9.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#استوری
🔴 اگه ما این روحیه شهادت طلبانه رو نداشتیم!!
بساط شیعه توی دنیا برچیده شده بود...
#شهدا
#شهید_حسین_مشتاقی
🔴 این را هم باید از هنجارشکنان بگیرید
🔰برخی افراد از طریق هنجار شکنی و تشکیل پرونده و ... در دستگاه قضایی، توسط شبکه های معاند و فضای مجازی یله و رها معرفی و از این طریق سر زبان ها می افتند. پس از مدتی، از این طریق، تعداد فالوورهایشان زیاد می شود.
◀️ برای اینکه کسی به طمع دیده شدن و بالارفتن فالوورها هنجارشکنی نکند، بعضی از هنجارشکنان باید از فعالیت #مجازی هم محروم شوند و فقط در حد ارتباطات خصوصی در فضای مجازی، امکان فعالیت داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالی رسانه های معاند بر اساس یک صوت منتشر شده از مجید کاظمی، ادعای میکنن که سه مجرمِ حادثه تروریستی خانه اصفهان بی گناه هستن، که در جلسه دادگاه این اشرار، مجید کاظمی و سعید یعقوبی بر سر اینکه چه کسی بیشتر شلیک کرده دعواشون شد و هم دیگه رو برا گرفتن عفو، فروختن:)!
#حجاب
💢من نسبت به این [مسئلهی حجاب و حیای اسلامی در دانشگاهها] دغدغه دارم و من #خواهش_میکنم که هم مسئولان دانشگاهها و رؤسای دانشگاهها، هم مدیران وزارتهای مربوط به دانشگاهها، هم خود دانشجوها -بخصوص دخترخانمها- به مسئلهی حجاب، به مسئلهی فاصلهگذاری بین زن و مرد که در اسلام وجود دارد توجّه کنند، به آن اهمّیّت بدهند، موازین شرعی را در دانشگاه رعایت کنند.
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بیانات در ارتباط تصویری با نمایندگان تشکلهای دانشجویی
#بیانات_رهبری
#محصنات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اینها خیلی گنده شده اند!!!
⏪افشاگری تکان دهنده از پشت پرده تورم و افزایش قیمت دلار برای اولین بار....
محسن زنگنه نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: فولادیها و پتروشیمیها محصولاتشان را ۹۰۰ درصد گرانتر و با دلار تلگرامی میفروشند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وقتی شبکه اینترنشنال مخاطبان خود را احمق فرض میکند!
❌️ اینترنشنال میگه جمهوری اسلامی مواد قاچاق میکنه و این اعدام های اخیر هم جنگ بین مافیای مواد مخدره و جمهوری اسلامی میخواد رقیبش تو فروش مواد مخدر رو از بازی بیرون کنه !
👈🏻 مدیران و مخاطبین شبکه اینترنشنال : لطفا ساقی تون رو عوض کنید ! با تشکر 🏃🏻...
🔥اطلاع رسانی در انتظار انقلاب❗️
🔻معروفترین و ناشناخته ترین بخش در سازمانها #روابط_عمومی ها هستند.
🔻عامل ناشناخته بودن روابط عمومیها، کم اطلاعی غالب مدیران و مخاطبان از کارکرد حقیقی روابط عمومی است.
🔻روابط عمومی ها، از ابزار تبلیغ و خبر و رسانه استفاده می کنند اما معمولا با #تبلیغاتچی و خبرگزاری و تشریفات و #بادیگارد_رسانهای سازمان و مدیران اشتباه گرفته می شوند!!
🔻روابط عمومی را می توان «#مهندسی_تفاهم_سازمانی» و «تنظیم چهره سازمان در افکار عمومی» و «زمینه ساز به روز رسانی مداوم سازمان» در بستر ارتباط دوجانبه، صادقانه، سریع، محبت آمیز و راهبردی تعریف کرد.
🔻با این نگاه لزوما میزان تولید خبر از مدیران و اتفاقات درون سازمان، هزینه های سنگین تولید محتوای رسانه ای فیزیکی و دیجیتال، چاپ بنر و بروشور، استفاده گسترده از سایتها و صفحات اجتماعی بیانگر موفقیت روابط عمومی نیست بلکه اینها ابزاری هستند که اگر در درون راهبرد صحیح اطلاع رسانی به مقدار لازم قرار داده شوند، ممکن است موفقیت روابط عمومی حاصل شود.
🔻یک روابط عمومی زمانی موفق است که بتواند با بکارگیری این ابزار بعلاوه «تسهیل کامل دریافت انواع اطلاعات از مخاطبین» و «تنظیم صادقانه ریزش اطلاعات پردازش شده»، «همدلی و شادابی را در درون سازمان»، «رضایت و امید را در بیرون سازمان» و «کارامدی در فرآیندهای سازمان» را تضمین کند.
🔻از یک زاویه اطلاعات به دو گونه اطلاعات عمومی و اطلاعات محرمانه تقسیم بندی می شود.
🔻در کشور برای ورود به عرصه سازمانی #اطلاعات_محرمانه، ساختار های نسبتا خوبی پیش بینی شده است به طوری که نه تنها هیچ کس بدون احراز کامل انواع شرایط نمی تواند وارد ساختارهای اطلاعاتی امنیتی شود بلکه حتی انتصاب و تایید مدیران حراست و گزینش همه سازمانها بطور متمرکز توسط مراجع عالی تخصصی انجام می گیرد و نقش مدیران عموما در حد پیشنهاد است.
🔻به نظر می رسد با رشد و البته پیچیدگی زیاد فناوری های ارتباطات و دیپلماسی عمومی در سطح بین الملل و از جمله کشور ما و اهمیت فوق العاده تنظیم افکار عمومی در جنگ های رسانه ای، لازم است در ساختار کلان اطلاع رسانی کشور یک #انقلاب عمیق و جدی انجام شود.
🔻ایجاد #مرکز_ملی_اطلاع_رسانی که حتی بصورت فراقوه ای (با ادغام برخی ساختارهای ناقص کنونی) برای انتصاب یا تایید مدیران روابط عمومی و رسانه در سطح کلان و خرد و احراز توان فنی کارشناسان در تمامی سطوح در کنار موضوع افزایش توان تخصصی بدنه اطلاع رسانی و رسانه ای بر اساس راهبردهای موثر سرفصل این اقدامات است که توضیح آن از ظرفیت این متن خارج است.
🔻خلاصه، ۲۷ اردیبهشت روز جهانی #ارتباطات_و_روابط_عمومی بر عموم اصحاب اطلاع رسانی متعهدانه و پیشرفت محور رسمی و مردمی مبارک باد. به امید تحول بزرگ...
✍حمیدرضا ابراهیمی