هدایت شده از شهاب پارسا
داریم تو دورانی زندگی میکنیم که به هرکی از وطنش دفاع کنه میگن حکومتی و پرستوی نظام، و به هرکسی که برای تجاوز نظامی به ایران لهله میزنه میگن وطنپرست.
شرمندهی مورخانیم بابت ثبت این میزان بیشرفی.
- رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ م
به میدان آمدم با اشک، با خون، با جنون، با شعر
همه داروندارم را برای جنگ رو کردم
به عکست خیره بودم، مادرم نمنم صدایم زد:
لباس مشکی و شال عزایت را اتو کردم : )
حاجی کجایی ببینی بچهات و موشکات ترکوندن اسرائیلو : )))))))))))))))))))))))))))
انشاالله اتوبان شهید طهرانی مقدم ( ایران _ آمریکا ) هم بزودی افتتاح میشه : )))))))))))))))))))
- رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ م
یا برگرد یا آن دل را برگردان : ))))))))))
عرض ادب و احترام
با توجه به شرایط فعلی تصمیم گرفتیم
برای پیروزیِ جبهه مقاومت و تسکینِ
قلبهای داغ دیده ختم 8000 تا
دعای نادعلي برپا کنیم : ) *
رفقایي كه تمايل به شركت در ختم جمعي
دارند، لطفا تعداد نادعلیهایی که امکان
قرائت دارند به آیدی زیر اعلام کنند 🤍 .
@mimzeed_110
[ به امید ظهور و پیروزی جبهه مقاومت ]
#فور_مرامی
میگفت ما بچههای معراج دوتا روایت داریم، یکی روایت پیکرهای تابوتِ باز، یکی روایت پیکرهای تابوتِ بسته، و وای از روایت تابوتهای بسته : ))))))))))))))))))))))
وقتی فیلم ویلایی هارو میدیدم کلی باهاش گریه میکردم، میگفتم خب خداروشکر جنگ تموم شده دیگه قرار نیست این اتفاقا بیوفته، اما الان دقیقا وسطِ ویلاییهام : ))))))))))))))))
هدایت شده از - رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
رادیوماھِحرم4_6015075928244229930.mp3
زمان:
حجم:
7.1M
؛
تا که افتادی زمین داد زدم کمرم علی (: 💔
- رادیوماھِحرم 🇮🇷 .
چرا گریه میکنی ؟ اون فقط ی سروده : ))))
دختراتو ببین ..
پشتشون به بودن تو گرمه آقاجون : ))))))))))))))