنهان از دیده‌ها به سر می‌بریم، ولی از تمام حوادث و ماجراهایی که بر شما می گذرد کاملا مطلع هستیم و هیچ چیز از اخبار شما بر ما پوشیده نیست... 📥 دانلود با کیفیت بالا @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔴آقای رسول جعفریان در حلقه جریان تحریف چکار میکنید؟ هفت سال است که با شعار و به اسمِ تدبیر، خون ملت را در شیشه کرده‌اند اما دوباره شروع نموده‌اند به دادنِ به جامعه برای یک فریبِ مجدد و احتمالا زمینه چینی برای پاس دادنِ قدرت به فرد دیگری همچون جناب یا ؛ شاید برای همین است که برخی بدشان نمی‌آید تا اینروزها کمی اوضاع جامعه را آشفته کنند و یک چهره‌ی دعوایی از مجلس یازدهم در نزد افکار عمومی بسازند! آقای رسول جعفریان شما استاد تاریخ بودید چه شد که خود اینگونه در حلقه جریان تحریف گرفتار شدید و نسخه تکراری شبکه نفوذ و غربگرایان را برای ملت ایران دوباره تجویز میکنید؟ آیا کتابهای تاریخی خود را با همین نگاه سهل اندیشانه و ساده لوحانه نوشته اید ؟ کتاب برجام را چگونه خواهید نوشت؟ 🔴 بیداری ملت @bidariymelat @bidariymelat
🔴 ضرورت تشکيل ستاد مبارزه با سکولاريسم در حوزه علميه قم 🔹 قاسم روانبخش نوشت: يکي از هشدارهاي مهم حضرت امام که در منشور روحانیت مرقوم داشته‌اند اين بود: «باید مراقب بود که تفکر جدایى دین از سیاست از لایه‏‌هاى تفکر اهل جمود به طلاب جوان سرایت نکند و یکى از مسائلى که باید براى طلاب جوان ترسیم شود، همین قضیه است.» (صحیفه امام، جلد ۲۱، صفحه ۲۷۹) 🔹متاسفانه در سايه غفلت علما و بزرگان و طلاب و فضلاي جوان حوزه هاي علميه،‌ امروز نه تنها سکولاريسم سنتي از نوع جمود و انجمن حجتيه اي،‌ که سکولاريسم از نوع مدرنيته آن نيز در حوزه نفوذ کرده است. 🔹امروز آخوندهايي در حوزه به ترويج سکولاريسم مي پردازند که سکولاريست هاي غربي نيز به گرد آن ها نمي رسند! تاثير اين جماعت بر مردم به مراتب از سکولارهاي غربي بيشتر است، زيرا اين ها لباس هدايت بر تن دارند و با عمامه پيامبر(ص)، بي ديني را ترويج مي کنند! 🔹حرف هاي مجتهد شبستري، فاضل ميبدي، سروش محلاتي، فيرحي، مير موسوي، علوي بروجردي، سيدضياء و... را با عبدالکريم سروش و ملکيان و... مقايسه کنيد، ببينيد کدام موثر ترند؟ بي ترديد حرف هاي اين ها موثرتر است. 🔹چه بايد کرد؟ به نظر مي رسد که اين جماعت مشکل معرفتي نداشته باشند، بلکه مصداق آيه «و جحدوا بها و استيقنتها أنفسهم» هستند. تنها راه اين است که ستاد مبارزه با سکولارها در حوزه تشکيل شود و از فضلاي بزرگ حوزه دعوت کنيم در اين ستاد عضو شوند. اين ستاد با يک عزم جدي با سکولارها به مبارزه برخاسته، جريان فکري آن ها را منکوب کند. 🔹يکي از اقداماتي که مي تواند اين جريان را سر جايش بنشاند، دعوت آن ها به مناظره است. در اين مناظره است که سطح سواد آن ها مشخص و منطق ضعيشان بر اهل تحقيق روشن مي شود. در نتيجه کوس رسوايي آن ها بر سر هر کوي و برزني زده خواهد شد. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
هدایت شده از محمدتقی اکبرنژاد
📝 نامه ی تشکّل های حوزوی و دانشجویی به دفتر رهبر انقلاب 💠 ماجرای تذکر رهبری به ستاد کرونا در جلسه اخیر، مبنی بر استفاده از ظرفیت های طب اسلامی - ایرانی، چه بوده است ؟ 🔻قرائن و دلایل مبنی بر وجود تذکّر : ١- سخنانِ دکتر زالی رئیس ستاد تهران: باتوجه به تاکیدات رهبرانقلاب در دیدار اخیر، این روش درمانی (طب اسلامی، ایرانی، سنتی) باید مورد توجه قرار بگیرد. 🌐 سجیل 🆔@tahavol_howze
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ملاحظه مردم زاغه‌نشین که شماها را‌‎ ‌‏روی مسند نشاندند، بکنید، این جمهوری را تضعیفش نکنید. بترسید‌‎ ‌‏از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از‌‎ ‌‏آن روز بترسید... دریافت داغترین کلیپ های سیاسی در کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
🔻کمتر طلبه‌ای است که اسم امتحان شفاهی را بشنود و با شور و شعف از آن یاد کند. خوب است فلسفهٔ وجودی این مدل امتحان را یادآور شویم وگرنه کوبیدن و تخطئه‌اش گرچه خواهان زیادی دارد اما به دور از فضای گفتمانی و علمی است. 👈🏻 ظاهراً تنها و البته مهمترین دلیل بر وجودش این باشد که اماره‌ای است برای تشخیص قوه فهم طلبه از دروسی که پشت‌سر گذاشته است ‌و همچنین تبیین قوهٔ استنباط در دورهٔ درس خارج. ▪️اما آنچه عملا رخ می‌دهد ارتباط چندانی با این غایت امتحان شفاهی ندارد و این اشکال هم به طلاب مربوط است و هم به اساتید: ▫️طلاب انگیزه‌ای برای آماده شدن به این امتحان ندارند و تنها برای وصل شهریه و سایر کارهای اداری تن به آن می‌دهند. از این رو چه بسا طلبه‌های درس‌خوان هم نمره خوبی نگیرند. ▫️جزوات و کتاب‌هایی که سرفصل‌های مهم امتحان شفاهی را توضیح می‌دهند. ▪️اما اشکالی که به اساتید مربوط است: ▫️معمولا از جاهایی سؤال می‌کنند که تبحّر خوبی در آنجا دارند. ▫️سوال و جواب‌های ادبی هنوز در امتحان شفاهی درس خارج نیز باقی است! ▫️حتی توضیح تقریرات نیز دالّ بر میزان قدرت استنباط طلبه نمی‌باشد. هم خود طلبه این امر را می‌داند هم استاد! ▫️بگذریم چه طلبه‌هایی که شخصیتشان در آن اتاق‌ها خراب نشده است! و چه تحقیر شدن‌هایی که ندیده‌اند! ⁉️ امتحان شفاهی موضوعیتی ندارد؛ چه‌بسا تشخیص میزان فهم طلبه از دروس و یا آزمودن قوهٔ اجتهاد او را بتوان از راه‌های دیگری مانند تحقیق و پژوهش و... به دست آورد. بهتر نیست دست‌کم در مورد خروجی این روش تردید کرده و دوباره تأملی کرد؟!
❌ شایعه بادمجانی بسته‌های معیشتی بادمجانی ✅ واقیعت 🔻اینجا این روزها زمینهای بسیاری در دشتستان زیر کشت بادمجان است و این محصول وارد بازار شهر شده و قیمتش در شهر ما الان بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰تومان است.توی منطقه یک رسم قدیمی به نام هل کردن هم داریم که کشاورز بعد از برداشت اصلی محصول بقیه رو به مردم(دارا و ندار) می بخشه که بیان از سر زمین بچینن. 🔻در این وضعیت در روستای نظرآقا که روستایی کشاورزی است و شغل اکثر مردم کشاورزی و نخلداری است یک کشاورز خیر به نام یزدانی چند تن بادمجانش رو هل می کند ، نیروهای بسیج روستا هم میرن سر زمین بادمجون ها رو می چینن و بسته بندی می کنن و توی مسجد اعلام می کنن هرکی احتیاج داره بیاد ببره 🔻بعضی از مردم هم میان و سهمشون رو می گیرن ، این وسط امام جمعه ی بخش سعدآباد که به همراه رییس شورای روستا برای تقدیر از فعالیت های بسیج اومده بودن چندتا بسته رو هم دست مردم می دن(از این تعارفات برای تبرک و این حرفها) نه بسته ای دم در خونه ی کسی برده شده نه اسمش بسته ی معیشتی بوده نه توزیع بادمجان یا هر چیز دیگه @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔔 توضیحات روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه به رسانه « تحول حوزه» در مورد واریز کمک معیشتی مقام معظم رهبری ⬅️ در خصوص واریزی هدیه رهبری و ملاک عمل در واریزی ها موارد ذیل به استحضار طلاب عزیز می رسد: 👈 اصل این هبه که ازجانب مقام معظم رهبری است، برای افرادی است که تا قبل از شیوع بیماری کرونا درامدی داشته اند و به دلیل کرونا درآمد ایشان متوقف شده یا کاهش چشمگیری داشته است. بر این اساس به گروههای مختلف به شرح ذیل واریز صورت گرفته است : 1⃣ ائمه جماعات و طلاب جهادی بسیار فعال در سیل و کرونا( سه مرحله واریز شده است) 2⃣ مبلغین طرح هجرت و مستقر ( سه مرحله واریز شده است) 3⃣ مبلغین موسمی و طلاب جهادی نیمه فعال ( دو مرحله واریز شده سات). 📌 شایان ذکر است لیست افراد مشمول از سازمان های متکفل امور تبلیغی اخذ شده و مرکز خدمات هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته است. لذا افرادی که پرونده تبلیغی ثبت شده نداشته یا از جانب نهاد های ذی ربط به مرکز معرفی نشده اند مشمول طرح نگردیده و واریز برای ایشان انجام نشده است. 🌐انتشار فقط با لینک مجاز است. 🆔@tahavol_howze
حجت الاسلام راستگو درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن راستگو امروز به ديار حق شتافت. وی یکی از معلمین روحانی بود که با شیوه‌های جدید و بسیار جذاب سالیان سال در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به تعلیم و تربیت می‌پرداخت. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🔴 دورجدید تخریب روحانیت این بار باانتشار گسترده اخباردروغ و جعلی! 🔹 در سالهای اخیر مخصوصا در زمانی که کشوردچاربحرانی مثل سیل و زلزله شد، طلاب جهادگر اولین افرادی بودند که به امداد وخدمت به مردم شتافتند. 🔹 بعدازشیوع ویروس کرونا درکشور، بازاین طلاب جهادگربودند که برای کمک به پرستاران پیشقدم شدند، از تمیزکردن بیمار کرونایی تاروحیه بخشی به آنها، توزیع بسته های معیشتی بین مردم و به غسل اموات پرداختند. 🔹 این حرکات بزرگ طلاب جهادگر، هرچند درعرصه رسانه مغفول مانده و کامل بدان پرداخته نشده ولی همچون قبل، دید مردم و به خصوص طیف خاکستری جامعه را بسیار نسبت به روحانیت، بهبود بخشید. 🔹 ضدانقلاب اما عصبانی از اینکه سالها در تخریب روحانیت شکست خوردند دور‌جدیدتخریب روحانیت رااین بار با انتشار اخباردروغ و فیک، به صورت گسترده آغاز کردند! 🔹 ازجعل عجیب فیش حقوقی یک طلبه تاپخش عکس نوشته های کاملا کذب ودروغ باجعل آرم خبرگزاری حوزه وانتشار مصاحبه های دروغین ازمسئولان حوزه! 🔹 این حرکات مضحک و احمقانه ضدانقلاب، نشان ازعقده بی حدآنها ازروحانیت داردکه نمیتواند تاثیر گذاری بالای روحانیت را بین مردم ببیند. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
🖋کلام ولایت 👤| اگر ما عمامه‌ای‌ها نقش خود را درست بشناسیم... اگر ما درست نقش خود را بشناسیم و بتوانیم آن را ایفا کنیم، دنیا را آباد خواهیم کرد. ماها گاهی کوتاهی می‌کنیم؛ سراغ همان راه‌هایی می‌رویم که اهل دنیا رفته‌اند؛ آنگاه کار ما خراب می‌شود. یک تاجر، یک زمیندار، یک زمین‌خوار، یک مقاطعه‌کار، چه عمامه سرش باشد، چه شاپو سرش باشد، چه کراوات ببندد، چه تسبیح دست بگیرد؛ بالاخره حقیقت او که فرق نمی‌کند. اما اگر عمامه سرمان گذاشتیم و دنبال همان کارهایی بودیم که زن‌ها و زن‌ها و بقیه‌ی اهل دنیا دنبال آن هستند، ما هم مثل آن‌ها هستیم. لباس که تغییر اساسی ایجاد نمی‌کند؛ باید دید دل، جایگاهِ چیست. «دِه بُود آن، نه دِل، که اندر وی گاو و خر بینی و ضیاع و عقار». دلی که به دنبال تجملات و زخارف دنیاست، دیگر دل نیست؛ دکان زرگری است؛ هرچند شاعر میگوید دِه است. ۱۳۸۳/۱۰/۲۳ @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه جوادی آملی: 🔶 عالم زمان شناس، به شبهه عبائیه نائینی نمی پردازد. به شبهه کانت و هگل می‌پردازد که دانشجویان ما را بی‌نماز می کند. پ.ن: امیدوارم مسئولین حوزه های علمیه از این خواب زمستانی چهل ساله بیدار بشند با این لجاجتشون و اصرارشون بر آموزش کتب بسیار قدیمی و پیچیده، به جز خسارت های بسیار فراوانی که به طلاب و به تبع اون به جامعه وارد کردند هیچ نتیجه ی دیگه ای حاصل نشده @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
✳ هجرت یعنی خروج از ولایت طاغوت و ورود به ولایت الله 🔻 اگر یک جایی وجود ما و هستی ما و همه‌ی نیروها و نشاط‌های ما تحت فرمان نبود، بلکه تحت فرمان و شیطانی بود، ما این است که ما خودمان را از قیدوبند ولایت رها کنیم و نجات بدهیم و آزاد کنیم و برویم تحت سایه‌ی پرمیمنت ولایت . ✅ خارج‌شدن از آن ولایت ظالم و واردشدن به آن ولایت عادل، اسمش است. 👤 📚 برگرفته از کتاب «طرح کلی اندیشه‌ی اسلامی در قرآن» 📖 صفحه ۴۹۲ @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
✳️بایستی کاری کرد که همّ طلبه، فهمیدن مطلب باشد، نه فهمیدن عبارت. مقام معظم رهبری: 👈 هیچ هنری نیست در این که ما عبارت را جوری مغلق بگیریم، یا اگر تعمداً هم مغلق نگیریم، بی‌مبالاتی کنیم که عبارت بشود مغلق، تا طلبه وقتش صرف این کار بشود. این چه هنری است؟ ⬅️ این چه لطفی دارد؟ چه خیری در این نهفته است. نخیر، عبارت را آنچنان واضح بیان کنیم که آن کسی که استعداد فهمیدن مطلب را دارد، راحت از عبارت، مطلب را بفهمد. استاد هم برای تفهیم عبارت دچار مشکل نشود و فقط مطلب را بیان کند. پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب از حوزه در کانال👇👇👇 @tollabenghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ شبهه ۷۷۹ آخوند کیست؟ آیا می‌دانید آخوندها سربازی ندارند؟ قاضی می‌شوند، در هیچ کارخانه‌ای کار نمی‌کنند.... ✅ پاسخ را در کلیپ فوق ببینید.. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi
📌 خسروپناه: تمسخر "طب سنتی" و چشم‌بستن بر قراردادهای جنایت‌بار "مافیای دارو" 🔺 خسروپناه نوشت: "سیاستمداری از مسئولان نظام پزشکی با تمسخر و‌ بدون دانستن ظرفیتهای طب سنتی، آن را تجویز علفی می‌نامد و اما چشم بر قراردادهای جنایت‌بار مافیای دارو و درمان و پولهای زیرمیزی می‌بندد! 🔺 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ حجت الاسلام "عبدالحسین خسروپناه" استادتمام حکمت اسلامیو مؤلف 50 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف علوم انسانی در قالب یادداشتی به تحلیل چرایی مخالفت برخی از مسئولان کشور با طب سنتی پرداخت و تأکید کرد: "سیاستمداری از مسئولان نظام پزشکی با تمسخر و‌ بدون دانستن ظرفیتهای طب سنتی، آن را تجویز علفی می‌نامد و اما چشم بر قراردادهای جنایت‌بار مافیای دارو و درمان و پولهای زیرمیزی می‌بندد! ادامه مطلب👇👇👇
🔺 در ادامه مشرح این یادداشت آمده است: مدتی است بازار مخالفت با طب سنتی رونق گرفته و بسیاری از منتقدان بدون اطلاع و آگاهی از طب سنتی ایرانی به نقدهای غیرعلمی و‌ گاه غیراخلاقی و طعن‌گونه می‌پردازند؛ شاید توجه به فلسفه طب و تبیین پارادایمهای آن پاسخ به چالش را روشن سازد. 🔺 پارادایم طب مدرن در برابر باکتریها و ویروسها عبارت از تولید داروهای دفاعی از جمله داروهای آنتی‌باکتریال و آنتی‌ویرال برای نابودی آنها است یعنی رویکرد تهاجم را در پیش گرفتند و لکن ویروسها و باکتریها هوشمندانه جهش یافته و در برابر داروهای آنتی‌باکتریال و آنتی‌ویرال مقاومت نشان می‌دادند و‌ خطرناکتر وارد صحنه مبارزه با انسان می‌شدند! 🔺 پاستور، پارادایم دیگری در برابر این آسیب‌ها پیش گرفت و آن پارادایم مقاوم‌سازی بدن از طریق واکسن و ورود باکتری و ویروس ضعیف به بدن بود، این رویکرد به‌دنبال مرگ و نابودی ویروس نبود و لکن ویروس جدید، زحمت دیگری در تولید واکسن جدید برای بشر فراهم می‌ساخت. 🔺 پارادایم طب سنتی بدون جنگ با ویروس و باکتری، مقاوم‌سازی بدن از هرگونه آسیب است؛ با توصیه‌های سبک زندگی و چگونگی خوردن و آشامیدن و تجویز داروهای گیاهی تقویت و کمک‌کننده طبیعت مدبره بدن که هم توان و مقاومت بدن را مقابل هرگونه آسیب میکروبی بالا می‌برد و هم عفونت‌ها را زایل می‌سازد. 🔺 این سه پارادایم مبتنی بر مبانی هستی‌شناختی و طبیعت‌شناختی و معرفت‌شناختی و انسان‌شناختی است. (رک به: فلسفه علوم انسانی و روش‌شناسی علوم اجتماعی) این مبانی در طب سنتی اجازه نابودی مخلوقات الهی را نمی‌دهد و‌ همزیستی مسالمت‌آمیز بین همه موجودات زنده را با نظریه مقاومت فراهم می‌سازد و از جنگ و ستیز با طبیعت و حتی شرور طبیعی پرهیز می‌کند. 🔺 این رویکرد، نوعی تسخیر طبیعت است که باعث کنار آمدن موجودات طبیعی با بدن انسان می‌شود؛ نقش دعا هم در کنترل امور طبیعی و تقویت روحیه انسان در برابر بیماری در چارچوب این مبانی معنا پیدا می‌کند. 🔺 طب سنتی در برابر آسیبها نه تساهل را می‌پسندد و نه تهاجم را بلکه مقاوم‌سازی کلان را از طریق کمک به طبیعت مدبره بدن دنبال می‌کند. غلبه طبیعت‌گرایی و‌ تجربه‌گرایی در طب مدرن، باعث شده نه‌تنها تصرف بلکه به‌تعبیر هایدگر، تعرض و‌ تهاجم بر طبیعت بالا رود و طبیعت هم جنگ جهانی علیه بشریت راه بیندازد. 🔺 نظریه مقاومت در طب سنتی از مبانی عقلانی و اسلامی به‌دست آمده است و جا دارد در باب آن گفتگوی بیشتری صورت گیرد. مخالفان طب سنتی به‌جهت ناآگاهی از فلسفه طب و‌ حتی فلسفه طب مدرن، خود و جامعه را از بهره طب سنتی محروم می‌سازند. 🔺 یک حوزوی معممی گمان می‌کند "مدرن" یعنی جدید و "سنت" یعنی قدیم لذا استفاده از طب سنتی را بازگشت به عصر بوق می‌خواند(!) در حالی که نه مدرن به‌معنای جدید است و نه سنتی به‌معنای قدیم است. معنای مدرن و سنت را باید در مبانی پیش‌گفته یافت (رک به: کلام نوین اسلامی و تاریخ فلسفه کاپلستون) و به همین جهت بین علم به‌معنی ساینس و حکمت تفاوت هست. (رک به: فلسفه فلسفه اسلامی) 🔺 سیاستمداری از مسئولان نظام پزشکی با تمسخر و‌ بدون دانستن ظرفیت‌های طب سنتی، آن را تجویز علفی می‌نامد و اما چشم بر قراردادهای جنایت‌بار مافیای دارو و درمان و پولهای زیرمیزی می‌بندد! 🔺 مدیر دیگری هم بی‌باکانه از تجویز "پیوند مدفوع انسان" دم می‌زند و در ادامه سیاست دولت منحوس پهلوی اول و با همکاری افراد مدعی علم و فقیر در فلسفه علم به ستیز حداکثری با طب سنتی می‌پردازد و نسبت به قرارداد کلان و ورود داروهای غیرمصوب جهانی به کشور جهت تست بر مردم مظلوم ایران ساکت می‌ماند و مشارکت می‌کند و ننگ بهداشتی بر پیشانی بهداشت ایران می‌زند! 🔺 اما همین مدیر اجازه تحقیق و هزینه‌کرد نسبت به داروهای طب سنتی را نمی‌دهد و بعد با ترفند فرار به جلو و با ادبیات متبخترانه و ظاهراً بعد از عزل، استعفا می‌دهد. این وقایع اخیر نشان از فقدان حکمرانی طب و طبابت در کشور دارد که باید مجمع تشخیص مصلحت نظام آن را جدی بگیرد. 🔺 ناگفته نماند بشر باید از تجربه بشری بهره ببرد و مجموعه دستاوردهای مثبت طب مدرن و سنتی ایرانی و غیرایرانی را برای پیشگیری و درمان به‌کار گیرد. میدان کرسیهای نظریه‌پردازی و نقد و‌ مناظره برای گفتگوی علمی و آزاد باز است و هیئت حمایت از کرسیها آمادگی دارد جلسات گفتگو‌ برپا کند تا حقیقت برای طالبان معرفت روشن گردد. 📕 منبع: خبرگزاری تسنیم •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
👇👇👇👇👇
B.mp3
8.77M
توضیح درباره تحول در علوم حوزه علمیه و متون حوزوی از مغالطه ها و خطاها در امر بشنویم جناب آقای دکتر محمدی‌فر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 /امروز مکتب ما بسته به اعمال ماست 🔹امام خمینی(ره): اگر معممی در رژیم سابق یک کار خلاف می‌کرد، می‌گفتند این ساواکی است؛ این درباری است؛ این ساواکی است. 🔺امروز که ساواکی در کار نیست و همه دفن‌ شده‌اند، اگر از شما آقایان یک چیزی صادر بشود، می‌گویند جمهوری اسلامی این است. مکتب ما متزلزل می‌شود. @TollabEnghelabi https://eitaa.com/TollabEnghelabi