[سخنیباࢪهبࢪشهید🇮🇷]
یقین دارم دوست داشتنت روزی عاقبت بخیرم خواهد کرد💔
"حرامیان همه بیزار از تو اَند و چه بهتر
خوشا به کعبه که از چشم بی نماز بیفتد"
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"من جسمم تو روح من
من کشتی کشتی تو نوح من"
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو تموم ذوق ما بودی...
تموم ذوقمون...💔
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گر حرم قسمت ما نیست سلام مارا
به عزیز دل ایران برسانید فقط...
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراموش کردنش هنر میخواهد...
و من بیهنرترین آدم دنیام؛
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دنیای من دگر بعد رفتن او رنگی نیست...
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرسنگ که بر سینه زدم نقش تو بگرفت...
- شعر با صدای -سیدعلی-