eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.6هزار دنبال‌کننده
20.1هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ آموزش نقاشی گل کاکتوس🌵🌵 کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
15.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ جشن قرآن پایه اول ✅ آموزشگاه :هاتف مغانجوق ⬅️ مدیرآموزشگاه:آقای یوسف حاجی زاده ⬅️ آموزگار مربوطه: خانم صدیقه کریمی سلطان احمدی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🔵 برای مقابله با فرسودگی شغلی پیشنهادهایی ارائه می شود: ▪ علائم را بشناسید ▪ با یک نفر راجع به احساسات خود صحبت کنید. ▪ کارتان را دوباره برنامه ریزی کنید. ▪ کارهای اضافی خود را کم کنید. ▪ از تعطیلات خود به خوبی استفاده کنید. ▪ از روش های کسب آرامش و مراقبه استفاده کنید. ▪ از «خود بیانی مثبت» استفاده کنید. ▪ انتظارتان را از خود پایین بیاورید. ▪ از نظام اعتقادات مذهبی به منظور کسب حمایت استفاده کنید. ▪ زمانی که سرکار نیستید با استفاده از توقف فکر به مبارزه با نگرانی درباره دانش آموزان خود بپردازید. ▪ زندگی را به خود سخت نگیرید و به خود اجازه دهید که احساس شوخ طبعی داشته باشید. ▪ مشکلات دانش آموزان را به خانه نبرید. ▪ جلوی افکار مهاجم را بگیرید. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🔴 چگونه معلم فرسوده نشویم؟ ⬅️ در آیات قرآن به هشت عامل اساسی که باعث مصونیت از فشار روانی و فرسودگی شغلی می گردد اشاره شده است که عبارتند از: ۱) ایمان به خدا به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین معنای مفهوم بخش حیات ۲) ایمان به آخرت به معنای جاودانه بودن انسان و بازگشت او به سوی خداست ۳) انجام عمل صالح و مفید و سازنده و ارزنده ۴) بخشش به عنوان یک عمل صالح بسیار ارزنده که به شخص نیروی سازندگی می بخشد ۵) توکل و استعانت از نیروی لایزال الهی در کلیه امور ۶) صبر و شکیبایی در مقابل مشکلات و سختی ها ۷) اطمینان خاطر و آرامش روحی ۸) گشایش و فرج پس از سختی ها توسط خداوند کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
نگارشدرس123.pdf
754.3K
✅ آزمون فارسی ✅ مهر ماه ⬅️ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38253268456712.pdf
433.4K
✅ کاربرگ ریاضی ✅ الگوهای عددی ⬅️ پایه ششم کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
1401فرم+های+مخصوص+جمع+بندی+مشارکت+های+مالی،تخصصی+و+مهارتی+اولیا.xlsx
14.2K
✅ کلیه مدارس شهری و روستایی با سلام و دعای خیر؛ احتراماً فرم های مخصوص جمع بندی مشارکت های مالی، تخصصی و مهارتی اولیا در سال تحصیلی 1401‏‏-1400 به پیوست به حضورتان ارسال می گردد. مقتضی است فرم های مذکور را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 27‏‏/07‏‏/1401 به کارشناسی انجمن اولیا و مربیان ارسال نمایید. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🛑 در سال های گذشته با مفهوم ماده آشنا شدید ⬅️ به تمام آنچه در اطراف ماست و دارای جرم و حجم می باشند ماده می گویند ⬅️ جرم : مقدار ماده تشکیل دهنده جسم است ⬅️ حجم : مقدار فضایی که ماده اشغال می کند مواد اطراف ما دائما در حال تغییر هستند این تغییرات گاهی بصورت طبیعی است و بدون دخالت انسان است : بارش باران ، زنگ زدن آهن ، خرد شدن سنگ ها در طبیعت ، زرد شدن برگ درختان ، رسیدن میوه ، تشکیل برف ، ذوب یخ ، تبخیر آب ، فساد مواد ، کپک نان ، پوسیدن لباس ، تغییر رنگ فرش و پارچه ، ترش شدن ماست و.... گاهی با دخالت انسان است : تهیه مربا ، پختن نان ، ساخت میز ، کندن چاه ، تهیه لباس ، ساخت خانه ، تهیه آسفالت ، کنده کاری روی سنگ ، تهیه رنگ دیوار ، آرد کردن گندم ، تهیه پلاستیک و لاستیک و قیر و..... ⬅️ مواد دارای خواص متفاوت هستند : رنگ ، بو ، مزه ، اندازه ، شکل ، حالت ، جنس و..... ✅ تغییرات به دو گروه تقسیم می شوند : ⬅️ تغییرات فیزیکی : در برخی تغییرات ممکن است شکل ، اندازه ، حالت ماده عوض شود ولی جنس ماده عوض نمی شود یعنی ماده به ماده جدیدی تبدیل نمی شود مواد از حالتی به حالت دیکر تبدیل می شوند مثل مایع به گاز و جامد به مایع مانند: تهیه لباس ( بریدن ، دوختن ، بافتن ) خرد کردن قند ، له کردن میوه ، بریدن چوب ، تکه تکه کردن نان یا کاغذ ، تراشیدن چوب و سنگ ، شکستن شیشه و چوب ، حل شدن نمک و شکر در آب ⬅️ تغییرات شیمیایی : در برخی تغییرات ممکن است علاوه بر اندازه ، شکل و حالت ، رنگ و بو و مزه به طور کلی جنس ماده عوض شود و ماده به ماده جدیدی تبدیل شود پختن نان و غذا و مربا ، تهیه دارو و ماست و سرکه و پنیر ، زرد شدن برگ درختان ، رسیدن میوه ، سوختن کاغذ و چوب ؛ زنگ زدن فلزات ، پوسیدن پارچه ، پوسیدن اجساد ، تغییر رنگ لباس و پرده و فرش در مقابل نور ، فساد مواد غذایی ، ترش شدن غذا و شیر (دانستنی : ایجاد حباب ، تغییر رنگ و آزادشدن انرژی گرمایی از نشانه های تغییر شیمیایی است ) 🛑 نکته : هرگونه تغییر در رنگ ، بو ، مزه ممکن است شیمیایی نباشد تغییر بوی آب وقتی گلاب به آن اضافه می کنیم تغییر مزه ی آب وقتی به آن نمک یا شکر اضافه می کنیم تغییر رنگ آب وقتی به آن رنگ خوراکی اضافه کردیم 🛑 نکته : در برخی تغییرات هم تغییر فیزیکی و هم تغییر شیمیایی داریم تهیه تخم مرغ ( شکستن تغییر فیزیکی ) پختن آن ( شیمیایی ) سوختن شمع ( ذوب تغییر فیزیکی ) سوختن ( تغییر شیمیایی ) تغییرات می توانند تند یا کند باشد تغییرات فیزیکی کند : خرد شدن سنگ طی سالیان دراز تغییرات فیزیکی سریع : حل شدن نمک ، الکل ، رنگ خوراکی در آب تغییرات شیمیایی کند : زنگ زدن فلزات ( آهن ) ، فساد غذا ، پوسیدن برگ و اجساد تغییرات شیمیایی سریع : سوختن گاز و نفت و چوب و کاغذ 🛑 تغییرات زنگ زدن آهن : آهن و اغلب فلزات در مجاورات هوا و رطوبت زنگ می زنند آهن زنگ می زند و به مرور زمان پوسیده می شود و مقاومتش کم می شود . این تغییر یک تغییر شیمیایی است برای جلوگیری از زنگ زدن آهن : روی آن رنگ می زنیم یا پوشش پلاستیکی می کشیم 🛑 نکته : با گرما ، نور ، اکسیژن هوا ، اضافه کردن مواد و گذشت زمان می توان در مواد تغییر شیمیایی ایجاد کرد گرما ( پختن غذا ، سوختن کبریت ) نور (غذاسازی گیاهان ، تغییر رنگ فرش ) اکسیژن هوا (زنگ زدن فلزات ) اضافه کردن مواد ( مایه خمیر به مخلوط آب و آرد ) گذشت زمان (فساد غذا ، پوسیدن برگ و اجساد ) تبدیل گندم به آرد حل شده نمک در آب خرد کردن قند شکستن سنگ ها چرخه آب در طبیعت مثالهایی از تغییر فیزیکی هستند تغییر فصل ها جز تغییراتی هست که به سود زندگی انسان است ماهیت ماده ندارد ولی تغییراتی را شامل می شود که شیمیایی هست مثل زرد شدن برگ درختان یا رسیدن میوه ها و ... ⬅️ تغییرات شیمیایی : تبدیل آرد به خمیر به کمک مخمر (آرد و آب تنها فیزیکی است ) پختن تخم مرغ و غذا تهیه ماست و پنیر از شیر زرد شدن برگ درختان تغییر رنگ میوه پس از پوست کندن دگرگونی سنگ ها هضم غذا عملی که مایع لوله بازکن انجام میدهد غذاسازی گیاهان حل شدن تغییر فیزیکیه اما در بعضی اضافه شدن اب باعث شروع تغییر شیمیایی میشه مثلا وقتی شما ارد وجوش شیرین رو.مخلوط میکنید تغییر فیزیکیه ولی وقتی اب رو بهش اضافه می کنید باعث تاثیر اون دوماده برهم میشه وتغییر شیمیایی رخ میده در مورد قرص جوشان همین اتفاق میفته وحباب وگازی هم که می بینید نشونه تغییر شیمیاییه در مورد دم کردن چای وزعفران تغییرات شیمیایی وفیزیکی به طور متوالی اتفاق می افتد در برخی تغییرات که مرحله ای اتفاق میفته ماهردو.تغییر رونمی بینیم مثل مراحل تهیه نان یا تهیه دوغ در کاووش علوم. ✅ پایه_پنجم_علوم ❇️ عنوان:تغییرات مواد کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
رتبه بندي1.pdf
3.11M
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع ابلاغ کرد؛ بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان» معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع بخشنامه «راهنمای عمل مدیران در تکمیل سامانه در راستای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان» را ابلاغ کرد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این بخشنامه آمده است: به‌منظور اجرای قانون نظام رتبه‌بندی معلمان و پیرو شیوه‌نامه ارسالی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع به پیوست راهنمای عمل مدیران در ارتباط با سامانه رتبه‌بندی معلمان و صورتجلسات گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای ویژه همکاران مشمول رتبه‌بندی ارسال می‌شود. با عنایت به لزوم تسریع در اجرای قانون مذکور مقتضی است، دستور فرمایید در اسرع وقت راهنما و صورتجلسات جهت اطلاع و اقدام در اختیار مدیران ارشد، میانی و پایه مدیران مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی قرار گیرد، به‌نحوی‌که براساس مراحل معین‌شده در راهنما پس از ثبت گزارش دلالت شایستگی‌های تخصصی و حرفه‌ای همکاران توسط گروه‌های آموزشی راهبران آموزشی شورای مدرسه انجمن اولیا و مربیان ستاره تربیتی مدرسه مدیران مرتبط از روز چهارشنبه بیستم مهرماه با مراجعه به سامانه جامع منابع انسانی مستندات بارگذاری شده در سامانه رتبه‌بندی را بررسی و نسبت به ثبت گزارش در خصوص شواهد رفتاری همکاران در سامانه اقدام نمایند. شایان‌ذکر است، پس‌ازاین مرحله، گزارش مدیران توسط ارزیابان حرفه‌ای بررسی و نتیجه جهت اعطای رتبه به مشمولان به هیئت‌های ممیزه ارجاع خواهد شد. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Ra
✅ ✍️ در مدارس، برخی از دانش آموزان هستند که همیشه در نوشتن تکالیف و دیکته، کند تر از هم کلاسی های خود هستند. ⬅️ کند نویسی باعث می شود تا هم اعتماد به نفس دانش آموز کاهش یابد و هم به موفقیت تحصیلی دست پیدا نکند. 🖍️ هفده تمرین عالی برای رفع مشکل کند نویسی 1- خط دفتر را رنگی کنید.یک خط در میان بنویسد،مثلاً یک خط زمینه سبز و یک خط نارنجی. 2- انداختن کش اسکناس به دور انگشتان دستی که می نویسد و سپس باز کردن انگشتان تا کش به شکل النگو در مچ بیفتد. 3- خمیر بازی، چنگ زدن و ورز دادن خمیر با دو انگشت سبابه و اشاره. 4- جستجوی اشیاء ریز مثل تیله، نخود، تراش، هسته خرما و… در داخل کیسه پراز ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که مداد به دست می گیرد. 5- غلت دادن گوی در داخل نمک و ماسه، با انگشتان دستی که مداد به دست می گیرد. 6- با انگشتان دستی که قلم می گیرد و می نویسد از روی زمین چوب کبریت پخش شده را با ثبت زمان دونه دونه جمع کند. 7- چنگ زدن و فشردن توپ پلاستیکی با انگشتان دستی که قلم به دست می گیرد. 8- چنگ زدن و شانه کردن مو با دست توسط کودک. 9- ریش ریش کردن تار های فرش یا نخ کاموا با انگشتان دستی که قلم به دست می گیرد. 10- باز و بسته کردن درب بطری، پیچ و مهر، فقل در با کلید در سایز ها و اندازه های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که می نویسد. 11- شمارش اسکناس با دو انگشتی که مداد را می گیرد. 12- ورق زدن کتاب با دو انگشت. 13- جمع کردن سوزن ته گرد از روی آینه با دوانگشت اشاره و سبابه که قلم را بدست می گیرد. 14- دانه ‌های کوچک (به عنوان دانه‌های تسبیح) را روی زمین ریخته و از او بخواهیم آن‌ها را با سر انگشت‌های شست و اشاره و میانه، جمع کند. 15- هوا نویسی (نوشتن با قلم روی هوا و فضای اطراف): این روش در تند نویسی، کمک قابل توجّهی به دانش‌آموزان می‌کند؛ چرا که این عمل در تسریع حرکات عضلات دست، بازو و ساعد و هماهنگی مغز با چشم و دست، تأثیر بسیاری دارد. 16- سینه‌ خیز رفتن: روزی چند دقیقه (حداکثر ده دقیقه) دانش‌آموز سینه‌خیز برود. این عمل در هماهنگی اعضای بدن بسیار مؤثّر است. 17- دانش آموز نقاشی ‌ها را به منظور کمک در تندنویسی به صورت حرکت افقی، عمودی و مورب رنگ آمیزی نماید. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ نمونه شیوه های درمانی دانش آموزانی که اختلال_خواندن از نوع ادراکی دارند: 🛑 تمرین شماره یک🌻 دانش آموز عزیز: در جملات زیر یک کلمه اضافی وجود دارد آن را پیدا کنید. _من مرغ را با برنج چای خوردم. _دوستم در جشن تولد من یک هدیه زیاد خوب خرید. - مریم عروسک خود را خیلی بزرگ زیاد دوست دارد. _ علی یک شال گردن برای دریا زمستان داشت. _ من معمولاً مشق‌هایم را بعد از استراحت شیرینی می نویسم. . 🛑 تمرین شماره دو🌻 دانش آموز عزیز: جملات زیر اجزای یک داستان هستند آن را مرتب کنید. خروس خوش آواز 1.امیر برای خروس خود دانه ریخت. 2.وقتی که خورشید زمین را روشن کرد. 3.خروس به زمین نوک زد و دانه را خورد. 4. دو روز پیش، پدربزرگ امیر یک خروس خوش آواز خرید. 🛑 تمرین شماره سه🌻 دانش آموز: عزیز جملات زیر را مرتب کنید. _پرچم ................سه ایران دارد رنگ _ فردوسی................. ایرانی شاعر است بزرگ _ بهار .............است فصل اولین سال _ ما هر روز .............یک لیوان باید بخوریم شیر _ دعا برای ............جاودانگی و پایندگی ایران است کشور . 🛑 تمرین شماره چهار🌻 دانش آموز عزیز: از میان حروف به هم ریخته چند کلمه معنا دار بسازید. - ا د ک ر گ س - م ب ت ح د س و ت - م ز س ا ت ا ن س م ر ا . 🛑 تمرین شماره پنج🌻 دانش آموز عزیز: کدام یک از کلمات زیر هم وزن هستند؟آن را پیدا کنید. برق تار رود ماه قالی نمک کمک راه یار ژاله روز سرد زرد شانه زنگ کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ کلیه مدارس ابتدایی دارای کودکستان با سلام وعرض خدا قوت احتراما ، به استحضار می رساند کلاس آموزشی با عنوان ( احیای پایه ی کودکان وخروج جسم خارجی ) در روز یکشنبه مورخه ی 24‏/07‏/1401راس ساعت4بعد از ظهر در کانون شهید رجایی برگزار خواهد شد. حضور تمام مربیان ومدیران کودکستان ها الزامی می باشد . کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ مدیران محترم مدارس شهر وروستا باسلام ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی ، باعنایت به تاکیدات مقام عالی وزارت در خصوص اهمیت و ضرورت توانمند سازی نیروی انسانی متخصص و اجرای طرح افزایش سطح سواد سلامت همکاران آموزشی ، دوره آموزشی با عنوان شیوه های تامین ، حفظ و ارتقای سلامت دانش آموزان درمدرسه با کد 99506851 به مدت 24ساعت ویژه مدیران ، معاونین ، مراقبین سلامت و معلمان سراسر استان به صورت الکترونیکی در سامانه LTMS برگزار میگردد. *زمانبندی ثبت نام دوره : 20‏‏/7‏‏/1401لغایت 27‏‏/7‏‏/1401 در سامانه LTMS *زمان آزمون : روز های سه شنبه 3‏‏/8‏‏/1401و چهارشنبه4‏‏/8‏‏/1401در سه بازه زمانی (10تا 10.30، 14تا 14030، 17تا 17.30 لازم به توضیح است محتوای د,وره در سامانه LTMS بخش (بانک سئوالات و محتوی های آموزشی )بار گذاری شده است . کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🛑 فوری کلیه مدارس شهری و روستایی با سلام و دعای خیر احتراماً مدارسی که شناسه ملی ندارند یا در سامانه ثبت نکرده اند، همچنین مدارس جدید با کد مدرسه جدید و شناسه ملی جدید و سایر مشکلات مربوط به شناسه ملی، سریعاً به اتاق فناوری اطلاعات (آقای مقدم) مراجعه فرمایند. مسئولیت عدم اقدام به موقع بر عهده مدیر محترم می باشد. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅مراحل تدریس عبارت اند از: 1- مقدمه 2- ارائه اطلاعات و تجزیه و تحلیل 3- جمع بندی و نتیجه گیری بکوشید این مراحل را در هنگام تدریس رعایت کنید. ✅ می توانید در آغاز تدریس، خلاصه درس را روی تابلو بنویسید و یک دید کلی نسبت به درس جدید برای شاگردان فراهم آورید. ✅در پایان هر دوره آموزشی خود، با نظرخواهی از فراگیران به ارزیابی آموزشی و تاثیرات پرورشی درس خود بپردازید. برای این کار می توانید حد اقل سه سؤال را دراختیار آنان بگذارید: 1 . نکات منفی کلاس 2 . نکات مثبت کلاس 3 . نظریات و پیشنهادها. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
شیوه نامه کیفیت بخشی فعالیت های گروه آموزشی -پرورشی.docx
559.8K
👆👆👆 ✅ کلیه مدیران محترم مدارس شهر و روستا باسلام و دعای خیر ضمن آرزوی توفیقات روز افزون الهی، در اجرای نامه شماره 52‏‏/17353‏‏/731 مورخ 28‏‏/6‏‏/1401 دبیرخانه کشوری، به پیوست شیوه نامه راهبری گروه آموزشی کیفیت بخشی فعالیت های پرورشی جهت اطلاع و هرگونه اقدام ارسال می گردد. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
جشنواره علمی آموزشی ایده ای خلاق.pdf
217.4K
👆👆👆 ✅ کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه با سلام و احترام به استحضار میرساند شیوه نامه جشنواره علمی آموزشی ایده های خلاق ، تجربیات و فعالیت های نوآورانه مدیریتی ، آموزشی و پرورشی به همراه فایل پیوستی خدمتتان ارسال میگردد ، علاقه مندان میتوانند جزییات جشنواره را در فایل پیوستی مطالعه نمایند . کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کتابخانه های عمومی 5721502.TIF
2.9M
👆👆👆 ✅ کلیه مدیران محترم مدارس شهر و حومه ‏/دوایر داخلی با سلام و احترام با عرض تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت جعفرصادق (ع)، به پیوست تصویر نامه شماره 3250‏‏/120‏‏/گ ن – 17‏‏/7‏‏/1401 اداره کل کتابخانه های عمومی با موضوع؛ سومین دوره پویش « وقف کتاب، خیر ماندگار» به انضمام پوستر مربوط به آن جهت اطلاع رسانی ارسال می شود. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
38285301801990.pdf
7.01M
✅ راهنما معلم ریاضی ✅ پایه چهارم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
راهنمای معلم مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی (1).pdf
4.17M
✅ راهنما معلم مطالعات اجتماعی ⬅️ پایه سوم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
کتاب-معلم-قرآن-چهارم.pdf
2.35M
✅ راهنما معلم قرآن ⬅️ پایه چهارم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
C60.pdf
1.64M
✅ راهنما معلم علوم ✅ پایه سوم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
راهنما-ریاضی1.pdf
3.1M
✅ راهنما معلم ریاضی ⬅️ پایه سوم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
راهنمای تدریس هدیع.pdf
1.57M
✅ راهنما معلم هدیه های آسمان ⬅️ پایه سوم ابتدایی کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
دیرآموز.rar
3.26M
✅ مجموعه تصاویر آموزشی دانش آموزان دیرآموز ⬅️ به صورت فایل فشرده کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
تقلب.zip
2.6M
⚜ مجموعه تصاویر تقلب کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ کلیه مدارس شهر وحومه سلام علیکم ؛ بدینوسیله به پیوست تصویر بخشنامه 710‏/28 و نامه شماره 31732‏/2‏/551 مورخه 18‏/07‏/1401 اداره کل محترم درخصوص تبدیل وضعیت به منظور جمع اوری اطلاعات مشمولین قانون فوق الذکر ارسال می گردد شایسته است اطلاعات و مدارک در خواستی را مورخه 24 ‏/07‏/1401 لغایت 26‏/07‏/1401 به خانم حسن زاده (کارشناس آمار ) تحویل نمایید. 🛑 (( مدارک طبق زمان اعلامی دریافت خواهد شد)) ⬅️ تصویر وخوانا بهمراه اصل: 1‏- تمامی صفحات شناسنامه (یک نسخه ) 2‏-کارت ملی (یک نسخه ) 3‏-کارت پایان خدمت (مخصوص اقایان ) (یک نسخه ) 4‏-آخرین مدرک تحصیلی (یک نسخه ) 5‏-مدرک ایثارگری ((کارت ایثارگری یا کارت سابقه جبهه یا گواهی صادره از مراجع ذی ربط )) 6‏-لیست پرداخت حق بیمه زمان اشتغال تا پایان بهمن ماه سال 1400یا تصویر پرداختی که توسط شرکت یا اداره آموزش و پرورش به سازمان تامین اجتماعی واریز شده است 7‏- قرارداد آموزش و پرورش با شرکت (ارائه شده توسط ادارات تابعه) 8 – قرار داد شرکت با متقاضی 9 – نظریه گزینش 🛑 متقاضیان : ماده 41 قانون الحاق(خرید خدمات آموزشی) پوشه روغنی سفید ماده 17 قانون خدمات کشوری(نیروهای خدمات) پوشه روغنی سبز ماده 15 قانون تنظیم :خانه معلم ،درمانگاه فرهنگیان : پوشه روغنی آبی ماده 88 الحاقی (برون سپاری شاخه کار دانش و فنی حرفه ای ) پوشنه روغنی قرمز ضمنا افرادی که گواهی کمتر از6 ماه (خدمت داوطلبانه جبهه ) داشته باشند شامل بخشنامه مذکور نخواهند شد 🛑 مسئولیت عدم اطلاع رسانی بموقع برای افراد ذینفع برعهده ی مدیران محترم مدارس می باشد* 🛑 مدارک بعدازاتمام تاریخ ذکر شده در نامه به هیچ عنوان تحویل گرفته نخواهد شد*** کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ فعالیت ریاضی : چوب خط باشکل ⬅️ پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
✅ فعالیت های الگویابی دانش آموزان عزیز ⬅️ ریاضی پایه اول کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98
🌸 نکات آموزشی 🌸 🌴 راهکارهای کاهش فحاشی و استفاده کلمات بد در کودکان ⬅️ مواظب برنامه های تلویزیونی كه كودك می بیند، دوستانی كه با آنها رفت و آمد دارید و طرز صحبت خود باشید تا بتوانید این كلمات را از مجموعه لغاتی كه كودك به كار می برد حذف كنید.   ⬅️ وقتی كودكان شروع به بدزبانی، تمسخر، پرخاش، استفاده از كلمات نامطلوب و گاه فحش دادن می كنند، ما به شكلی غمناك، متوجه قدرت شگفت آور كودك در تقلید كلمات خوب و بد خودمان و اطرافیان می شویم. ⬅️ بدزبانی،‌ تنها از راه آموختن و مواجه شدن با كلمات نامناسب به وجود می آید، بنابراین باید موقعیت هایی را كه طی آن ممكن است كودك این كلمات نامطلوب را بشنود، محدود كنید. یعنی مواظب برنامه های تلویزیونی كه كودك می بیند، دوستانی كه با آنها رفت و آمد دارید و طرز صحبت خود باشید تا بتوانید این كلمات را از مجموعه لغاتی كه كودك به كار می برد حذف كنید. ✅ توصیه های زیر به شما كمك می كند در تربیت كودك خود تأثیرگذار وموفق تر باشید. ⬅️ ۱- بدزبانی كودك را نادیده بگیرید : اگربه طور اتفاقی،‌ كودكتان واژه ناشایستی را به كار برد، سعی كنید به بد زبانی او، بی توجهی نشان دهید. وانمود كنید كه آن را هرگز نشنیده اید، بنابراین هرگونه تأثیر آن را بر خودتان از بین برده و بازی او را به یك بازی یك نفره تبدیل كنید، چیزی كه اصلاً برای كودكان جالب نیست. ⬅️ ۲- از خوش زبانی كودك تعریف و تمجید كنید : بگذارید كودك بداند چه نوع گفتاری را می پسندید. هر بار كه بدزبانی نمی كند به این امر اشاره كنید. برای مثال بگویید « خوشم می آید وقتی سؤالی از تو می پرسم آرام جواب می دهی.» در عمل به او نشان دهید كه كدام گفتار وی، بدزبانی شمرده می شود. ⬅️ ۳- خودتان هم بدزبانی نكنید: از آن جا كه می دانید بدزبانی شیوه ای است كه كودك برای اعمال كنترل بر شما به كار می گیرد، پس خودتان بدزبانی نكنید. او ممكن است به دنبال راه هایی باشد تا عمداً شما را عصبانی كند و با بدزبانی، توجه شما را به خود جلب كند. پس از شركت در این بازی خودداری كنید. ⬅️ ۴- بدزبانی را به كودك آموزش ندهید : پاسخ دادن به كودك در حالت عصبانیت، تنها به او می آموزد چگونه بدزبانی كند. هر چند دشوار است ولی وقتی با عصبانیت سر شما فریاد می كشد، شما متقابلاً این كار را انجام ندهید، بلكه سعی كنید با احترام گذاشتن به كودك، احترام گذاشتن به دیگران را به او آموزش دهید. نسبت به كودك خود مؤدب باشید، گویی كه او میهمان است. ⬅️ ۵ - با كودك همان گونه حرف بزنید كه مایلید با شما حرف بزند : به كودك بیاموزید چگونه از بیانی كه شما دوست دارید، استفاده كند. در بین صحبت ها از این كلمات استفاده كنید. « ممنونم، لطفاً، متأسفم و ...» هم چنین به او بیاموزید تنها آن چه گفته می شود، بدزبانی محسوب نمی شود، بلكه گاهی لحن سخن گفتن هم ناخوشایند به نظر می رسد. ⬅️ ۶- برای كودك توضیح دهید كه بدزبانی یعنی چه : لازم است فكر كنید آیا كودك بد زبانی می كند یا فقط شیوه بیانش این گونه است؟ در این میان می توان مواردی از این دست را ذكر كرد : طعنه زدن، به كار بردن اسم كوچك برخی افراد، با فریاد پاسخ گفتن و سرپیچی گستاخانه، بدزبانی تلقی می شود ولی حالات امتناع ساده مانند «نمی خواهم كه» غرغر كردن و پرسش هایی مانند «آیا باید» تنها اظهار عقیده محسوب می شوند نه بدزبانی. ⬅️ ۷- بر گفتار دوستان، رسانه ها و خودتان نظارت كنید : توجه كنید كه خودتان و اطرافیانتان چگونه صحبت می كنید. دقت كنید كه كودكان، تا حد امكان كمتر سخن ناخوشایند، نیش دار و یا دو پهلو بشنوند و یاد بگیرند. ⬅️ ۸- به دلیل بدزبانی، كودك را تنبیه نكنید : تنبیه را برای موارد مهم و رفتارهای زیان باری بگذارید كه برای خود كودك و دیگران آزار دهنده و خطرناك است. بدزبانی هم، در بدترین حالت، آزاردهنده است ولی هیچ تجربه ای در دست نیست كه نشان دهد با تنبیه كردن به دلیل بی احترامی، كودك، مؤدب و محترم می شود. مجازات، تنها ترس را می آموزد و نه احترام را. کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 eitaa.com/Rahimi98