21.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدیه
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس درس هفتم هدیه مهمان کوچک قسمت اول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
17.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدیه
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس درس هفتم هدیه مهمان کوچک قسمت دوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕
🎥املای آموزشی درس ششم فارسی کوشا ونوشا (املای جدولی)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
21.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_چهارم_مطالعات_اجتماعی
#درس_نهم
#نخستین_شهرها_چگونه_به وجود_آمدند؟
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علوم
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس فصل ششم علوم قسمت چهارم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
8.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علوم
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس فصل ششم علوم قسمت سوم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
13.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس درس فارسی درس ششم کوشا و نوشا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
10.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پایه_ دوم_ابتدایی 📕📖
🎥تدریس درس فارسی درس ششم بیت اخر درس کوشا و نوشا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
22.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#قرآن_پایه_سوم
📖طرح ۳۳ روزه_ روز ۲۹
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
دکتر بهادری۱:
💢 اطلاعیه بروز رسانی همگام💢
با سلام و احترام
🌹🌹 قابل توجه مدیران محترم مدارس
🔶 به اطلاع می رساند ماژول بروزرسانی سیدا در داشبورد اصلی پورتال همگام فعال شده و برای تمامی مدارس اطلاعات دانش آموزان از سامانه سیدا بصورت سیستمی و اتومات به همگام منتقل شده است.
🔴 مدیران محترم مدارس ضمن ورود به ماژول مربوطه، تعداد دانش آموزانی که اطلاعات آنها به همگام منتقل شده را بررسی نموده و در صورت عدم انتقال کامل اطلاعات دانش آموزان ضمن اطمینان از صحت اطلاعات دانش آموز و کلاس بندی در سیدا، نسبت به ثبت درخواست بروزرسانی از سیدا در پورتال همگام اقدام نمایند.
🔵 در خصوص دانش آموزانی که به هر دلیلی در سیدا نیستند و درخواست ثبت نام المپیاد را دارند وزارت متبوع در حال بررسی فرایندها بوده و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🔺_دلایل_کندنویسی_کودکان_راهبرد_آن:
👈یک دلیلش ضعف عضلات انگشت است
👈یک دلیلش بد گرفتن مداد است.
👈یک دلیلش کوتاه بودن مداد است.
👈یک دلیلش بد نشستن و ارتفاع صندلی است.
👈یک دلیلش بد گذاشتن کاغذ روی میز است.
👈یک دلیلش چپ دستی است.
👈یک دلیلش گذاشتن سر روی میز و نزدیک دفتر و کتاب موقع نوشتن است.
👈یک دلیلش برتری چپ چشمی وبرتری راستی است.
👈یک دلیلش نارسایی بینایی و ضعف بینایی چشم است.
👈یک دلیلش سرعت عمل پایین در انجام کارهای ظریف وشخصی خودش است.مثل لباس پوشیدن و دکمه بستن و...
👈یک دلیلش زیاد بودن مطالب درسی است.
👈یک دلیلش نداشتن فرصت برای یادگیری وتمرین و رقابت با دوستان است.
👈یک دلیلش انجام دادن تکالیف توسط والدین است.
👈یک دلیلش توقع زیادی کودک و والدین است.
👈یک دلیلش فقدان انگیزه به یادگیری است.
👈یک دلیلش سرکوفت زدن به دست خط و عدم دادن پاداش به میزان تلاش کودک است.
👈یک دلیلش شروع زودتر از موعد مقرر آموزش نوشتن است مثل پیش دبستانی یا خط نستعلیق و شکسته نستعلیق قبل از 9سالگی.
👈یک دلیلش آموزش غلط یا عدم کنترل ونظارت صحیح قلم و مداد به دست گرفتن در کلاس توسط معلم در منزل توسط والدین است.
✅ در ادامه راهکار هایی برای کندنویسی کودکان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.
⬅️ خطوط دفتر کودک را یکی در میان با رنگ های مختلف پررنگ کنید , مثلاً یک خط زمینه سبز باشد و خط بعدی آن قرمز باشد.
⬅️ خمیر بازی و چنگ زدن به خمیر و ورز دادن آن با دو انگشت سبابه و اشاره.
⬅️ نوشتن از روی الگوی کلمات (نقطه چین) می توانید برای این کار زمان بگیرید و سعی کنید زمان هر مرتبه کمتر شود .
⬅️ جستجوی اشیاء ریز مثل تیله، نخود, و … در داخل کیسه پراز ماسه و نمک یا چوب اره شده با انگشتان دستی که کودک مداد را با آن به دست میگیرد.
⬅️ غلت دادن گوی در داخل نمک و ماسه با انگشتی که کودک مداد را با آن به دست میگیرد.
⬅️ انداختن کش اسکناس به دور انگشتان دستی که کودک با آن مینویسد و سپس باز کردن انگشتان تا کش به شکل النگو در مچ بیفتد.
⬅️ انجام ورزش های انگشتان مثل حرکت انگشتان و باز و بسته کردن آن ها .
⬅️ بهتر است کودک به خط نسخ بنویسد نه شکسته نستعلیق (نه زیبا نویسی) و پس از یادگیری درست نویسی به زیبا نویسی پرداخته شود .
⬅️ کودک با دستی که قلم را در آن می گیرد از روی زمین چوب کبریت های پخش شده را یکی یکی جمع کند.
⬅️ چنگ زدن و فشردن توپ پلاستیکی یا تویپ چرخ ماشین و دوچرخه با انگشتان دستی که کودک قلم را با آن به دست میگیرد.
⬅️ بلند کردن وزنه های سبک به وسیله ی کش با دستی که مداد را با آن می گیرد .
ریش ریش کردن نخ کاموا با انگشتان دستی که قلم را با آن به دست میگیرد.
⬅️ باز و بسته کردن درب بطری، پیچ و مهره و قفل در با کلید در سایزها و اندازه های مختلف در زمان مشخص با انگشتان دستی که با آن مینویسد .
⬅️ شمارش اسکناس با دو انگشتی که مداد را با آن ها به دست می گیرد . ورق زدن کتاب نیز با دوانگشت مفید است.
⬅️ جمع کردن سوزن ته گرد از روی آیینه با دوانگشت اشاره و سبابه که قلم را با آن ها بدست میگیرد.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
✅قایل توجه کلیه همکاران محترم
ورودی سامانه سیدا گزینه فراموشی رمز ایجاد گردید
آندسته از همکاران که رمز خود را فراموش کرده یا سامانه آنان باز نمیشود از این ایکون استفاده نمایند.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
eitaa.com/@mokhtar98
کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)