eitaa logo
دانلود
نیازی نیست جایی که حسِ خوبی بهت نمیده بمونی ،حتی اگه قبلا حسِ خوبی بهت میداد .
-
حسودی که هست ولی علاقمم از دست میدم وقتی هر خری راحت بتونه بهت دسترسی داشته باشه .
به تو که گفتی دوری بهتر است، آیا اندوهت پایان گرفت؟
من امن‌ترین و قشنگ‌ترین خونه‌ای بودم که میتونستی داشته باشی ولی تو لیاقتت آوارگیه.
هر جا بودی قدرت رو ندونستن، یجا دیگه هست که حتی بیشتر از چیزی که انتظار داری میدونن، پس رها کن عزیزم و بزار زندگی جاهای بهتر ببرتت.
این سیستم کم محلی کنم بهش، جذبم شه، رو من جواب نمیده چون سریعا مبنی رو بر این میذارم که حتما مزاحمش هستم و نمیخواد تو زندگیش باشم، پس هرچی بود و نبود دیگه تمومه .
وقتی یه چیزی هی تکرار میشه و هر بار رنجت میده یعنی قراره یه چیزی رو بفهمی که هنوز نفهمیدی و تا نفهمیش رنجش همراهته.
تلاش برای تغییر دادن کسی که مشکلی تو رفتارش نمیبینه وقت تلف کردنه.
خیلیاتون دشمنید ، زورتون نرسیده دوست موندید .
آدما بخشیده میشن ولی به جایگاه قبلی برنمیگردن.
-