کلیه مدیران محترم مدارس شهر وروستا وحومه
موضوع : اقدامات حفاظتی درتعطیلات نوروز1400
سلام علیکم
ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی خدمت مدیران محترم وتلاشگر با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروز سال جدید و لزوم رعایت اقدامات امنیتی در محیط های آموزشی جهت حفظ از اموال وداریی های بیت المال و آموزرشگاه ، خواهشمند است موارد زیر در دستور کار قرار گیرد.
1- توجیه سرایداران و نگهبانان وارائه آموزش های لازم در حفاظت از ساختمان ها واموال اماکن تحت پوشش ، از حضور نیروهای سرایدار و نگهبان و... در پیشگیری از سرقت ، آتش سوزی و یا سایر حوادث احتمالی اطمینان حاصل شود.
2-پیگیری و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس منحوس کرونا.
3-نصب و در اختیار قرار دادن شماره تلفن های ضروری از قبیل مسئولین اداره ، مدارس ، نیروی انتظامی ، اتفاقات آب ، برق ، گاز ، آتش نشانی اورژانس و ... در محل اتاق نگهبانی و سرایداری ها .
4-کلیه کپسول های آتش نشانی بررسی و در صورت انقضاء تاریخ ، نسبت به شارژ آن اقدام گردد .
5-بازدید از وضعیت فعلی ایمنی فیزیکی مدارس و تجهیزات مربوطه از قبیل وضعیت دیوارها ، نرده ها و حفاظ ها ، قفل ها ، جعبه کمک های اولیه ، کپسول های آتش نشانی ، وضعیت سلامت و کارکرد صحیح خطوط تلفن و برق توسط مدیران
6-ممنوعیت نگهداری ازاموال با ارزش وقیمتی درمحیط های آموزشی با ضریب ایمنی پائین وناامن .
7-تردد پرسنل درمحیطهای آموزشی درساعات غیراداری وایام تعطیل با هماهنگی مدیر مدرسه امکان پذیر است.
8-خروج هرگونه کالا واموال از مدارس با هماهنگی مدیر مدرسه و واحد حراست اداره انجام گیرد.
9-بمنظور پیشگیری از سرقت وآتش سوزی از رها کردن اموال ، کاغذهای باطله و... در راهروها ، پارکینگ و..جدا خودداری گردد.
10-ورود هرگونه دست فروش ، دوره گرد ، متکدیان ، جمع آوری اعانه و کمکهای مالی از مدارس درایام تعطیلات نوروز ممنوع است وسرایداران محترم در این مورد توجیه شوند.
11-سیستمهای اعلان سرقت ، حریق ودوربین های مدار بسته بررسی وآماده بکارشوند .
12-محوطه مدارس به هیچ وجه بعنوان پارکینگ عمومی مورد استفاده قرار نگیرد.
13- بازید دوره ای ومنظم مدیران از مدارس ،جهت اطمینان از امنیت لازم آموزشگاه در تعطیلات صورت پذیرد.ضمن اینکه بازدید های شبانه روزی توسط کارشناسان اداره از مدارس صورت خواهد گرفت لذا سرایداران ونگهبانان در جریان امر قرار گیرند.
14-کلیه اخبارواطلاعات محیطی بصورت لحظه ای به تلفن همراه 09149437382-09141398351اطلاع رسانی شود.
15-ضروری است پس از پایان اقدامات ، همکاران ارجمند گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را به صورت مستند ومحرمانه به واحد حراست ارسال نمایند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
⭕️#حدیث_روز
🔸امام صادق(ص):
🔹تكبر، اين است كه مردم را تحقير كنى و حق را خوار شمارى. الكافى(ط-الاسلامیه)، ج۲، ص۳۱۰
🆔@YjcNewsChannel
#پایه_ششم_ریاضی
💢کاربرگ ریاضی (مساحت دایره)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
21.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزشی :کتاب فارسی؛ پایه اوّل
موضوع: تدریس روان خوانی ازدرس قرآن و میهن ما
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
38.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_چهارم_علوم
🎥فیلم آموزشی : فصل یازدهم
🔷بی مهره ها
#قسمت اول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_پنجم-علوم
📝کاربرگ:پیچ
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
#پایه_پنجم-علوم
📝کاربرگ:پیچ
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌸بیشترین غلط های املایی دانش آموزان از کدام نوع هستند؟
بیشترین نوع غلط های املایی دانش آموزان، مربوط به کلماتی است که یک صدا دارند ولی به چند شکل نوشته می شوند.(یک صدا و چند شکل)
مثلا حروفی مانند "ض" و "ز" و "ظ" و"ذ" که یک صدا و چند شکل دارند
برای رفع این نوع غلط های املایی چه کار کنیم؟
در مدقع بروز این گونه مشکلات بهتر است :
⭐تمرینات تقویت حافظه دیداری را انجام دهید.
⭐زیر کلمات خاص درس(حروف آنها یک صدا ولی چند شکل نوشتن دارد) خط بکشید یا با ماژیک فسفری علامت بگذارید.
⭐کلماتی هم خانواده برای این کلمات خاص پیدا کنید و به دانش آموزان ارایه کنید.مثلا در آموزش کلمه نظر،کلمات "منظور "و " مورد نظر" و" ناظر "را هم بنویسید و بحث کنید.
⭐در مورد شکل نوشتن کلمات خاص درس، با دانش اموزان در مورد ویژگی های شکل ظاهری بحث کنید و دانش آموزان ضعیف در مورد شکل نوشتاری چند کلمه نظر داده و برای دیگران توضیح بدهد.
⭐قبل از املا گفتن،کلمات خاص و اینچنینی را روی تخته بنویسید و در مورد شکل نوشتن این کلمات پنج دقیقه صحبت و تبادل نظر کنید.
⭐کلماتی که در آن ها حروف اینچنینی وجود دارد را رنگی رو تخته بنویسید .
⭐از والدین بخواهید این کلمات و کلمات هم خانواده آن را روی کارت نوشته و از دانش آموز بخواهند با یک بار دیدن کلمات،با انگشت کلمات را روی فرش یا دیوار یا هوا یا شن و... بنویسند.
⭐به عنوان تمرینات تکمیلی از دانش آموزان بخواهید با استفاده از خمیر بازی به صورت رنگی شکل این این حروف را درست کنند و به هم چسبانده و کلمه مورد نظر را درست کنند
در این خصوص تقویت حافظه دیداری بسیار مهم است
⬅️ پایه اول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
نمونه-سوال-درس-13-هدیه-های-آسمان-دوم-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
202K
📘📗📕📒📗📘📗📘📒
💥 ازمون درس ۱۳
📚 کتاب #هدیه_های_اسمان
📮 پایه#دوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
📘📗📕📒📗📘📗📘📒
🔖آزمون املا
📚 کتاب #فارسی
📮 پایه #سوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
4_379560205706330449.pdf
288K
✅ لغات درس به درس کتاب فارسی
⬅️ پایه سوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)