کسایـےکہمیجنگن، زخمےهممیشن!
دیروزباگلولہ، امروزباحرف💔!
شھدا وقتےتیرمیخوردن میگفتن
فداسـرمھدےفاطمھۜ :)'
اینتصورمنھ ...🚶♂
تویـےکہ دارے براے امام زمان کارمیکنے
شبوروز..!
وقتے مردم باحرفاشون بھتزخمزدن،
تودلت باخودتبگو؛
[- فداسـرمھدےفاطمھۜ -]
آقاخودشبلده زخمتودرمانکنه🌿'.•
#امامزمان
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقایامامحسین ، سعادتی به جهان مثل دوست داشتنت نیست❤️🩹