eitaa logo
کانال قرآن و اهلبیت علیهم السلام
736 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
19 فایل
ارتباط باما. نـوكــــري كردنِ اين قـوم مرا بالا بُرد با گـداييِّ حسيـن مَنسَب شاهي دارم به حسين بن علي پشت و پناهم گرم است اي خـدا شكر، عجب پشت و پناهي دارم. @Behruz313
مشاهده در ایتا
دانلود
❣﷽❣ 🌷 🌷 قسمت 304 🌹ادلاء علي صراطه عصمکم الله من الزلل🌹 ◀️ قسمت دوم 📖زیارت جامعه کبیره 🔸ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺧﻂ ﮐﺶ‌ﻫﺎﯼ ﺍﻟﻬﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ خداوند ﺁﻥ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺧﻄﺎ ﻭ ﻟﻐﺰﺵ ﻣﺼﻮﻥ ﻭ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﻭ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﺩﺍﺷﺘﻪ. ﻟﺬﺍ ﺩﺭ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻧﯿﻢ ﻋَﺼَﻤَﻜُﻢُ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻣِﻦَ ﺍﻟﺰَّﻟَﻞِ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻫﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﻟﻐﺰﺷﯽ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﺩﻩ. 🔹ﺣﺎﻻ‌ ﻫﻢ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﮔﻔﺘﻪ ﺷﻮﺩ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ‌ﮐﺮﺩ. ﭼﻄﻮﺭ ﺁﻥ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﮐﺮﺩ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ‌ﮐﺮﺩ. ﯾﮏ ﻓﺮﻣﻮﻟﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ ﺍﺣْﻔَﻆِ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﯾَﺤْﻔَﻈْﮏَ (ﻣﻜﺎﺭﻡ ﺍﻷ‌ﺧﻼ‌ﻕ، ﺝ ۲، ﺹ ۳۷۷) ﺷﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ بکنید. ﺧﺪﺍ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺣﺎﻓﻆ: ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ ﺳﺮ ﺭﺷﺘﻪ ﺗﺎ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﺩ... ﺷﻤﺎ ﻧﮕﻪ ﻧﻤﯽ‌ﺩﺍﺭﯾﺪ و ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻨﯿﺪ،ﺍﻭ ﭼﻪ ﺭﺍ ﺣﻔﻆ ﺑﮑﻨﺪ؟! 🔸یک ﺑﭽﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺘﺶ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭﺵ ﺑﻮﺩ. ﭘﺪﺭﺵ ﺣﻔﻈﺶ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﻧﺨﻮﺭﺩ ﻭ ﺁﺳﯿﺐ نبیند. ﻭﻟﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﻮﻥ ﻭ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺑﺎ ﺯﻭﺭ ﺩﺳﺘﺶ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﭘﺪﺭﺵ ﺑﺮﻣﯽ‌ﺩﺍﺭﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺍﺳﺖ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺁﺳﯿﺐ ﻣﯽ‌ﺑﯿﻨﺪ. 🔹ﻣﺎ ﺁﻥ ﺑﭽﻪ‌ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺯﻭﺭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍ ﺩﺭ ﻣﯽ‌ﺁﻭﺭﯾﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﺍﯾﻦ ﻃﻮﺭ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ خودشان ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ دست خداوند. 🔸ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺗﺎ ﺟﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺷﻮﻧﺪ ﺩﺳﺖ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ. ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻭﻗﺘﯽ آن ها ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﺑﯿﻨﺪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺍﻟﻬﯽ هستند ﻭ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺗﻌﺒﯿﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ «ﺇِﻧَّﻤَﺎ ﻳُﺮِﻳﺪُ ﺍﻟﻠَّـﻪُ ﻟِﻴُﺬْﻫِﺐَ ﻋَﻨﻜُﻢُ ﺍﻟﺮِّﺟْﺲَ ﺃَﻫْﻞَ ﺍﻟْﺒَﻴْﺖِ ﻭَﻳُﻄَﻬِّﺮَﻛُﻢْ ﺗَﻄْﻬِﻴﺮًﺍ» (ﺍﺣﺰﺍﺏ/۳۳) ﺍﺻﻼ‌ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﺭﺍﺩﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﺁﻟﻮﺩﮔﯽ‌ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺭ ﺑﮑﻨﺪ. 🔹ﺣﺎﻻ‌ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﺫﻫﻦ ﺧﻄﻮﺭ ﺑﮑﻨﺪ که: "ﺑﺒﯿﻦ ﺧﻮﺩ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ ﺑﺒﺮﺩ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺮدﻩ. ﺍﮔﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﻥ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﻭﻟﯽ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺩﺭ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﻗﺒﻠﯽ ﻻ‌ﺯﻡ ﻧﯿﺴﺖ. ﻣﺜﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﯿﻢ ﺧﺪﺍ ﺑﻼ‌ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ ﺑﺮﺩﻩ ﻧﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﻼ‌ﯾﯽ ﺑﻮﺩﻩ و ﺑﻌﺪ ﺑﺮﺩﻩ. ﻧﻪ ﺑﻼ‌ﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﺩ ﻣﯽ‌ﺷﺪﻩ و ممکن بوده ﻓﺮﻭﺩ آید ﺭﺍ ﻧﮕﺬﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﺑﺮﺩﻩ. 🔸ﺣﺎﻻ‌ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺑﻌﻀﯽ‌ﻫﺎ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﻫﻢ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ. ﺷﻤﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﮐﻤﯿﻞ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻠﯽ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ: "ﻇَﻠَﻤْﺖُ ﻧَﻔْﺴِﻲ". ﺩﻋﺎﯼ ﺍﺑﻮﺣﻤﺰﻩ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺳﺠﺎﺩ ﻣﯽ‌ﻓﺮﻣﺎﯾﺪ: "من ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺣﯿﺎ ﻧﮑﺮﺩﻡ" ﺍﮔﺮ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﻨﺪ ﭘﺲ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ. ﺧﻄﺎ و ﻇﻠﻢ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﺩﺭ ﺧﻠﻮﺕ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺣﺪﻭﺩ ﺍﻟﻬﯽ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ. 🔹ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ. تصور کنید ﺷﻤﺎ ﭘﺪﺭ ﻫﺴﺘﯿﺪ و ﻓﺮﺯﻧﺪﺕ ﻣﯽ‌ﺁﯾﺪ ﺳﻨﮕﯽ ﺑﺮﻣﯽ‌ﺩﺍﺭﺩ و ﭘﺮﺗﺎﺏ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺷﯿﺸﻪی مردم ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﺷﮑﻨﺪ و ﭘﺎ ﺑﻪ ﻓﺮﺍﺭ ﻣﯽ‌ﮔﺬﺍﺭﺩ. ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﻣﯽ‌ﺭﺳﯽ و به صاحب خانه ﻣﯽ‌ﮔﻮیی ﻣﻦ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻢ. ﻣﻦ ﺭﺍ ﺑﺒﺨﺶ. 🔸اهل بیت علیهم السلام ﭘﺪﺭﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺖ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻟﺬﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻟﻐﺰﺷﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺍﻧﺘﺴﺎﺏ ﻣﯽ‌ﺩﻫﻨﺪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﻐﺰﺵ‌ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﺷﺪﯾﻢ... 👈 .... 🌤اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 @Quranahlebayt
❣﷽❣ 🌷 🌷 قسمت 305 🌹ﺁﻣَﻨَﻜُﻢْ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﻔِﺘَﻦِ🌹 📖زیارت جامعه کبیره ⏱ﻋﻘﺮﺑﻪ‌ﯼ ﻗﺒﻠﻪ ﻧﻤﺎ ﻣﺮﺗﻌﺶ و ﻣﻀﻄﺮﺏ و ﻟﺮﺯﺍﻥ ﺍﺳﺖ. ﮐﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻭ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺛﺒﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ؟ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﻮ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﻗﺒﻠﻪ ﻭ ﺍﺗﻔﺎﻗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻫﻤﺴﻮ ﺷﺪ ﺑﺎ ﻗﺒﻠﻪ ﺁﻥ ﮔﺎﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ما ﻣﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ. ﺁﻥ ﻟﺮﺯﺵ ﻫﺎﯾﺶ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﺍ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ. 🔺ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭ ﺍﺳﺖ. ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻫﻢ ﯾﮏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻣﺮﺗﻌﺶ ﻭ ﻟﺮﺯﺍﻥ ﻭ ﻣﻀﻄرب و ﻣﺘﺰﻟﺰلی ﺍﺳﺖ ﻭ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻭ ﺗﺰﻟﺰﻝ ﺩﺍﺭﺩ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﻤﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ. ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﺴﻮ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﻗﺒﻠﻪ‌ﯼ ﻫﺴﺘﯽ و ﻋﺎﻟﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍﺳﺖ. ◀️ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺗﻨﻬﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺛﺒﺎﺕ ﻭ ﻗﺮﺍﺭ ﻭ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﻢ ﺳﻮ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﮔﻔﺖ «ﺃَﻟَﺎ ﺑِﺬِﻛْﺮِ ﺍﻟﻠَّـﻪِ ﺗَﻄْﻤَﺌِﻦُّ ﺍﻟْﻘُﻠُﻮﺏُ» (ﺭﻋﺪ/ ۲۸) ﯾﺎﺩ ﺧﺪﺍ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯽ‌ﺑﺨﺸﺪ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻧﺎﻡ‌ﻫﺎﯼ ﺧﺪﺍ ﻣﻮﻣﻦ ﺍﺳﺖ. "ﺍَﻟْﻤُﺆْﻣِﻦُ"(ﺣﺸﺮ ۲۳) ﺍﻭ ﻣﻮﻣﻦ ﺍﺳﺖ. ﻣﻮﻣﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ ﮐﺴﯽ؟ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺑﺨﺶ. ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺁﻭﺭ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻭﺳﺖ. ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﯾﻤﻦ ﺑﮑﻨﺪ. ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻭﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺍﻣﻨﯿﺖ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﺪﻫﺪ. ❓ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﺍﻣﺎﻥ ﺑﻮﺩﻧﺪ؟ ﺳﺮّ ﻭ ﺭﺍﺯﺵ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺣﺎﻝ و ﺩﺭ ﻫﻤﻪﯼ ﺍﺣﻮﺍﻝ ﻫﻤﺴﻮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ. ﻟﺬﺍ ﻗﺮﺍﺭ و ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺩﺍﺷﺘﻨﺪ. 🔹"ﺁﻣَﻨَﻜُﻢْ ﻣِﻦَ ﺍﻟْﻔِﺘن" يعنيِ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺑﺨﺸﯿﺪ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ. ﻣﻨﺘﻬﺎ ﺷﺎﻩ ﺑﯿﺘﺶ ﺭﺍ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺍﺯ ﻓﺘﻨﻪ ﻫﺎ. 📚ﻓﺘﻨﻪ ﺩﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺮﯾﻢ ﺑﻪ ﺩﻭ ﻣﻌﻨﺎ ﺍﺳﺖ: ﯾﮏ ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺁﺯﻣﻮﻥ و ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺳﺖ: "ﺃَﺣَﺴِﺐَ ﺍﻟﻨَّﺎﺱُ ﺃَﻥ ﻳُﺘْﺮَﻛُﻮﺍ ﺃَﻥ ﻳَﻘُﻮﻟُﻮﺍ ﺁﻣَﻨَّﺎ ﻭَﻫُﻢْ ﻟَﺎ ﻳُﻔْﺘَﻨُﻮﻥَ"(ﻋﻨﮑﺒﻮﺕ/ ۲) ﺷﻤﺎ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ؟ ﺍﺑﺪﺍ! ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻣﯽ‌ﺷﻮﯼ. ☝️🏻ﻫﻤﺎﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﻃﻮﺭ ﻫﺴﺘﯿﻢ. ﯾﮏ ﮐﺴﯽ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﻣﻦ ﻭﺯﻧﻪ‌ﯼ ﺻﺪ ﮐﯿﻠﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﺿﺮﺏ ﺑﺮﻣﯽ‌ﺩﺍﺭﻡ. ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﯿﻢ ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﯾﻦ ﻭﺯﻧﻪ‌ﯼ ﺻﺪ ﮐﯿﻠﻮ. ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻦ ﻃﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ... ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. 📝ﻟﯿﺴﺖ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺩﻩ. می فرماید ﻣﻦ ﺳﻪ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻌﻠﻤﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺎﭘﯿﺶ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻡ ﻭ ﺩﻗﯿﻖ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﺩ. ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺭﺍ ﺍﻋﻼ‌ﻡ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﻭ ﻣﺸﺨﺺ ﻫﻢ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ ﻭ ﻣﻦ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ و ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ و ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺍ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮﻡ. «ﻭَﻟَﻨَﺒْﻠُﻮَﻧَّﻜُﻢ ﺑِﺸَﻲْﺀٍ ﻣِّﻦَ ﺍﻟْﺨَﻮْﻑِ ﻭَﺍﻟْﺠُﻮﻉِ ﻭَﻧَﻘْﺺٍ ﻣِّﻦَ ﺍﻟْﺄَﻣْﻮَﺍﻝِ ﻭَﺍﻟْﺄَﻧﻔُﺲِ ﻭَﺍﻟﺜَّﻤَﺮَﺍﺕِ ﻭَﺑَﺸِّﺮِ ﺍﻟﺼَّﺎﺑِﺮِﻳﻦَ» (ﺑﻘﺮﻩ/ ۱۵۵) 🔹ﻣﺎ ﮔﺎﻫﯽ ﻭﻗﺖ‌ﻫﺎ ﯾﮏ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺗﺮﺱ ﻣﯽ‌ﺍﻧﺪﺍﺯﯾﻢ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺖ. ﻣﺜﻼ‌ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﺭﻩ‌ﺍﯼ ﻫﺴﺘﯽ ﯾﮏ ﮐﺴﯽ ﻣﺪﯾﺮ یا ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺷﺪﻩ ﯾﮏ ﺗﺮﺳﯽ ﻣﯽ‌ﺍﻧﺪﺍﺯﯾﻢ ﺩﺭ ﺟﺎﻧﺖ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻦ ﺁﻣﺪ ﻧﮑﻨﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﺩﺍﺭﺩ. ﺍﯾﻦ ﺗﺮﺱ ﻣﯽ‌ﺁﯾﺪ. ﮐﻪ ﭼﻪ؟ ﺑﺒﯿﻦ ﺗﻮ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ؟ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﻃﺮﻑ ﺁﻥ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﺎﯾﻌﻪ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺗﺤﻘﯿﺮ ﺑﮑﻨﯽ. ﺳﺴﺖ و ﺳﺒﮏ ﺑﮑﻨﯽ؟ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ. 📌ﺩﻭﻡ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﯾﮏ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﮔﺮﺳﻨﮕﯽ ﯾﮏ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺩﺭ ﺁﻣﺪﺕ ﮐﻢ ﻭ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ ﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ. ﻣﻨﺘﻬﺎ ﺗﻮﺳﻂ ﻓﻼ‌ﻥ ﺁﺩﻡ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ. 🔘ﻭ ﻧﻘﺺ یعنی ﯾﮏ ﮐﺴﺮﯼ‌ﻫﺎﯾﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯿﻢ. ﺧﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﻧﻘﺺ ﻫﻢ ﺳﻪ ﺷﻌﺒﻪ ﺩﺍﺭﺩ. ﻧﻘﺺ ﺍﺯ ﺍﻣﻮﺍﻝ: ﺳﻮﺍﺭ ﻣﺎﺷﯿﻨﺖ ﻫﺴﺘﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯽ‌ﺭﻭﯼ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ؟ ﺍﺯ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﻣﯽ‌ﺷﻮﯼ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯽ‌ﺯﻧﯽ؟ ﺩﺍﺩ ﻣﯽ‌ﺯﻧﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ‌ﺯﻧﯽ؟ ﺗﻮﻫﯿﻦ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﯽ ﻧﻪ ﺁﻗﺎ ﻣﯽ‌ﺯﻧﯿﻢ ﮐﻨﺎﺭ ﭘﻠﯿﺲ ﺑﯿﺎﯾﺪ ﻫﺮ ﭼﻪ ﭘﻠﯿﺲ ﮔﻔﺖ. 👈🏻ﻭ ﺍﻧﻔﺲ: ﯾﮏ ﮐﺴﯽ هولت ﻣﯽ‌ﺩﻫﺪ. ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭ ﻣﯽ‌ﺭﻭﺩ. ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﭼﻪ ﺍﺯ ﺩﻫﺎﻧﺖ ﺩﺭ ﻣﯽ‌ﺁﯾﺪ. ﺛﻤﺮﺍﺕ: ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺑﻮﺩﯼ و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﯽ ﺩﺍﺷﺘﯽ. ﯾﮏ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺪﻫﺪ.ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺪﻫﺪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻋﺰﻝ ﻣﯽ‌ﮐﻨﻨﺪ. خدا ﻣﯽ‌ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﺒﯿﻨﺪ ﺗﻮ ﭼﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﯽ‌ﮐﻨﯽ؟ ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ ﺍﯾﻦ‌ﻫﺎ ﺁﺯﻣﻮﻥ‌ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯽ‌ﺩﻫﯿﻢ. ➕ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﻣﯽ‌ فرماید: ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ از فتنه ها ﺩﺭ ﺍﻣﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ منظور این ها که شمردیم نیست. ﯾﮏ ﻓﺘﻨﻪ‌ﺍﯼ ﺩﺭ ﻗﺮﺁﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻓﺮﯾﺐ. ﻣﯽ‌ﮔﻮﯾﺪ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﭼﺎﺭ ﻓﺘﻨﻪ ﻭ ﻓﺮﯾﺐ ﻧﮑﻨﺪ .ﯾﻌﻨﯽ ﺍیشان ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺪ ﮐﻼ‌ﻩ ﺳﺮشان ﺑﮕﺬﺍﺭﺩ و فریبشان دهد... 👈 .... 🌤اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج🌤 @Quranahlebayt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحيم إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ 1) لَيْسَ لِوَقْعَتِهَا كَاذِبَةٌ (2) خَافِضَةٌ رَّافِعَةٌ (3) إِذَا رُجَّتِ الْأَرْضُ رَجّاً (4) وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسّاً (5) فَكَانَتْ هَبَاء مُّنبَثّاً (6) وَكُنتُمْ أَزْوَاجاً ثَلَاثَةً (7) فَأَصْحَابُ الْمَيْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَيْمَنَةِ (8) وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ (9) وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ (10) أُوْلَئِكَ الْمُقَرَّبُونَ (11) فِي جَنَّاتِ النَّعِيمِ (12) ثُلَّةٌ مِّنَ الْأَوَّلِينَ (13) وَقَلِيلٌ مِّنَ الْآخِرِينَ (14) عَلَى سُرُرٍ مَّوْضُونَةٍ (15) مُتَّكِئِينَ عَلَيْهَا مُتَقَابِلِينَ (16)‏ يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ (17) بِأَكْوَابٍ وَأَبَارِيقَ وَكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ (18) لَا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ (19) وَفَاكِهَةٍ مِّمَّا يَتَخَيَّرُونَ (20) وَلَحْمِ طَيْرٍ مِّمَّا يَشْتَهُونَ (21) وَحُورٌ عِينٌ (22) كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ (23) جَزَاء بِمَا كَانُوا يَعْمَلُونَ (24) لَا يَسْمَعُونَ فِيهَا لَغْواً وَلَا تَأْثِيماً (25) إِلَّا قِيلاً سَلَاماً سَلَاماً (26) وَأَصْحَابُ الْيَمِينِ مَا أَصْحَابُ الْيَمِينِ (27) فِي سِدْرٍ مَّخْضُودٍ (28) وَطَلْحٍ مَّنضُودٍ (29) وَظِلٍّ مَّمْدُودٍ (30) وَمَاء مَّسْكُوبٍ (31) وَفَاكِهَةٍ كَثِيرَةٍ (32) لَّا مَقْطُوعَةٍ وَلَا مَمْنُوعَةٍ (33) وَفُرُشٍ مَّرْفُوعَةٍ (34) إِنَّا أَنشَأْنَاهُنَّ إِنشَاء (35) فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَاراً (36) عُرُباً أَتْرَاباً (37) لِّأَصْحَابِ الْيَمِينِ (38) ثُلَّةٌ مِّنَ الْأَوَّلِينَ (39) وَثُلَّةٌ مِّنَ الْآخِرِينَ (40) وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ (41) فِي سَمُومٍ وَحَمِيمٍ (42) وَظِلٍّ مِّن يَحْمُومٍ (43) لَّا بَارِدٍ وَلَا كَرِيمٍ (44) إِنَّهُمْ كَانُوا قَبْلَ ذَلِكَ مُتْرَفِينَ (45) وَكَانُوا يُصِرُّونَ عَلَى الْحِنثِ الْعَظِيمِ (46) وَكَانُوا يَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَكُنَّا تُرَاباً وَعِظَاماً أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ (47) أَوَ آبَاؤُنَا الْأَوَّلُونَ (48) قُلْ إِنَّ الْأَوَّلِينَ وَالْآخِرِينَ (49) لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِيقَاتِ يَوْمٍ مَّعْلُومٍ (50)‏ ثُمَّ إِنَّكُمْ أَيُّهَا الضَّالُّونَ الْمُكَذِّبُونَ (51) لَآكِلُونَ مِن شَجَرٍ مِّن زَقُّومٍ (52) فَمَالِؤُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ (53) فَشَارِبُونَ عَلَيْهِ مِنَ الْحَمِيمِ (54) فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِيمِ (55) هَذَا نُزُلُهُمْ يَوْمَ الدِّينِ (56) نَحْنُ خَلَقْنَاكُمْ فَلَوْلَا تُصَدِّقُونَ (57) أَفَرَأَيْتُم مَّا تُمْنُونَ (58) أَأَنتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ (59) نَحْنُ قَدَّرْنَا بَيْنَكُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِينَ (60) عَلَى أَن نُّبَدِّلَ أَمْثَالَكُمْ وَنُنشِئَكُمْ فِي مَا لَا تَعْلَمُونَ (61) وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الْأُولَى فَلَوْلَا تَذكَّرُونَ (62) أَفَرَأَيْتُم مَّا تَحْرُثُونَ (63) أَأَنتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ (64) لَوْ نَشَاء لَجَعَلْنَاهُ حُطَاماً فَظَلْتُمْ تَفَكَّهُونَ (65) إِنَّا لَمُغْرَمُونَ (66) بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ (67) أَفَرَأَيْتُمُ الْمَاء الَّذِي تَشْرَبُونَ (68) أَأَنتُمْ أَنزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنزِلُونَ (69) لَوْ نَشَاء جَعَلْنَاهُ أُجَاجاً فَلَوْلَا تَشْكُرُونَ (70) أَفَرَأَيْتُمُ النَّارَ الَّتِي تُورُونَ (71) أَأَنتُمْ أَنشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنشِؤُونَ (72) نَحْنُ جَعَلْنَاهَا تَذْكِرَةً وَمَتَاعاً لِّلْمُقْوِينَ (73) فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ (74) فَلَا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ (75) وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَّوْ تَعْلَمُونَ عَظِيمٌ (76)‏ إِنَّهُ لَقُرْآنٌ كَرِيمٌ (77) فِي كِتَابٍ مَّكْنُونٍ (78) لَّا يَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ (79) تَنزِيلٌ مِّن رَّبِّ الْعَالَمِينَ (80) أَفَبِهَذَا الْحَدِيثِ أَنتُم مُّدْهِنُونَ (81) وَتَجْعَلُونَ رِزْقَكُمْ أَنَّكُمْ تُكَذِّبُونَ (82) فَلَوْلَا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ (83) وَأَنتُمْ حِينَئِذٍ تَنظُرُونَ (84) وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَيْهِ مِنكُمْ وَلَكِن لَّا تُبْصِرُونَ (85) فَلَوْلَا إِن كُنتُمْ غَيْرَ مَدِينِينَ (86) تَرْجِعُونَهَا إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ (87) فَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِينَ (88) فَرَوْحٌ وَرَيْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِيمٍ (89) وَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ أَصْحَابِ الْيَمِينِ (90) فَسَلَامٌ لَّكَ مِنْ أَصْحَابِ الْيَمِينِ (91) وَأَمَّا إِن كَانَ مِنَ الْمُكَذِّبِينَ الضَّالِّينَ (92) فَنُزُلٌ مِّنْ حَمِيمٍ (93) وَتَصْلِيَةُ جَحِيمٍ (94) إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْيَقِينِ (95) فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّكَ الْعَظِيمِ @Quranahlebayt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌°•~🌻 تنها خوشی ما به خدا گریه بر توست ایام که غمگین تو باشیم به کام است آقا بطلب این دل مجروح شده تا کی سهمش فقط از فاصله دور سلام است؟ ‌ 🕌🚩🌴🕌🚩 ✨ هر روز ما ، عجل الله به محضر اباعبدالله الحسین علیه السلام✨ ● اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یااَباعَبْدِاللَّهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ● ⚘اَݪٰلّہُـمَّ؏َجِّل‌ݪِوَلیِّڪَ‌الفَرَجـ‌⚘ 🕌🚩🌴🕌🚩 @Quranahlebayt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
30.Room.06-08.mp3
3.08M
🔹سوره روم سوره ۳۰ قرآن کریم استاد قرائتی تفسیرنور ⚘تفسیر آیات ۸_۶ سوره روم⚘ @Quranahlebayt
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به بندگی نرسد بنده ای به پای علی قلم چه عاجز ولال است در ثنای علی محب آل علیم خوشم که اثباتِ حلال زادگی من بود به پای علی علی امام من است و تمام عمرم را شوم غلام کسی که بود گدای علی لبم که خورد به انگور زرد کنج ضریح شدم ز باده پرستان مبتلای علی قسم به شأن یدالله فوق ایدیهم قبول حق نشود سجده بی ولای علی پیمبران که نه از جبرئیل خواهش کن بپرسد از خود ایزد از ابتدای علی نبی پس از شب معراج با تبسم گفت: نشسته بین هجاهای رب صدای علی نشانه ایست فقط سنگ کعبه فکر کنم بهانه بوده بنایش فقط برای علی از اینکه قبله شده زادگاه شاه نجف زمان سجده بود در سرم هوای علی زمانه بر سر جنگ ولایت مولاست گرفته فاطمه در دست خود لوای علی علی و فاطمه یک روح در دوتا بدن اند نوشته ام صد و ده فاطمه به جای علی قسم به ضامن آهی که سر زد از آهو فقط رضای خدا هست در رضای علی : تا روز حشر هم که بگویم علی کم است قرآن بدون او ثمرش ابن ملجم است سلام عليكم و رحمة الله، صبحتون بخير، روزتون معطر بنام . @Quranahlebayt