eitaa logo
هیئت محبان قرآن و عترت(علیهم السلام)
50 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
964 ویدیو
48 فایل
قال رَسُولُ الله(ص):إِنِّي تَاركٌ فِيكُمُ اْلثَّقَلَيْنِ إِنْ تَمَسَّكْتُمْ بِهِمَا لَنْ تَضِلُّوا اَبَداً كِتَابَ الله وعِتْرتی
مشاهده در ایتا
دانلود
5.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔝کار رسانه ای زیبا و تحسین برانگیز 🔻دو روز پیش نتانیاهو کلیپی را منتشر کرد و مردم ایران را تحریک می‌کرد که آی مردم ایران از جیب شما در حال دزدیدن هستند تا به ما موشک بزنند و این کلیپ گویا در جواب آن است هزینه‌های هنگفت و سرسام‌آوری که اسرائیل با مساحت بسیار کوچکی که دارد و برای امنیت خود میکند را نشان میدهد ! 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم ✍@tahlile_siasi@tahlile_siasi
هر صبح یک آیه: هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 «تَلْفَحُ وُجُوهَهُمُ النَّارُ وَهُمْ فِيهَا كَالِحُونَ» شعله‌های سوزان آتش همچون شمشیر به صورت‌هایشان نواخته می‌شود؛ و در دوزخ چهره‌ای عبوس دارند. (سوره مبارکه مؤمنون، آیه ۱۰۴) @ayehsobh تفسیر: آیه بعد، بخشى از عذاب هاى دردناک آن‌ها را چنین شرح مى دهد: شعله هاى گرم و سوزان آتش، همچون شمشیر به صورت هاى آن‌ها نواخته مى شود (تَلْفَحُ وُجُوهَهُمُ النّارُ). و آن‌ها از شدت ناراحتى و عذاب، در دوزخ، چهره اى عبوس و در هم کشیده دارند (وَ هُمْ فِیها کالِحُونَ). تَلْفَحُ از ماده لفح (بر وزن فتح) در اصل، به معنى ضربه شمشیر است و از آنجا که شعله هاى آتش، یا نور شدید آفتاب، و باد سموم، همچون شمشیر بر صورت انسان نواخته مى شود، به طور کنایه در این معنى به کار مى رود. کالح از ماده کلوح (بر وزن غروب) به معنى عبوس شدن و در هم کشیدن صورت است، و بسیارى از مفسران آن را چنین تفسیر کرده اند که بر اثر شعله‌هاى آتش پوست صورت آن‌ها در هم کشیده مى شود، به طورى که لب‌ها از هم باز مى ماند. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۱۰۴ سوره‌ مبارکه مؤمنون)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😘خدائیش مجری باسوادهم یه نعمتیه🇮🇷 ✅ نقطه زنی و پاسخ به موقع و دقیق مجری به صحبت های پوپولیستی ...!⛔️
1_14066691690.mp3
22.2M
*🎤سخنرانی استاد راجی در رابطه با حوادث منطقه 👌 بسیار مهم* 🔊🔊🔊لطفا با دقت گوش بدید در لحظات، ساعات و روزهای بسیار حساسی به‌سر می‌بریم اگر غفلت کنیم در دنیا و آخرت متضرر و پشیمان خواهیم بود.
🔹روزی پادشاه از هریک از سه وزیرش خواست تا کیسه‌ای برداشته و به باغ قصر برود و کیسه‌ها را برای پادشاه با میوه‌ها و محصولات تازه پر کنند همچنین از آن‌ها خواست که در این کار از هیچ‌کس کمکی نگیرند و آن را به شخص دیگری واگذار نکنند. وزرا از دستور شاه تعجب کرده و هرکدام کیسه‌ای برداشته و به‌سوی باغ به راه افتادند… 🔸وزیر اول که به دنبال راضی کردن شاه بود بهترین میوه‌ها و باکیفیت‌ترین محصولات را جمع‌آوری کرده و پیوسته بهترین را انتخاب می‌کرد تا اینکه کیسه‌اش پر شد. اما وزیر دوم با خود فکر می‌کرد که شاه این میوه‌ها را برای خود نمی‌خواهد و احتیاجی به آن‌ها ندارد و درون کیسه را نیز نگاه نمی‌کند، پس با تنبلی و اهمال شروع به جمع کردن نمود و خوب و بد را از هم جدا نمی‌کرد تا اینکه کیسه را با میوه‌ها پر نمود. و وزیر سوم که اعتقاد داشت شاه به محتویات این کیسه اصلاً اهمیتی نمی‌دهد کیسه را با علف و برگ درخت و خاشاک پر نمود… 🔹روز بعد پادشاه دستور داد که وزیران را به همراه کیسه‌هایی که پرکرده‌اند بیاورند… وقتی وزیران نزد شاه آمدند، به سربازانش دستور داد، سه وزیر را گرفته و هرکدام را جداگانه با کیسه‌اش به مدت سه ماه زندانی کنند. در زنداني دور که هیچ‌کس دستش به آنجا نرسد و هيچ آب و غذايي هم به آن‌ها نرسانند. وزير اول پيوسته از میوه‌های خوبي که جمع‌آوری کرده بود می‌خورد تا اينکه سه ماه به پايان رسيد. ‎اما وزير دوم، اين سه ماه را با سختي و گرسنگي و مقدار میوه‌های تازه‌ای که جمع‌آوری کرده بود سپري کرد. و وزير سوم قبل از اينکه ماه اول به پايان برسد از گرسنگي مرد. 🔸 حال از خود اين سؤال را بپرسيم، ما از کدام گروه هستيم؟ زيرا ما الآن در باغ دنيا بوده و آزاديم تا اعمال خوب يا اعمال بد و فاسد را جمع‌آوری کنيم، اما فردا زماني که ملک‌الموت امر می‌شود تا ما را در قبرمان زنداني کند در آن زندان تنگ و تاريک و در تنهايي چه خواهیم کرد و چه توشه ای اندوخته ایم ؟! 🌺 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
14.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🤔 🤔 🤔 🤔 🙏🙏 🙏 🙏 خواهشاً، خواهشا، خواهشاً خواهشاً، خواهشا، خواهشاً کلیپ را نگاه کنید و منتشر ان شاء الله ذخیره آخرت شما و اموات شما عاقبت به خیر شوید 🤲 🤲 🤲 🤲 سپاسگزارم
هدایت شده از مجلس نیوز
🔻علت اصلی قطعی برق و تعطیلی کشور مشخص شد؛ ترک فعل وزارت نفت از شهریور ماه به بعد و ذخیره نکردن گازوئیل امیرحسین ثابتی نوشت: 🔹با مسئولان وزارت نیرو، وزارت نفت و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس صحبت کردم. تا الان جمع بندی بر این است که "ترک فعل وزارت نفت" از شهریور ماه به بعد و ذخیره نکردن گازوئیل، علت اصلی قطعی برق و تعطیلی کشور است. 🔹در صورتی که این مساله تایید شود، جدای از امکان استیضاح وزیر نفت توسط مجلس در صورت همراهی اکثریت نمایندگان، قوه قضاییه باید به خاطر این ترک فعل برای وزیر نفت و سایر مسئولان مربوطه پرونده قضایی تشکیل دهد. 🔸پزشکیان که با عذرخواهی کم کاری و اشتباه دولت را پذیرفته، آیا با مقصرین قطعی برق و گاز مردم برخورد می‌کند یا آنکه به همین عذرخواهی خشک و خالی بسنده می‌کند؟ @Majlles_News
هر صبح یک آیه: هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 «أَلَمْ تَكُنْ آيَاتِي تُتْلَىَ عَلَيْكُمْ فَكُنتُم بِهَا تُكَذِّبُونَ» (به آن‌ها گفته می‌شود:) آیا آیات من بر شما خوانده نمی‌شد، پس آن را تکذیب می‌کردید؟! (سوره مبارکه مؤمنون، آیه ۱۰۵) @ayehsobh تفسیر: در آیات گذشته، سخن از مجازات دردناک دوزخیان بود، و در تعقیب آن، آیات مورد بحث گوشه اى از گفتگوى پروردگار را با آن‌ها بازگو مى کند. نخست خداوند آن‌ها را با این سخن عتاب آمیز، مخاطب ساخته مى گوید: آیا آیات من بر شما خوانده نمى شد و آن را تکذیب مى کردید؟ (أَ لَمْ تَکُنْ آیاتِی تُتْلى عَلَیْکُمْ فَکُنْتُمْ بِها تُکَذِّبُونَ). آیا به اندازه کافى آیات و دلائل روشن به وسیله پیامبرانم براى شما نفرستادم؟ آیا با شما اتمام حجت نکردم، اما شما پیوسته راه انکار و تکذیب را پیش مى گرفتید؟!. مخصوصاً با توجه به جمله تُتْلى و تُکَذِّبُونَ که هر دو فعل مضارع است و دلیل بر استمرار، روشن مى شود، تلاوت آیات الهى بر آن‌ها تداوم داشته همان گونه که تکذیب آن‌ها در برابر این آیات! (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۱۰۵ سوره‌ مبارکه مؤمنون)
هدایت شده از سربازان گمنام
19.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از شهید در جوانی پرسیده بودند که چه آرزویی داری؟ گفته بود در کنار فرزندم بجنگم، که این اتفاق افتاد بعد پرسیدند اگر فرزندت شهید بشود چه کار می‌کنی؟ گفت کنار پیکرش دو رکعت نماز شکر می‌خوانم. 🎥 صحبت‌های رهبر انقلاب درباره حاج قاسم ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
هر صبح یک آیه: هر صبح یک آیه: 🌺اَعوذُ باللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم🌺 🌹بسم الله الرحمن الرحیم🌹 «قَالُوا رَبَّنَا غَلَبَتْ عَلَيْنَا شِقْوَتُنَا وَكُنَّا قَوْمًا ضَالِّينَ» می‌گویند: «پروردگارا! بدبختی ما بر ما چیره شد، و ما قوم گمراهی بودیم! (سوره مبارکه مؤمنون، آیه ۱۰۶) @ayehsobh تفسیر: آن‌ها در پاسخ این سؤال اعتراف مى کنند مى گویند: آرى چنین است اى پروردگار ما! ولى شقاوت و بدبختى ما، بر ما چیره شد، و ما قوم گمراهى بودیم (قالُوا رَبَّنا غَلَبَتْ عَلَیْنا شِقْوَتُنا وَ کُنّا قَوْماً ضالِّینَ). شقوة و شقاوة ضد سعادت است، و به معنى فراهم بودن اسباب گرفتارى، مجازات و بلا است، و به تعبیر دیگر، شرّ و آفتى است که دامان انسان را مى گیرد، در حالى که سعادت، به معنى فراهم بودن اسباب نعمت و نیکى است، و در هر حال هر دو (شقاوت و سعادت) چیزى جز نتیجه اعمال، گفتار و نیات ما نمى باشد. 🌺🌺🌺 و اعتقاد به این که سعادت و شقاوت یک امر ذاتى است که همراه انسان متولد مى شود، پندارى بیش نیست که بر خلاف دعوت همه انبیاء و تلاش هاى همه راهنمایان و معلمان بشر است، پندارى است که براى فرار از زیر بار مسئولیت ها و توجیه اعمال خلاف و تبهکارى ها درست شده، یا براى تفسیر موارد ناآگاهى ها. بر این اساس، گنهکاران دوزخى صریحاً اعتراف مى کنند که از ناحیه خداوند اتمام حجت شد، اما ما به دست خودمان وسائل بدبختیمان را فراهم ساختیم و معترفیم که قوم گمراهى بودیم. (تفسیر نمونه/ ذیل آیه ۱۰۶ سوره‌ مبارکه مؤمنون)
هدایت شده از بچه حزب اللهی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبری vs ادای رهبری این کلیپ هشت ثانیه بیشتر نیست اما هشت هزار ساعت نیاز است تا تفسیر شود. ❤️ سلامتی و طول عمر با برکت امام خامنه ای عزیز تر از جانم صلوات @BACHE_HEZBOLLAHi
هدایت شده از شاهدان کویر مزینان
🌸امام حسین علیه السلام می فرمایند: لا تَخوضوا فِي القُرآنِ ولا تُجادِلوا فيهِ ولا تَتَكَلَّموا فيهِ بِغَيرِ عِلمٍ، فَقَد سَمِعتُ جَدّي رَسولَ اللّهِ صلى‌الله‌عليه‌وآله يَقولُ: مَن قالَ فِي القُرآنِ بِغَيرِ عِلمٍ فَليَتَبَوَّأ مَقعَدَهُ مِنَ النّارِ. 🍁به باطل، در قرآن فرو مرويد و در آن مستيزيد و بدون علم، در باره آن سخن مگوييد كه شنيدم جدّم پيامبر خدا صلى‌الله‌عليه‌وآله مى‌فرمايد: «هر كس بدون علم در باره قرآن سخن بگويد، بايد جايگاهش را از آتش [دوزخ] برگيرد». 📚التوحيد : ص٩١ ح٥ 🆔 @sh_mazinan