فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تو دهنی مردم ایران به پسر نتانیاهو
او در توییتی نوشته بود:
از مردم ایران، در مبارزه برای آزادی حمایت میکنم (پرچم شیر و خورشید)
#لبیک_یا_خامنه_ای
#جام_جهانی
🆔 @Qvaetrat
دعای روز سهشنبه
کانال فرهنگی قرآن و عترت👇👇👇👇👇👇
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@Qvaetrat
┗━━━🍂━
زیارت حضرت امام سجاد و امام محمد باقر و امام جعفر صادق (علیهم السلام) در روز سهشنبه
کانال فرهنگی قرآن و عترت👇👇👇👇👇👇
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@Qvaetrat
┗━━━🍂━
کانال فرهنگی قرآن و عترت👇👇👇👇👇👇
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@Qvaetrat
┗━━━🍂━
👇👇👇👇👇👇👇👇
💐امام صادق (علیه السلام) میفرمایند:
اِنَّ مِن اَعظَمِ النّاسِ حَسرَهً یَومَ القِیامَهِ، مَن وَصفَ عَدلاً ثُمَّ خالَفَهُ اِلَى غَیرِه؛
✅پشیمان ترین شخص در روز قیامت، کسى است که براى مردم از عدالت سخن بگوید، اما خودش به دیگران عدالت روا ندارد.
کافی(ط-الاسلامیه)
🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
👇👇👇👇👇👇👇
کانال فرهنگی قرآن و عترت👇👇👇👇👇👇
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@Qvaetrat
┗━━━🍂━
💐امیرالمومنین (علی علیه السلام) میفرمایند:
✅از حضرت سوال شد کدام یک بالاتر است عدالت یا بخشش؟ فرمودند عدالت کارها را در جایگاهش قرار می دهد و بخشش از جایگاهش خارج می کند و عدالت سیاست عام است و بخشش سیاست خاص پس عدالت شریفتر و بالاتر است.
نهج البلاغه(صبحی صالح) ص 553 ، ح 437
🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹
کانال فرهنگی قرآن و عترت👇👇👇👇👇👇
┏━━━🍃🌺🍃━━━┓
@Qvaetrat
┗━━━🍂━
💠 آدم وسواس، عاقل نیست
یکی از مسلمانان، در وضو گرفتن، وسوسه داشت، چندین بار اعضاء وضو را می شست، ولی به دلش نمی چسبید و آن را نادرست می خواند و تکرار می کرد.
عبدالله بن سنان می گوید: به حضور امام صادق(ع) رفتم و از او یاد کردم، گفتم: با اینکه او یک مرد عاقل است، در وضو وسوسه می کند.
امام صادق (ع) فرمود: این چه عقلی است که در او وجود دارد، با اینکه از شیطان پیروی می کند؟
گفتم: چگونه از شیطان پیروی می کند؟
فرمود: از او بپرس، این وسوسه کاری از کجا به او روی می آورد؟، خود او جواب خواهد داد که: از کار شیطان است
(چرا که او می داند وسوسه و تزلزل درا اراده، از القائات شیطان است، زیرا خداوند(در قران در سوره ناس آیه 4، 5) می فرماید: من شر الوسواس الخناس - الذی یوسوس فی صدور الناس:پناه می برم از شر وسوسه های شیطان مرموز، که در سینه های انسانها وسوسه می کند - ولی هنگام عمل بر اثر ضعف اراده، قادر بر جلوگیری از اطاعت شیطان نیست .
📚 پی نوشت :
کافی باب التفکر، حدیث 10، ص 12، ج 1.