eitaa logo
کانال پاتـــــوق دوستـــــان
2.4هزار دنبال‌کننده
119هزار عکس
84.4هزار ویدیو
263 فایل
سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما سروران وبزرگواران کانال پاتوق بهترین جملات زیبا, مذهبی , واشعار وبهترین جملات ناب لینک کانال @Patoghedoostanha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدارحمت کنه مرحوم صفایی حائری رو خیلی این صوتشون مناسب این روزهای جامعه است که عده ای احتمالا دلسرد با نا امید شدند و یا اینکه تکلیفشون رو در این شرایط نمیدونند الان که اوج تاریکی نیست، حتی اگرم باشه ناامیدی معنا نداره
🔴طرف تو پیجش ساخت کوکتل مولوتف آموزش میداده و الانم به همین راحتی آزاد شده ! چرا فعالیت بر علیه نظام براشون هزینه ساز نیست؟چرا قوه قضائیه داره باهاشون مماشات میکنه؟
🔴 سوال مهم روزنامه رسالت از موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی/ ملت ایران از این جماعت یک سؤال دارند روزنامه رسالت نوشت: 🔹دولت‌های موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی با این تفکر که می شود با آمریکا مذاکره کرد و به نتیجه رسید، بارها مذاکره کردند اما نتیجه مذاکرات جز باج‌دهی به آمریکا هیچ محصولی نداشت. 🔹سؤال این است آیا شما در ایران نماینده حفظ مصالح و منافع مردم هستید یا این‌که صیانت از منافع آمریکا را در ایران نمایندگی می‌کنید؟ اگر ادعای نمایندگی حفاظت از منافع ملت ایران را دارید پس این حرف‌ها و اصرار به باج‌دهی به دشمن برای چیست؟ اگر نماینده صیانت از منافع آمریکا هستید پس نقاب از چهره بردارید تا مردم شما را بیشتر بشناسند.
👤 توییت استاد ✍ حدود یازده سال پیش بود که چادر آزیتا حاجیان (عامل و ابزار اصلی قتل و پوشش او در زندان) در سریال تاثریا به‌شدت مورد انتقاد بنده قرار گرفت. همان ایام ماجراهای نشریه خاتون هم بر این آتش دمید. خوشحالم بالاخره بعد از ۱۱ سال هرچند دیر، انقلابی‌ها فهمیدند که چادر پوشش در بند کشیدن نیست!
🇮🇷✌️ جمع کثیری از بازاریان انقلابی سراسر کشور ضمن اتحاد و همدلی با یکدیگر مقرر نموده اند تا با حضور قدرتمند و تاثیر گذار خود در روزهای ۱۴و۱۵و۱۶ آذر در مکانهای کسب خود به خدمت رسانی به مردم پرداخته و دلاورانه در برابر اراذل و اوباش ایستادگی کنند. 🔹 لذا برابر ماده ۱۵۶ قانون مجازات اسلامی هر گونه مقابله و ایستادگی به هر نحو در برابر اراذل و اوباش مصداق دفاع مشروع بوده و نظر به اینکه حکم اراذل و اوباش در این فقره مفسد فی الارض می باشد چنانچه در جریان دفاع مشروع ، اراذل و اوباش دچار آسیب‌دیدگی و یا صدمه‌ای شوند نه تنها حقی در محاکم قضایی نخواهند داشت بلکه به جرم تهدید و ارعاب و افساد فی الارض تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت. 🔹 اطلاع رسانی کنید تا تمام بازاریان کشور با یکدیگر متحد شوند و در برابر اراذل و اوباش ایستادگی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از متهمین شهادت سید روح‌الله عجمیان: تاکنون چنین خشونتی ندیده بودم!
فرش ۶ ضلعی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در تبریز ۳.۵ میلیون گره به همت ۱۲ هنرمند طراح، بافنده و رنگرز تبریزی به مرحله اجرا رسید در این تابلوفرش علاوه بر نمادهای ۳۲ کشور میزبان جام جهانی در ۱۰۰ سال گذشته، نشان ها، توپ و همچنین لوگوی کشورهایی که از سال ۱۹۳۰ تا ۲۰۲۲ میزبان مسابقات جام جهانی بودند و نیز ورزشگاه البیت قطر که افتتاحیه جام جهانی در آنجا برگزار خواهد شد، طراحی شده است./خبر + تعریف دقیقی از ابتکار، خلاقیت، زمان‌شناسی، فرصت‌سازی، تفکر و اراده... اگه توی یه حراج درست و حسابی هم بفروشن‌ش که دیگه لذتش چند چندان میشه.
به هر کسی محبت کنی او را ساختی و به هر کس بدی کنی او را باختی پس بساز و نباز...
رئیس هیأت‌مدیره تعاونی‌های سهام عدالت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان این ماه برای هر نفر واریز می‌شود
🔹عمر مناع جوان فلسطینی است که در اثر اصابت گلوله های جنگی نیروهای رژیم صهیونیستی در بیت لحم به شهادت رسيده است.
❤️حضرت امام صادق علیه السلام ❤️ ✍ به ديدار هم برويد و براي هم حديث بخوانيد همانا با حديث قلبهای زنگار گرفته جلا ميابد و با حديث امر ما زنده می شود پس خداوند رحمت كند كسی كه امر ما را زنده كند. 👌 تَلاقوا وتَحادَثُوا العِلمَ، فَإِنَّ بِالحَديثِ تُجلَى القُلوبُ الرائِنَةُ، وبِالحَديثِ إحياءُ أمرِنا، فَرَحِمَ اللّهُ مَن أحيا أمرَنا. 📚 بحارالأنوار ، ج1 ، ص202
💠تبدیل تهدید به فرصت...😉
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ سارقان گرامی ریختن فروشگاه اپل توی کالیفرنیا جارو کردن و بردن
خانه در هر منطقه تهران چند؟ 🔹طبق آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت هر متر خانه در تهران به ۴۶ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان رسیده که بیشترین قیمت هر متر خانه ۹۵ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان در منطقه یک و کمترین آن با ۲۳ میلیون و ۹۳ هزار تومان در منطقه ۱۸ بوده است. 🔹فاصله قیمت هر متر آپارتمان در گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران حدود ۷۲ میلیون تومان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ هنوزم اسکلی مونده که فکر کنه این اغتشاشات در ایران اعتراضات مردمی هست؟ ‏مسدود کردن خیابان در چین توسط جوکر ها. ‏دقیقا مو به مو مانند روشی که در ایران اجرا شده است، برنامه های خود را پیش می‌بردند ‏حتما فیلم های انسداد خیابان های ایران توسط چند معترض که با پهپاد گرفته شده را ببینید
⭕️امام خمینی (ره): تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند ✍ روزنامه ایران
👆 امروز ۱۰ جمادی الاول سالروز فتنه جمل؛اولین جنگ داخلی بزرگان اسلام
⭕️ احسنت 👏👏👏 🔻 نباید گذاشت ویروس خطرناک بی حجابی در کشور منتشر شود و همه ما در هر جا و هر شغلی که هستیم وظیفه داریم در مقابل این پدیده شوم ایستادگی کنیم ولو با نوشتن یک متن بر روی شیشه، تا فضا را برای کسانی که کشف حجاب می کنند ناامن شود و به راحتی هیچ زنی به خودش جرأت ندهد کشف حجاب کند 🔻خود مردم باید برای حفظ حیا و عفاف و پاکی و سلامت نهاد خانواده وارد میدان شوند و کاری بکنند . اینکه به امید نهادها و سازمان ها بنشینیم آنها نمی‌توانند هیچ تحول مثبتی را رقم بزنند.
دل چو بستم به خدا حسبی الله و کفی
پروفسور هانری کوربن فرانسوی: همه ادیان با مرگ پیامبران خود، مُردند. 👈 یهود با مرگ موسی 👈 مسیحیت با مرگ عیسی 👈 سُنی‌ها با مرگ محمد (ص) مردند. 👈 فقط شیعیان از مرگ امتناع کردند. ⏪ آنها نامزد مرگ نیستند، چون حسین را در ابتدا و مهدی را در انتهای راه دارند. 👈 امام حسین از عمق تاریخ آنها را هُل می‌دهد و امام مهدی آنها را به آینده دعوت می‌کند.» «چنین جامعه‌ای نمی‌تواند بمیرد، چون رهبری و آرمان‌های آن زنده و در حال تجدید شدن است.»