میگفت ؛
" آقا ، فقط یه چیزی میگم
بمونه تا اربعینت ! اونم اینه که نذار
وسط شلوغی طلبیده شدنا .. ما زیر
لب بخونیم : دیدین میگفتم حرم جای
بدا نیست ؟ :) "💔👩🏻🦯
#کربلا #امام_حسین
تو نهایت عشقی،
نهایت دوست داشتن..
و در لابه لای این بینهایتها،
چقدرخوشبختم که تو را دارم ..
آقای ابا عبدالله🥲❤️🩹