به قول یکی، تو کافه درس خوندنا واسه رشته های هنر و ادبیات هست. مهندس میشینه تو اتاق جیغ میکشه=)))))))
پوکی ^᪲᪲᪲
https://ble.ir/Kasbpolibot?start=1615234595 این پیام رو کپی کنید تو پیام های ذخیرتون و بعد اینکه عض
احساس میکنم الکی بود
چون رفت اول🤣
پوکی مگه وایب کانالمون نبود، ازکجا بفهمیم کدوم برا کانال ماست؟
دیدممم دیدم پوکی مرسیی
ـ ـ
خواهش میکنم عزیزم🌷🫂
https://eitaa.com/Pooky0/22831
چجوری عکسا رو اینجوری میکنی؟😭
ـ ـ
یا با چت جی پی تی میشه یا ibis paint x💘
هدایت شده از شاخه نبات 𔗨 ֪֢ ׁ