فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ علوم، فصل نور و مشاهده ی اجسام
✅ پایه سوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
17.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ علوم، فصل نور و مشاهده ی اجسام
✅ پایه سوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ علوم، فصل نور و مشاهده ی اجسام
✅ پایه سوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
14.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ اجتماعی،. مقررات خانه ی ما
✅ پایه سوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
به نام خالق زیبایی ها.pdf
389.6K
✅ املا آموزشی درس هفتم دوستان ما
✅ فارسی پایه دوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
18.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ علوم، فصل نور و مشاهده ی اجسام
✅ پایه سوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
40142156472122.pdf
6.32M
✅ معنی و مخالف کلمات فارسی دوم
✅ کل کتاب دوم ابتدایی (سری جدید)
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
به نام خدا.pdf
501.5K
✅ کاربرگ کلمات هم معنی از درس اول تا ششم فارسی
✅ پایه دوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
سه روش برای #استخدام برای آموزش وپرورش :
🔸مسیر #اول دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ ، مسیر #دوم ایثارگران و مسیر #سوم نخبگان است.
🔸در نشست لطیفی در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان جزئیات خرید خدمات در آموزش و پرورش گفت: جذب نیرو از طریق آزمون ورودی بوده که بیشترین جذب هم در آموزش و پرورش است و امسال ۲۵ هزار نفر ظرفیت جذب برای این موضوع ایجاد شد.
🔸وی با اشاره به اینکه باید برای اصلاح الگوی خرید خدمت تدبیر کنند، تصریح کنید: میدانیم که گاهی حقوق حقالتدریسی با تعویق پرداخت میشود و مشکلاتی در زمینه خرید خدمت وجود دارد.
🔸رئیس سازمان اداری استخدامی کشور توضیح داد: سه روش برای استخدام در کشور وجود دارد، مسیر آزمونهای استخدامی که برای آموزش پرورش از دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ است، مسیر دوم ایثارگران و مسیر سوم نخبگان است که اگر هریک از این مسیرها به نتیجه نرسد، استخدام به صورت قراردادی یا خرید خدمت است.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
ریاضی فصل 2و3.pdf
599.7K
✅ آزمون ریاضی فصل دوم و سوم
✅ ریاضی پایه دوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
به نام خد1.pdf
588.5K
✅ کاربرگ ساعت
✅ ریاضی پایه دوم
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98
✅ چگونه #تدریس_حرفه_ای داشته باشیم؟
برای داشتن یک تدریس حرفه ای، قبل از اینکه وارد کلاس شوید به چند سوال پاسخ دهید:
1⃣ چه چیزی ؟ (what)
منظور این است که معلم از خود بپرسد چه چیزی را در این جلسه تدریس خواهد نمود؟ موضوع درس چیست ؟ آیا نسبت به محتوای درس از تسلط کافی برخوردار می باشد؟ به زبان ساده، آیا سواد کافی برای تدریس درس جدید را دارد؟
اگر جواب مثبت بود، باید به سراغ سوال های بعدی برود. در غیر این صورت، نیاز به مطالعه در حد تسلط کامل به درس مورد نظر، ضروری می نماید.
2⃣ چرا؟ (why):
اهداف درس کدامند ؟ چرا دانش آموزان باید این درس را یاد بگیرند ؟ دانش آموزان پس از یادگیری درس جدید، چگونه می توانند از یادگیری خود در محیط زندگی خود استفاده کنند؟
در این سوال، ابتدا معلم اهداف درس را برای خود کاملا" روشن می سازد. اما مهمتر از آن باید به این سوال پاسخ دهد که هدف از یادگیری این درس چیست، آیا برای آنها پاسخ های مناسبی را آماده دارد تا با استفاده از آن ضمن بیان اهداف درس، آنها را با مسائل زندگی دانش آموزان درگیر ساخته و میزان علاقه و یادگیری دانش آموزان را افزایش دهد.
به عنوان مثال از این عبارت استفاده نماید که؛ اگر این درس را خوب یاد بگیرید می توانید درزندگی خود از آن استفاده نموده وبرخی از مشکلات احتمالی خود را حل کنید.
3⃣ به چه کسی؟ (whom) :
یعنی آن که مخاطب من کیست ؟ آیا مخاطب من دانش آموزان دوره ابتدایی هستند، یا دانش آموزان دوره متوسطه وغیره. همان طوریکه مشخص است؛ نحوه تدریس برای هر کدام از دانش آموزان دوره های تحصیلی مختلف، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال معلم نمی تواند مطالبی که برای دانش آموزان دوره ابتدایی مفید است، برای دانش آموزان دوره متوسطه نیز استفاده نماید و یا بالعکس. پس مخاطب شناسی و استفاده ازعبارات و مثال های مربوط به همان سن و سال، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
4⃣ چگونه؟ ( How ):
شاید مهمترین سوالی که یک معلم حرفه ای ، قبل از ورود به کلاس از خود بپرسد، همین سوال باشد .
منظور از این سوال، انتخاب روش و یا روشهای تدریس برای شروع، ادامه و اتمام یک جلسه از تدریس موفق می باشد. در این جا معلم باید از خود بپرسد با چه شیوه ای تدریس خود را آغاز نمایم که برای دانش آموزان دلچسب باشد؟ چگونه تدریس خود را ادامه دهم تا بتوانم، دانش آموزان را تا پایان کلاس با موضوع درس، درگیر سازم؟ و در نهایت اینکه با استفاده از چه فنونی تدریس خود را به پایان برسانم تا دانش آموزان همواره منتظر جلسه بعدی بمانند؟
به همین جهت، معلم باید قبل از تدریس، تفکر نماید که با چه روشهایی می تواند تدریس خود را با موفقیت به پایان برساند. به طور مثال، آیا برای این جلسه، روش تدریس توضیحی کاربرد دارد یا باید از روش تدریس آزمایشی استفاده نمود، ویا اینکه تلفیقی از چندین روش باشد؟ اگر به سوالات فوق جواب قانع کننده ای پیدا نمود، مسلما" نتیجه آن، یک تدریس اثربخش خواهد بود.
5⃣ چه وقت ؟ ( when ):
منظور از چه وقت به هیچ وجه ، زمان تخصیص داده شده به تدریس نیست که، اغلب افراد به غلط تصور می کنند. چون همه معلمان می دانند که زمان تدریسشان چند دقیقه و یا چند ساعت است. بلکه منظور این است که معلم، قبل از آنکه به کلاس وارد شود تفکر نماید که چه مطلبی را در چه زمانی از وقت کلاس به دانش آموزان عرضه بدارد، تا نهایت اثر خود را برروی دانش آموز بر جای بگذارد. این نکته بسیار مهمی است که متاسفانه اغلب معلمان از آن غفلت می کنند.
ما در شروع تدریس مجبوریم ، مقدمه چینی هایی داشته باشیم که این مقدمه چینی به هیچ وجه نمی تواند درساعات آخر تدریس، قابل استفاده باشد. ویا ممکن است برای تبیین مطلب از مثال هایی در اواسط کلاس استفاده کنیم که برای اوایل کلاس کاربرد نداشته باشد. لذا تفکر معلم روی این مطلب که چه چیزی را چه موقع از کلاس بیان نماید کاری است بس مهم که سبب بالا رفتن کیفیت تدریس معلم شده و اورا به یک معلم حرفه ای تبدیل خواهد کرد.
کانال مختاررحیمی راهبرآموزشی
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
eitaa.com/Rahimi98