eitaa logo
- رادیو‌ماھ‌ِحرم‌ 🇮🇷 .
342 دنبال‌کننده
159 عکس
49 ویدیو
1 فایل
و صدا و قلم بودند که با آن‌ـها دنیا به تلاطم رسید ؛ [ - نذرِ دُردانه‌یِ عزیز الله - ] رادیو زیرِ نظر @mahe_128 فعالیت می‌کند . کپی بدوِن ذکر منبع ، شرعاً مجاز نیست !
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از شهاب پارسا
داریم تو دورانی زندگی می‌کنیم که به هرکی از وطنش دفاع کنه میگن حکومتی و پرستوی نظام، و به هرکسی که برای تجاوز نظامی به ایران له‌له میزنه میگن وطن‌پرست. شرمنده‌ی مورخانیم بابت ثبت این میزان بی‌شرفی.
- رادیو‌ماھ‌ِحرم‌ 🇮🇷 .
بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ م
‌ به میدان آمدم با اشک، با خون، با جنون، با شعر همه داروندارم را برای جنگ رو کردم به عکست خیره بودم، مادرم نم‌‌نم صدایم زد: لباس مشکی و شال عزایت را اتو کردم : )
حاجی کجایی ببینی بچهات و موشکات ترکوندن اسرائیلو : )))))))))))))))))))))))))))
جانم به این اتوبان شهید حاجی زاده : )))))))))
انشاالله اتوبان شهید طهرانی مقدم ( ایران _ آمریکا ) هم بزودی افتتاح میشه : )))))))))))))))))))
‌ عرض ادب و احترام با توجه به شرایط فعلی تصمیم گرفتیم برای پیروزیِ جبهه مقاومت و تسکینِ قلب‌های داغ دیده ختم 8000 تا دعای ناد‌‌علي برپا کنیم : ) * رفقایي كه تمايل به شركت در ختم جمعي دارند، لطفا تعداد نادعلی‌هایی که امکان قرائت دارند به آیدی زیر اعلام کنند 🤍 . @mimzeed_110 [ به امید ظهور و پیروزی جبهه مقاومت ]
‌ میگفت ما بچه‌های معراج دوتا روایت داریم، یکی روایت پیکرهای تابوتِ باز، یکی روایت پیکرهای تابوتِ بسته، و وای از روایت تابوت‌های بسته : ))))))))))))))))))))))
‌ وقتی فیلم ویلایی هارو میدیدم کلی باهاش گریه میکردم، میگفتم خب خداروشکر جنگ تموم شده دیگه قرار نیست این اتفاقا بیوفته، اما الان دقیقا وسطِ ویلایی‌هام : ))))))))))))))))
- رادیو‌ماھ‌ِحرم‌ 🇮🇷 .
چرا گریه میکنی ؟ اون فقط ی سروده : ))))
دختراتو ببین .. پشت‌شون به بودن تو گرمه آقاجون : ))))))))))))))
مگه چیزی‌ام باقی گذاشتن که بگیم ؟