eitaa logo
اخبار اداره تکنولوژی،گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه
3.2هزار دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
224 ویدیو
322 فایل
به نام و یادخدا،این کانال صرفا جهت اطلاع رسانی اخبار و بخشنامه های گروه های آموزشی استان قم ایجادشده است. سایت qomgt.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
با عرض سلام و ادب و تبریک سال نو ⏪⏪⏪لطفا اطلاع رسانی گردد ⏩⏩⏩ بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می رساند با توجه به شیوه نامه بیستمین جشنواره الگوهای تدریس برتر در موضوع ساخت کلیپ آموزشی درس انسان و محیط زیست، عنوان زمین لرزه به اشتباه ذکر شده و حذف میگردد و به جای آن، عنوان تنوع زیستی( فصل ۶ کتاب انسان و محیط زیست ) اضافه میگردد همچنین عنوان سوخت های فسیلی حذف و عنوان انرژی های پاک( فصل ۴ کتاب انسان و محیط زیست ) اضافه می شود. به طور خلاصه عناوین ساخت کلیپ آموزشی برای درس انسان و محیط زیست به قرار ذیل است. ۱. فرونشست ( فصل ۱ کتاب ) ۲. ردپای محیط زیستی ( فصل ۴ کتاب ) ۳. انرژی های پاک ( فصل ۴ کتاب ) ۴. تنوع زیستی ( فصل ۶ کتاب ) با تشکر دبیرخانه راهبری کشوری دروس زمین شناسی و انسان و محیط زیست مستقر در استان قزوین اداره تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
10.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😔«یار و یاور نداریم ...» ✨روشنگری امام مجتبی علیه‌السلام، پیرامون علّت آتش بس با معاویه لعنة‌الله‌علیه 👌یکی از علل غیبت امام زمان ارواحنافداه، نداشتن یار و یاور است. 🤲اللهم عجل لولیک الفرج💐 اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم 🆔 @QomTechnology
بیستمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم آموزش متوسطه نظری.pdf
2.88M
شیوه نامه بیستمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم آموزش متوسطه نظری سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ ابلاغ شد . دبیران علاقمند دوره دوم متوسطه به شرکت در جشنواره مطالعه بفرمایید . اداره تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
سامانه دسترسی به آثار برتر مرحله کشوری بخش غیر حضوری نوزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر👇👇👇 http://montakhab.apasoft.ir/ اداره‌تکنولوژی،گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
✅ لینک کانال جشنواره الگوهای تدریس برتر در شاد👇 @olgu_gam2 اداره‌تکنولوژی،گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
ShiveName1402-3Edite06.pdf
1.03M
شیوه نامه اجرایی هشتمین دوره جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری دوره اول آموزش متوسطه سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ ابلاغ شد . دبیران علاقمند دوره اول متوسطه به شرکت در جشنواره مطالعه بفرمایید . اداره تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
آثار برگزیدگان کشوری هفتمین دوره از جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری محور دست سازه (الف): رتبه اول، ریاضی تهران: طاهره مقدس، سهیلا تربتی https://www.aparat.com/v/nyVUW رتبه دوم، ریاضی البرز: شهلا امامی، مریم هاشمی https://www.aparat.com/v/FZlgB رتبه سوم: علوم تجربی خراسان رضوی: محبوبه شمسی، مهری حجتی پور https://www.aparat.com/v/aiOXy محور دست سازه (ب): رتبه اول، عربی سیستان و بلوچستان: پرویز کیانی، فریبا رضایی https://www.aparat.com/v/73wqe رتبه دوم، زبان انگلیسی شهرستانهای استان تهران: زهرا سادات قاسمی، نسرین آسودی https://www.aparat.com/v/yhBWC رتبه سوم، ادبیات فارسی خراسان جنوبی: شهین دخت مخمل باف، مسلم قوی https://www.aparat.com/v/Tnd0r محور دست سازه (پ): رتبه اول، مطالعات اجتماعی خراسان شمالی: مهین صدقی، سمیه آزادوار https://www.aparat.com/v/xgNGB رتبه دوم، مطالعات اجتماعی سیستان و بلوچستان: سمیه آهار، فاطمه دروهی https://www.aparat.com/v/JfUHv رتبه سوم، قرآن اردبیل: ملک اکبرزاده، فریبا زاویه کرد https://www.aparat.com/v/3h4SF رتبه سوم، مطالعات اجتماعی کرمانشاه: تیمور عزیزی، فاطمه جهانبانی https://www.aparat.com/v/fojUg محور دست سازه (ت): رتبه اول، فرهنگ و هنر هرمزگان: شکوفه بارانی، سکینه محمدزاده https://www.aparat.com/v/igv7y رتبه دوم، فرهنگ و هنر خوزستان: معصومه حسین پور، مریم قطب الدین https://www.aparat.com/v/BVYKz رتبه سوم، فرهنگ و هنر کرمان: زهرا سیف الهی، بتول توکلی https://www.aparat.com/v/fZ3Kz رتبه سوم، کار و فناوری تهران: الهه قناعت زاده، مریم محسنی https://www.aparat.com/v/Curhe محور اپلیکیشن: رتبه اول، زبان انگلیسی شهرستانهای استان تهران: ابوالفضل قنبری، سمیه فروزش نیا https://www.aparat.com/v/eoqER رتبه دوم، علوم تجربی خراسان جنوبی: فاطمه زلفی، مطهره غلامی https://www.aparat.com/v/xUThA رتبه سوم، ریاضی کرمانشاه: مهناز فارغیان، ندا نکویی فر https://www.aparat.com/v/EGLgQ محور آزمایشگاه علوم تجربی: رتبه اول، علوم تجربی کردستان: فرزانه دانه زن، مرضیه رشیدی https://www.aparat.com/v/2tKqI رتبه دوم، علوم تجربی البرز: مرتضی سیروس، بهمن عباسپور https://www.aparat.com/v/6Gdnb رتبه سوم، علوم تجربی چهارمحال و بختیاری: نسرین عالی پور، طاهره پندار https://www.aparat.com/v/xbfaU محور آزمایشگاه ریاضی: رتبه اول، ریاضی گیلان: یاسر برشبان، محمود نصوری https://www.aparat.com/v/MAOqL رتبه دوم، ریاضی البرز: کیمیا مهری، فائزه نظری https://www.aparat.com/v/m1u6M رتبه سوم، ریاضی شهرستانهای استان تهران: مجید حیدری، سوسن روشن ضمیر https://www.aparat.com/v/Z3jAl محور کارگاه کار و فناوری: رتبه اول، کار و فناوری البرز: محمدحسن قدسی، سیدمرتضی حسینی https://www.aparat.com/v/jO3il رتبه دوم، کار و فناوری خراسان رضوی: الهه لطفی نیا، مرضیه باقری https://www.aparat.com/v/aMp9P رتبه سوم، کار و فناوری چهارمحال و بختیاری: نرگس ابراهیمی، گلشن سلیمانی https://www.aparat.com/v/49Dbh محور کارگاه فرهنگ و هنر: رتبه اول، فرهنگ و هنر قزوین: محمدجواد آیتی، فاطمه باقری https://www.aparat.com/v/BALoH رتبه دوم، فرهنگ و هنر شهرستانهای استان تهران: حسین پاکزادیان، سیدجواد پورسجادی https://www.aparat.com/v/6WZ0h رتبه سوم، فرهنگ و هنر کرمانشاه: فاطمه پیرو، صفورا ترکمنی https://www.aparat.com/v/oUweX محور استیم: رتبه اول، ریاضی کهگیلویه و بویراحمد: فرزانه خلیلی، فاطمه مرادیان، سمیرا جورابلی https://www.aparat.com/v/0E7n3 رتبه دوم، علوم تجربی بوشهر: زهرا سعدآبادی، فاطمه سلیمی، احمد بحرینی https://www.aparat.com/v/6agTr رتبه سوم، علوم تجربی خراسان رضوی: بهرام فرهادی مقدم، یاسر فقهی، حمید جامی الاحمدی https://www.aparat.com/v/pNdJq آبان 1402 - قزوین اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
⭕️سلسله نشست های بررسی *نسخه ترمیم سندتحول بنیادین از منظر برنامه ریزی آموزشی* 📅زمان: ۸،۷ و ۹ فروردین ماه بصورت حضوری و مجازی 🔺جهت شرکت در نشست نام، نام خانوادگی و شماره تماس خود را به نشانی @rahsepar76 در پیامرسان بله ارسال کنید. 🇮🇷ایران فردا؛ مرکز بسیج فرهنگیان ✏️ https://shad.ir/iran_farda اداره‌تکنولوژی،گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
۱۵ دوره امتحانات نهایی پایه دوازدهم تهیه و تنظیم: دبیرستان صلاح‌الدین ایوبی 📚ریاضی۳ تجربی https://drive.google.com/file/d/1XdmyiFeJwdXrz1X7VdPn9Gc6b1UziN8G/view?usp=drivesdk 📚شیمی ۳ https://drive.google.com/file/d/1XrcU9lmZeEHa5JhpTc2ozooARdOCwuk-/view?usp=drivesdk 📚فیزیک ۳ https://drive.google.com/file/d/1Xt943As-2XCgEQJPRK-ORS85v96nfDAG/view?usp=drivesdk 📚زیست شناسی ۳ https://drive.google.com/file/d/1XtqgPfYRy_8tFbMj7My2_K_ZXdrxB3pa/view?usp=drivesdk 📚عربی و زبان قرآن ۳ تجربی و ریاضی https://drive.google.com/file/d/1OMIhaLEwoTo2EL7kWh5liM29FbluCZEd/view?usp=drivesdk 📚دین و زندگی ۳تجربی و ریاضی https://drive.google.com/file/d/1OPmKjLwyFdIuFNvOwWfKsXlUj-nsDtU5/view?usp=drivesdk 📚زبان انگلیسی۳ تمام رشته‌ها https://drive.google.com/file/d/1O_BSE0J4HtmeC7U3jBlKkPKc1_h5Uqxj/view?usp=drivesdk 📚فارسی ۳ تمام رشته‌ها https://drive.google.com/file/d/1OfLqlx8XIWHVH4BbWGOQBlXJHzU8f01r/view?usp=drivesdk 📚سلامت و بهداشت تمام رشته‌ها https://drive.google.com/file/d/1Orsv1IcMZINhSEIkhixwXceve15cS_b4/view?usp=drivesdk 📚علوم اجتماعی رشته ریاضی و تجربی https://drive.google.com/file/d/1P6y033U1Ph4zy5sL-o36ReVxL_EJQEYD/view?usp=drivesdk 📚فلسفه۲ پایه دوازدهم رشته انسانی https://drive.google.com/file/d/1P7RMQ0_Ik8VwbJ2S6QQKVVF4LtYssVRu/view?usp=drivesdk 📚ریاضی و آمار ۳ رشته انسانی https://drive.google.com/file/d/1PAqiDI1DsNyMwaXV3RCBzZeXbmS1YR-Z/view?usp=drivesdk 📚تاریخ ۳ رشته انسانی https://drive.google.com/file/d/1PFPwEFnwSF9M-WdHhuJO3taneMRCknob/view?usp=drivesdk 📚جامعه‌شناسی۳ انسانی https://drive.google.com/file/d/1PKbeudVejRvd-1nVqCrZcvMQzSztdbe2/view?usp=drivesdk 📚علوم و فنون ادبی۳ https://drive.google.com/file/d/1PNkgCWoh7PVYbhVT4isR3vFO1Si7YE9F/view?usp=drivesdk 📚عربی و زبان قرآن۳ رشته انسانی https://drive.google.com/file/d/1POG37qX0OtvP4lhpXvvpsdQvsBMWdi88/view?usp=drivesdk 📚جغرافیا۳ رشته انسانی https://drive.google.com/file/d/1PfabbfdodoTg_LbgAj69krqus1FV1zo7/view?usp=drivesdk 📚فیزیک دوازدهم رشته ریاضی https://drive.google.com/file/d/1Pi8lNmGGG_qcF6MPaX7mRogMHSooZ5km/view?usp=drivesdk 📚حسابان پایه دوازدهم رشته ریاضی https://drive.google.com/file/d/1PjlIsKib6F0loU4D6YAmF9WxTZ2EMzj8/view?usp=drivesdk 📚هندسه پایه دوازدهم رشته ریاضی https://drive.google.com/file/d/1PqMNQFNrfwKYQMZpyyydnlxp7-IiRDJ2/view?usp=drivesdk 📚ریاضیات گسسته پایه دوازدهم https://drive.google.com/file/d/1PrI4uXDayJpYqVNGY7qhCqpw6AMbDVdX/view?usp=drivesdk اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی و محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
16.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام فرمودند : معلمی شغل انبیاست ارائه دهنده : دکتر سجاد صدیقی دوره شبکه فعالین تعلیم و تربیت انقلاب اسلامی 🇮🇷ایران فردا؛ مرکز بسیج فرهنگیان ✏️ https://shad.ir/iran_farda اداره‌تکنولوژی،گروه‌های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
# متن ابلاغیه برگزاری امتحانات شبه نهایی در قالب طرح کشوری سه نما ✳️ به‌استحضار می‌رساند در پاسخ به استعلام این استان از وزارت متبوع در خصوص اجرای بند 2-7 برنامه عملیاتی دبیرخانه کشوری مدیران دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری در سال تحصیلی 1403-1402 با عنوان طرح سه‌نما (امتحانات شبه‌نهایی)، دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری در تاریخ 26/12/1402 طی نامه شماره 287505/420  ضمن ارسال الگوی طراحی سوالات مفهومی و استاندارد( که به پیوست ارسال می شود)، با رعایت شرایط زیر، مجوز اجرای این طرح کشوری را فقط در پایه های دهم و یازدهم، برای دبیرخانه کشوری مدیران صادرکرده است. بر این اساس برنامه زمانی اجرای این امتحانات که به صورت هماهنگ کشوری در هفته چهارم فروردین و هفته اول اردیبهشت 1403 اجرا خواهند شد، به پیوست تقدیم می‌گردد و مقتضی است اطلاع رسانی لازم در سطح وسیع و گسترده به دانش‌آموزان و اولیای آنها و دبیران دروس مربوطه به هر طریق ممکن در اسرع وقت صورت پذیرد تا دانش‌آموزان بتوانند با طراحی برنامه مطالعاتی هدفمند ومطلوب، از تعطیلات نوروز حداکثر استفاده را ببرند. 1️⃣ توصیه می‌شود با هدف آشنایی دانش‌آموزان با نمونه‌ای از سوالات امتحانات استاندارد و مفهومی، زمینه شرکت تمامی دانش‌آموزان پایه های دهم و یازدهم در این امتحانات فراهم شود. 2️⃣ تأمین هزینه برگزاری امتحانات شبه‌نهایی از محل مشارکت‌های مردمی، به شرط رعایت قوانین و مقررات و در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، بلامانع می‌باشد. 3️⃣ بودجه‌بندی طراحی سوالات امتحانی از 90 درصد حجم اولیه کتب درسی مربوطه می‌باشد. 4️⃣ مسئولیت طرح سوالات این امتحانات (سه‌نما/شبه نهایی) با مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش وزارت متبوع و در چارچوب ضوابط طرح سوالات امتحانات نهایی و الگوی طراحی سوالات استاندارد و مفهومی می‌باشد. 5️⃣ برگزاری امتحانات مشابه و هماهنگ توسط استان ها و مناطق، مجوزی ندارد. 6️⃣ لازم است بلافاصله پس از برگزاری هر امتحان، تصحیح اوراق توسط دبیران مربوطه و بر اساس راهنمای تصحیح ارسالی انجام و پس از تحلیل نتایج، برنامه آموزش‌های جبرانی- تکمیلی توسط شورای مدرسه تنظیم و در فرصت باقیمانده تا شروع امتحانات نهایی خردادماه، اجرا و گزارش اقدامات صورت گرفته به ادارات انجام شود. - انتظار است ادارات کل و مناطق، با توجه به امکانات، ظرفیت‌ها و توان ( نیروی انسانی/ تجهیزات و فضا) حداکثر جدیت و اهتمام لازم را جهت  مطلوبیت و ارتقای کیفی طرح سه‌نما از نظر مشابهت با امتحانات نهایی در مراحل اجرا / تصحیح / تحلیل و اقدامات آموزشی جبرانی- تقویتی داشته باشند. 7️⃣ نحوه ارسال فایل سوالات به ادارات کل استان‌ها، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. 🔸️دبیرخانه کشوری مدیران دبیرستان‌های دوره دوم متوسطه نظری اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
📋 کاربرگ دوم: نوجوانی دوره تولد معنوی انسان ✅ سوره لقمان به دورۀ نوجوانی (یعنی حدود سیزده سالگی تا هجده سالگی) نگاه ویژه‌ای دارد. دورۀ نوجوانی دورۀ تولد معنوی انسان است. ✅ نتیجه‌ی دوره نوجوانی باید رسیدن به استواء و تعادل باشد. یعنی نوجوان در فکر و رفتار خود دچار ثباتی می‌شود که در برابر دوستان بد و محیط‌های نامناسب و لغزشگاه‌ها می‌تواند خود را از آسیب‌ دیدگی حفظ کند. 📲 یکی از جاهایی که نوجوان باید در آن به خودکنترلی برسد، فضای مجازی است. 📌 باران | تربیت رسانه‌ای برای نوجوان 🔗 @Baran اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology