eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.6هزار دنبال‌کننده
20.3هزار عکس
9.8هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
قوانین کلاس غیرحضوری ( مجازی ) 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 ☀️ 🕘☀️ به موقع در کلاس حاضر شوید. ⚡️حتما قبل از شروع کلاس,تلفن همراه یا تبلت خود را به طور کامل شارژ کنید. 📚📖✏️قبل از شروع کلاس, کتاب ها و وسایل مورد نیاز خود را آماده نمایید. 🍎🍳🥞قبل از حضور در کلاس,کارهای ضروری و شخصی که نیاز به ترک کلاس دارند را انجام دهید. 🙌حضور خود را در کلاس, فقط با روشی که معلم تعیین کرده اند,اعلام نمایید. 🎒محل مشخصی در منزل برای زمان تدریس مجازی مشخص کنید که مزاحم رفت و آمد اعضای خانواده نشوید. ✍هنگام تدریس معلم هرگز کلاس درس را ترک نکنید و همچنین وارد برنامه های دیگر نشوید. 🤝در کلاس مجازی هم مانند کلاس واقعی, رعایت حقوق دوستانتان الزامی است. 👋در زمان اتمام کلاس,خروج خود از کلاس را فقط با روشی که معلم تعیین کرده , اعلام کنید. 👈رعایت تمام موارد در حین آموزش الزامی است و همانند کلاس واقعی در ارزشیابی شما دانش آموزان عزیز لحاظ خواهد شد. اولیا گرامی 🌿🌸🌿 لطفا در زمان آموزش مجازی در برنامه شاد , بر یادگیری فرزند دلبندتان نظارت داشته باشید. پیشاپیش از همکاری شما اولیا گرامی کمال تشکر را دارم🌹 به امید هوای پاک🍀🍀 این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
دعوت نامه اولیا برای حضور در جلسات فردی.pdf
141.3K
متن دعوت نامه برای جلسات فردی با اولیا برای استفاده همکاران این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🔸 ورود سامانه بارشی به کشور 🔹 امروز با ورود سامانه بارشی به کشور، ابرناکی و بارش در استان‌های واقع در غرب، شمال غرب و به‌تدریج جنوب غرب،‌ دامنه‌ها و ارتفاعات البرز غربی،‌ ارتفاعات زاگرس مرکزی،‌ چهارمحال و بختیاری،‌کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و فارس آغاز می‌شود. 🔹 فردا فعالیت سامانه بارشی در غرب، جنوب غرب،‌ برخی مناطق بوشهر، فارس، اصفهان،‌ هرمزگان و کرمان خواهد بود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
☀️تعدادی رتبه به مناطق ارسال شده است و تا پایان این ماه پیش بینی می شود ۷۰ درصد رتبه های معترضین به مناطق ارسال گردد. 🔹با توجه به ارسال حقوق آبان ماه افرادی که در روزهای اخیر حکم رتبه بندی آنها صادر شود در فیش حقوقی آذرماه مزایای جدید و معوقه را دریافت خواهند کرد. 🔸طبق گزارشات رسیده از مناطق در رتبه های دریافتی امروز تعداد قابل توجهی رتبه ۵ نیز به مناطق ارسال شده است. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
📌قابل توجه مدیران محترم ✅ویرایشات صورت گرفته در دفتر آمار بدین شرح می باشند: - تنظیم محل امضا - تنظیم حاشیه کنار صفحه - مرتب کردن تیترها تا در وسط قرار بگیرند. - نگارش صفحه اول ☑️مراحل جهت مشاهده و چاپ دفتر آمار ⬅️ ورود به سیدا و انتخاب سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ⬅️ گزارشات ⬅️ دفتر آمار مرکز توسعه آموزش مجازی، امنیت و فناوری اطلاعات این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
9.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☀️آغاز اجرای راهنمای ورود به my.medu.ir و پاسخگویی به سوالات آزمون های مشاوره ای این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️راهنمای فرم نظر سنجی والدین و دانش آموزان این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فرم 16 اموال.docx
14.3K
🔹 فرم ۱۶ اموال مدرسه این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
مشکلات آموزشی : کدام اِ : ( -ِ ) یا ( ـه ) بسیاری از دانش آموزان در نوشتن صدای ( اِ ) در انتهای کلمه دچار مشکل می شوند یعنی واژه های( اصحاب ِ ، دیدن ِ ، سال ِ ، نام ِ ، برای ِ ، پای ِ ) را به صورت ( اصحابه ، دیدنه ، ساله ، نامه ، برایه ، پایه )    می نویسند و بر عکس واژه های ( نامه ، بنده ، خسته ، پرده ، رفته ، دانه ) را به صورت ( نامِ ، بندِ ، خستِ،   پردِ ، رفتِ ، دانِ ) می نویسند . بسیاری از آموزگاران سعی می کنند با بیان و شرح و توصیف « اِ » مالکیت،صاحبی، مضاف و مضاف الیه ، نسبت،صفت و موصوف و امثال آن ، به دانش آموزان نوشتن درست آن واژه ها را آموزش دهند . این روش ها ، دانش آموزان را  بیشتر سرگردان می کند . زیرا رشد ذهنی آنان هنوز به درجه ای نرسیده است که مفاهیم یاد شده را درک کنند و تفاوت آن اصطلاحات را در یابند و به هنگام نوشتن دیکته به کار برند . تجربه های زیادی که برای رفع این اشکال صورت گرفته ، نشان داده است که روش زیر سریع تر از هر روشی ، کودکان را به درست نویسی سوق می دهد . به هرحال روشی پیشنهادی است ‌که می‌توان به‌کار برد ابتدا با لحنی خوب و صمیمی از کودکان می خواهیم که به ما گوش کنند . سپس بدین طریق عمل می کنیم : بچه ها ببینید من برای شما کلماتی را نام می برم بعضی از این کلمه ها طوریست که وقتی من کلمه را بیان کردم شما منتظر کلمه ی دیگری نمی مانید مثلا می گویم ( نامه ، خامه ، خانه ، شانه ) شما متوجه می شوید اسامی چیزهایی گفتم . اما گاهی نیز کلماتی را می گویم ولی شما منتظر می مانید که ادامه دهم . زیرا آن کلمه به تنهایی ، مقصود مرا نمی رساند . مثل ( مدادِ ، قندان ِ ، کفشِ ، دانش آموزِ ، آموزگار ِ ) . در این گونه کلمات شما منتظرید که من ادامه دهم . مثلا ( مدادِ حسن ، قندانِ سفید ، کفشِ قرمز ، دانش آموزِ خوب ،آموزگار ِکلاس اول). حالا این دو دسته کلمات را مخلوط به کارمی برم .هر وقت بعد از گفتن کلمه ام، منتظر کلمه دیگری بودید دستهایتان را بالا ببرید و اگر نیاز نبود که منتظر کلمه ی دیگری بمانید دستهایتان پایین باشد . خوب حالا کلمات را می گوییم . آماده اید : ( کلاس ِ ، معلم ِ ، مدیر ِ، زن ِ، ساده ، مداد ِ ، خامه ، دانه ، کتاب ِ رنگ ِ ، چاله و .... ) کفشِ قرمز ، دانش آموزِ خوب ،آموزگار ِکلاس اول). بعد از یکی دو جلسه این بازی را انجام دادیم به آنها فقط یک قاعده را آموزش می دهیم .  می گوییم هر وقت بعد از تلفظ کلمه شما منتظر کلمه ی دیگری بودید با این « ــِ » آن را  می‌نویسیم و اگرمنتظرکلمه ی دیگری نبودید با «‌ ه یا ـه » ،آن را بنویسید . البته می توان برای آن اسمی انتخاب کنیم . چون دو کلمه را به همدیگر ربط می دهد . آن را « ــِ » ربط می نامیم. برای به یاد سپاری بهتر ، می توان چند ترکیب را روی برگه ای‌نوشت و برای مدتی روی دیوار کلاس نصب کرد . و در هنگام گرفتن املا ، هر وقت به« ــِ  » ربط رسیدیم دست را بالا ببریم . با این روش می توان مشکل دانش آموزان را در این مورد رفع نمود و کمتر معلم خسته می شود . منبع :1- درمان اختلالات دیکته نویسی ، نوشته مصطفی تبریزی ، تهران ، انتشارات فراروان 1376 این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🔴 قابل توجه همکاران محترم : ☀️صدور احکام رتبه بندی برخی همکاران در مناطق به تاریخ صدور ۲۲ و ۲۳ آبان ۴۰۲ ✅رتبه ها از سامانه رتبه بندی به مرور دریافت و به سیستم پرسنل اموراداری جهت صدور حکم انتقال می یابند. همکاران از طریق سامانه my.medu.ir می توانند احکام خود را در صورت صدور مشاهده کنند. 🔹توجه داشته باشید بعد از صدور حکم جدید فوق العاده رتبه بندی در قسمت رتبه معلم با عنوان ( آموزشیار معلم_مربی معلم _استادیار معلم_دانشیار معلم _استاد معلم ) قابل مشاهده می‌باشد. 🔹 احکام رتبه به تاریخ اجرای 1400.06.31 صادر می گردد تا سال 1402 که 2 سال گذشته برای هر کدام از همکاران بین 6 تا 10 حکم صادر شده که نیاز به اصلاحیه دارد. به عنوان مثال : اگر برای 10 نفر از همکاران حکم رتبه صادر کنیم باید 60 تا 90 اصلاحیه صادر کنیم لذا همکاران محترم صبور باشند. چون زمان بر هست ؛ همکاران اموراداری علاوه بر وقت اداری بصورت شبانه روزی مشغول صدور و اصلاح احکام می باشند. 🔹چنانچه حکم همکاری در سامانه مای مدیو تغییر نیافته به این معنی است که رتبه او در سیستم پرسنل انتقال نشده و این فرآیند توسط وزارت طی روزهای آینده انجام می‌شود که به محض دریافت رتبه جدید همکار در سیستم پرسنل، حکم جدید صادر می شود. این کانال را به دیگران معرفی کنید👇 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98