📜📜📜📜🌿🌹🌿📜📜📜📜
💠 مردم را روزگاری دشوار در پيش است كه توانگر اموال خود را سخت نگه دارد، كه به اين بخل ورزی فرمان داده نشده است، خدای سبحان فرمود: 《بخشش ميان خود را فراموش نكنيد.》 بدان در آن روزگار، بلندمقام، و نيكان خوار گردند، و با درماندگان به ناچاری خريد و فروش می كنند در حالی كه رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) از معامله با درماندگان نهی فرمود.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت468
📜🌹🕊
📜🌿🌹
📜📜📜📜
📜📜📜📜🌿🌹🌿📜📜📜📜
💠چشم، بند ظرف حوادث است.
(این کلام امام از استعاره های شگفت است، که نشستگاه را به مشک، و چشم را به سربند آن تشبیه کرده است و آنگاه که بند گشوده شود، آنچه در مشک است بیرون ریزد.)
📒 #نهج_البلاغه #حکمت466
📜🌹🕊
📜🌿🌹
📜📜📜📜
🌺🕊🌺🕊🌺🕊🌺🕊
🕌زیارت امام #سجاد و امام #محمد_باقر و امام #جعفر_صادق(عليهم السّلام) در روز #سه_شنبه
﷽
🔆السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا خُزَّانَ عِلْمِ اللَّهِ
السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا تَرَاجِمَةَ وَحْيِ اللَّهِ
السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَئِمَّةَ الْهُدَى
السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَعْلامَ التُّقَى
السَّلامُ عَلَيْكُمْ يَا أَوْلادَ رَسُولِ اللَّهِ
🔆أَنَا عَارِفٌ بِحَقِّكُمْ، مُسْتَبْصِرٌ بِشَأْنِكُمْ، مُعَادٍ لِأَعْدَائِكُمْ، مُوَالٍ لِأَوْلِيَائِكُمْ، بِأَبِي أَنْتُمْ وَ أُمِّي، صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ
🔆اللَّهُمَّ إِنِّي أَتَوَالَى آخِرَهُمْ كَمَا تَوَالَيْتُ أَوَّلَهُمْ،وَ أَبْرَأُ مِنْ كُلِّ وَلِيجَةٍ دُونَهُمْ،وَ أَكْفُرُ بِالْجِبْتِ وَ الطَّاغُوتِ وَ اللاتِ وَ الْعُزَّى،صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْكُمْ يَا مَوَالِيَّ وَ رَحْمَةُ اللَّهِ وَ بَرَكَاتُهُ
🔆السَّلامُ عَلَيْكَ يَا سَيِّدَ الْعَابِدِينَ، وَ سُلالَةَ الْوَصِيِّينَ
🔆السَّلامُ عَلَيْكَ يَا بَاقِرَ عِلْمِ النَّبِيِّينَ
🔆السَّلامُ عَلَيْكَ يَا صَادِقاً مُصَدَّقاً فِي الْقَوْلِ وَ الْفِعْلِ
🔆يَا مَوَالِيَّ هَذَا يَوْمُكُمْ وَ هُوَ يَوْمُ #الثُّلاثَاءِ،وَ أَنَا فِيهِ ضَيْفٌ لَكُمْ وَ مُسْتَجِيرٌ بِكُمْ، فَأَضِيفُونِي وَ أَجِيرُونِي بِمَنْزِلَةِ اللَّهِ عِنْدَكُمْ، وَ آلِ بَيْتِكُمْ الطَّيِّبِينَ الطَّاهِرِينَ🌺
📜📜📜📜🌿🌹🌿📜📜📜📜
💠 دو كس نسبت به من هلاك می گردند، دوستی كه زياده روی كند، و دروغ پردازی كه به راستی سخن نگويد.
(اين كلام مانند سخن ديگری است كه فرمود:) دو تن نسبت به من هلاك گردند، دوستی كه از حد گذراند، و دشمنی كه بيهوده سخن گويد
📒 #نهج_البلاغه #حکمت469
📜🌹🕊
📜🌿🌹
📜📜📜📜
📜📜📜📜🌿🌹🌿📜📜📜📜
💠 (از امام علیه السلام نسبت به توحيد و عدل پرسيدند فرمود:) توحيد آن است كه خدا را در وهم نياوری و عدل آن است كه او را متهم نسازی.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت470
📜🌹🕊
📜🌿🌹
📜📜📜📜
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پادکست نماز 💐
دبیرستان حضرت فاطمه س
ارسالی فاطمه سادات صالحی 🌺
🌷همکاران محترم. سلام
لطفا به نکات ذیل توجه فرمایید تا دچار اشتباه نشوید 👇
در خصوص بند ٢۴ فرم ارزیابی پرورشی که ۵ امتیاز را به خود اختصاص داده است، منظور ورود به سامانه پایش و تکمیل ماژول ثبت فراوانی آسیبها در پروتال همگام است
توضیح بیشتر :👇
دو موضوع برای سال تحصیلی 1400-1399 در نظر گرفته شده است .
🔸 بخش اول ثبت فراوانی آسیب های اجتماعی 1400-1399. ( ۵ امتیاز)
و بخش دوم مداخلات روانی اجتماعی دانش آموزان پرخطر و 1400-1399 (۵ امتیاز)
که از همکاران درخواست می گردد سوالات و فرم های هر دو بخش را پاسخ داده و تکمیل فرمایند .
فقط همین 👆
اشتباه نکنید👇منظور ما ورود به «سامانه مدیریت آسیبهای اجتماعی» نیست که آسیبهای پرخطر و در معرض خطر را از از شما میخواهد.
🌷 همکاران گرامی. سلام.
توجه فرمایید 👇
گزارش تفصیلی مدارس به تفکیک نواحی ١، ٢، ٣، ۴ که در سامانه همگام، «فراوانی آسیبها» را ثبت کردند. در کانال معاونت پرورشی و فرهنگی در ایتا بارگذاری شد
با مراجعه به آن، مدارسی که نام و نشان آنان در لیست مذکور به موجود نیست، هرچه زودتر اقدام کنند.
ممکن است به زودی مهلت ثبت تمام شده و امکان بارگذاری فراهم نگردد.
مهدی:
باسلام و وقت بخیر خدمت همکاران گرامی
اگر همکاری داریم که از ابتدای خدمت و حداقل ۲۵سال است که به عنوان معاون پرورشی یا مربی امور تربیتی مشغول خدمت است تا فردا در پی وی شخصی به بنده پیام بدهد.خیلی فوری
یعنی از ابتدای خدمتش تا کنون و حداقل۲۵سال در مدارس به عنوان معاون پرورشی یا مربی امور تربیتی فعالیت نموده است.
10032037962512.pdf
2.54M
راهنمای مراحل ورود به بخش ثبت فراواني آسیب های سامانه پایش، جهت تکمیل گزارش
١) فراوانی آسیبها
٢) مداخلات روانی اجتماعی دانش آموزان پرخطر