eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
مدیرآموزگاران چند پایه(Autosaved) - Copy.docx
12.9K
✅ کلیه ی مدارس ابتدایی چندپایه روستایی با سلام وخسته نباشید : احتراما، مدیرآموزگاران مدارس ابتدایی جند پایه روستایی ، پیرو نامه شماره 4810/292510003/2925مورخ 18/08/1400 در خصوص اجرای طرح ملی پوشش سراسری دوره پیش دبستانی و آموزش مجازی رایگان سال تحصیلی 1401-1400، به پیوست فایل مربوط به مشخصات و اطلاعات فردی کودکان 4 و 5 سال تمام بازمانده از تحصیل دوره پیش از دبستان به تفکیک روستا ارسال می گردد. مقتضی است در اسرع وقت نسبت به شناسایی ،جذب و ثبت نام کودکان 5 سال تمام حائز شرایط در کدهای مجازی رایگان دولتی اقدام و نتیجه فعالیت های صورت گرفته را بر اساس جدول ذیل حداکثر تا مورخ 6/11/1400 به کارشناسی پیش دبستانی ارسال نمایند. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
✅ راه‌های و در دوره‌ی ابتدایی: ▪️روان‌خوانی و درست متن دروس ▫️یادگیری و حروف الفبای فارسی ▪️تمرین با جدول صامت با مصوّت : اگر با استفاده از این جدول کلمه بسازیم، خیلی عالی است. ▫️ یک کلمه بنویسیم و به تعداد حرف و صدای آن، جلویش بکشیم. ▪️ کلمه سازی: حروف الفبا را به صورت خیلی کوچک در می آوریم. بچّه‌ها را گروه‌بندی می‌کنیم و کارت‌ها را به تعداد مساوی با حروف مساوی بین آن‌ها تقسیم می‌کنیم. در مدّت زمان مشخّص، هر گروهی که کلمات بیش‌تری با تعداد حروف درست کند، برنده است. در این بازی حروف پرکاربرد، باید با تعداد بیش‌‌تری در اختیار هر گروه باشد. ▫️ به کاربردن درس در جمله. ▪️ دادن تمرین‌های جهت شمارش دندانه‌ها. ▫️ نوشتن کلمات درس با اشاره روی میز و... ▪️در صورت امکان موقع تصحیح نمودن املاء، دانش‌آموزان را نزد خود فراخوانده تا به غلط املائی خود توجه کنند. ▫️ در قرائت املاء، جملات از هم گسیخته و بی‌ربط (کلمه به کلمه) گفته و به صورت بیان شود. ▪️ متن املائی را که می‌خواهیم به دانش‌آموز بگوییم، انتخاب می‌کنیم و بار می‌خوانیم تا دانش‌آموزان ارتباط معانی کلمات و مضمون کلی مطلب را درک کنند و برای نوشتن املاء آمادگی را کسب نمایند. ▫️ افزایش گنجینه (کلمات خارج کتاب یا مثال زدن دانش‌آموزان) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
29252-7418.pdf
125.4K
✅ کلیه مداس شهر و حومه، کارشناسی ها و دوایر داخلی با سلام و احترام؛ بدینوسیله به اطلاع مدیران محترم مدارس میرساند لازم است جهت انجام امورات اداری مربوط به آموزشگاه،دانش آموزان و همکاران شخصا به دوایر اداری مربوطه مراجعه نمایند و از ارجاع سایر افراد یا اشخاص غیرمسئول خودداری نمایند چرا که مراجعه اشخاص غیرمسئول و گاها ناآگاه به امورات اداری موجب بروز برخی مشکلات برای خود همکاران و ... می گردد. همچنین در بسیاری از موارد اطلاعاتی از همکاران توسط دوایر مختلف درخواست می شود متاسفانه مشاهده گردیده برخی از مدیران همکاران را مستقیما به دایره ی مربوطه ارجاع می دهند خواهشمند است به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی مبنی بر جلوگیری از تجمع افراد و ... در صورتی که اطلاعاتی خواسته می شود و یا لازم است در خصوص همکاری اطلاعات خاصی به دایره ای خاص ارسال گردد مدیران محترم از طریق اتوماسیون اداری اقدام به ارسال نمایند. *دوایر داخلی از پاسخگویی به اشخاص غیر مسئول خودداری فرمایند* 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
29252-7421.pdf
115.5K
✅ کلیه مداس شهر و حومه، کارشناسی ها و دوایر داخلی با سلام و احترام؛ بدینوسیله و با توجه نزدیکی پایان سال و عدم امکان پرداخت مبالغ حکمی بعد از پایان سال مالی، به اطلاع کلیه همکاران می رساند در صورتی که حکمی مانده دارند که باید صادر می شد ولی بنا به دلایلی صادر نشده از طریق نرم افزار ایتا به آیدی @fmb777 (کارشناس حقوق و مزایا( اطلاع رسانی فرمایند تا در اسرع وقت اقدام گردد. مدیران محترم نامه را به نحو مقتضی به همکاران اطلاع رسانی نمایند. مسئولیت عدم اطلاع رسانی برعهده همکاران محترم می باشد. نام و نام خانوادگی شماره پرسنلی نوع حکم مانده 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
✅ مواجه با چند مشکل رفتاری (نشانه ها،سبب شناسی و نحوی برخورد ) برای معلمان عزیز 👇 الف ) نشانه ها و ویژگی ها : 1 – به چیزی معتقد نیست . 2 – بی اجازه صحبت می کند . 3 – غیر قابل تحمل و جاه طلب است . 4 – دوستان زیادی دارد . 5 – برای هر سؤالی ، جوابی دارد چه درست و چه غلط . 6 – دوست دارد مرکز توجه قرار گیرد . 7 – پرخاشگر و عصبانی است . 8 – به دیگران اجازه نمی دهد حرفشان تمام شود و صحبت می کند . ⁉️ ب ) علل پیدایش : 1 – ممکن است مورد توجه و محبت والدین قرار نگرفته باشد . 2 – والدین در خانواده بین کودکانشان تبعیض قائل می شدند . 3 – ممکن است والدینش نیز افراد شلوغی بوده باشند . 4 – دائماً تحت فشار قرار گرفته بوده . 5 – رفتارش کنترل نمی شده است . 📝 ج ) نحوه ی برخورد معلم : 1 – مهارتهای اجتماعی به او 2-- مصاحبه و گفتگو کنید . 3 – وادار شود خارج از نوبت کاری را انجام ندهد . 4 – به او مسؤلیت بدهید . 5 – او را تنبیه نکنید . 6 – مهارت مطالعه در او تقویت شود . 7 – از تهدید و تهمت به او خود داری شود . 👦 👇 الف ) نشانه ها و ویژگی ها : 1 – مضطرب و نگران است . 2 – ناگهان هراسان و مایوس می شود . 3 – برای انجام کار ثباتی نشان نمی دهد . 4 – به مسائل اخلاقی توجه زیادی دارد . 5 – کودک ساکت و آرامی است . 6 – هیچ گاه ریسک نمی کند . 7 – محتاط و محافظه کار است . 📝 ب) نحوه ی برخورد معلم : 1 – به او توجهی بی ریا و صمیمانه ای معطوف کنید . 2 – کارهایی که علاقه دارد انجام دهد به او محول کنید . 3 – کودک را به نوشتن و صحبت کردن در مورد ترس هایش تشویق کنید . 4 – به هنگام ترس ، او را مورد حمایت قرار دهید . 5 – به او اعتماد به نفس بدهید . 6 – کارهایی به او محول شود که توانایی انجامش را داشته باشد . 👧 👇 الف ) نشانه ها و ویژگی ها : 1 – اغلب لوازم مدرسه اش را گم می کند . 2- تکالیفش نامنظم و نا مرتب است . 3 – به لباس پوشیدن و وضع ظاهریش اهمیت نمی دهد . 4 – برای خودش مشکلاتی به وجود می آورد . 5 – اغلب دیر به مدرسه می آید . 6 – بد خط می نویسد . (در دوره ی ابتدایی اغلب دانش آموزان بی دقتی می کنند . که صبر و حوصله ی آموزگاران را می طلبد . ) 📝 ب ) نحوه برخورد معلم : 1 – تکالیف نا مرتب و سَر سَری از او پذیرفته نشود . 2 – قوانین کلاس و مدرسه با او در میان گذاشته شود . 3 – ضوابط مشخص و معین برای او در کلاس قرار دهید . 4 – وقتی در حالت عصبانیت است او را به حال خودش رها کنید . 5 – به او مسؤلیت بدهید . 👦 👇 الف ) نشانه ها و ویژگی ها : 1 – از انجام تکالیف خود داری می کند . 2 – کارهایش را اکثراً نا تمام رها می سازد . 3 – منتظر دیگران می ماند و تلاشی برای حلّ مشکلاتش نمی کند . 4 – بی توجه و بی دقت است . 5 – برای عدم انجام کارهایش بهانه های متعددی پیدا می کند . 6 – به ندرت برای انجام کاری داوطلب می شود . 7 – قدرت تمرکز حواس ندارد . 📝 ب) نحوه ی برخورد معلم : 1 – با والدینش صحبت کنید . 2 – برای رفتار مناسبش او را تشویق کنید . 3 – کارهایی به او محول شود که درخور تواناییش باشد . 4 – انجام و تکمیل کار و فعالیت های او پیگیری شوند . 5 – او را جریمه درسی نکنید . 6 – از او بخواهید هر کاری را در زمان تعیین شده انجام دهد . 👧 👇 الف ) نشانه ها و ویژگی ها : 1 – دامنه ی توجهش محدود است و به زودی پریشان خاطر می شود . 2 – مسائل یاد گرفته شده را نمی تواند تعمیم دهد . 3 – وضع جسمی نا متعادلی دارد . 4 – مشکلات عاطفی دارد و احساس نا امنی می کند . 5 – پیشرفت تحصیلی او از میانگین کلاس پایین تر است . 6 – گوشه گیر است و در بحث های گروهی شرکت نمی کند . 📝 ب ) نحوه ی برخورد معلم : 1 – کارها و فعالیت های مناسب به کودک محول شود . 2 – موقعیتی فراهم کنید که او احساس موفقیت و پیروزی نماید . 3 – دانش آموزی قوی تر در انجام تکالیف مدرسه به او کمک کند . 4 – او را به شرکت در فعالیت های مکمل و فوق برنامه تشویق و ترغیب کنید . 5 – او را به مشاوره بفرستید . 6 – تکالیف کم ولی مناسب برای او در نظر بگیرید . 7 – از او در حد تواناییش انتظار پیشرفت داشته باشید . 8 – برای کندیش او را سرزنش و ملامت نکنید . 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
292510003-7433.pdf
117.3K
کلیه ی مدارس ابتدایی چندپایه روستایی با سلام وخسته نباشید : احتراما،مدیرآموزگاران مدارس ابتدایی جند پایه روستایی ، پیرو نامه شماره 4810/292510003/2925مورخ 18/08/1400 در خصوص اجرای طرح ملی پوشش سراسری دوره پیش دبستانی و آموزش مجازی رایگان سال تحصیلی 1401-1400،به پیوست فایل مربوط به مشخصات و اطلاعات فردی کودکان 4 و 5 سال تمام بازمانده از تحصیل دوره پیش از دبستان به تفکیک روستا ارسال می گردد. مقتضی است در اسرع وقت نسبت به شناسایی ،جذب و ثبت نام کودکان 5 سال تمام حائز شرایط در کدهای مجازی رایگان دولتی اقدام و نتیجه فعالیت های صورت گرفته را بر اساس جدول ذیل حداکثر تا مورخ 6/11/1400به کارشناسی پیش دبستانی ارسال نمائید. تعداد کودکان 5 سال تمامبازمانده جذب و ثبت سیدا شده طرح سراسری پوشش دوره پیش دبستانی در کد مجازی رایگان مربوطه 1401-1400 تعداد کلاس مجازی تعداد نوآموز ثبت شده در کد مجازی کد مجازی منطقه نام مدرسه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
چند+پایه.xlsx
153.8K
کلیه ی مدارس ابتدایی چندپایه روستایی با سلام وخسته نباشید : احتراما،مدیرآموزگاران مدارس ابتدایی جند پایه روستایی ، پیرو نامه شماره 4810/292510003/2925مورخ 18/08/1400 در خصوص اجرای طرح ملی پوشش سراسری دوره پیش دبستانی و آموزش مجازی رایگان سال تحصیلی 1401-1400،به پیوست فایل مربوط به مشخصات و اطلاعات فردی کودکان 4 و 5 سال تمام بازمانده از تحصیل دوره پیش از دبستان به تفکیک روستا ارسال می گردد. مقتضی است در اسرع وقت نسبت به شناسایی ،جذب و ثبت نام کودکان 5 سال تمام حائز شرایط در کدهای مجازی رایگان دولتی اقدام و نتیجه فعالیت های صورت گرفته را بر اساس جدول ذیل حداکثر تا مورخ 6/11/1400به کارشناسی پیش دبستانی ارسال نمائید. تعداد کودکان 5 سال تمامبازمانده جذب و ثبت سیدا شده طرح سراسری پوشش دوره پیش دبستانی در کد مجازی رایگان مربوطه 1401-1400 تعداد کلاس مجازی تعداد نوآموز ثبت شده در کد مجازی کد مجازی منطقه نام مدرسه 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
292542-7430.pdf
135.3K
مدیران محترم مدارس شهر و روستا با سلام ضمن آرزوی تندرستی ، به استحضار میرساند مدیران محترم دلایل و مستندات کتبی (گواهی پزشک متخصص ) همکارانی که عدم تزریق واکسن کرونا داشته اند را جمع آوری نموده و تا روز دوشنبه مورخ 04‏/11‏/1400 به کارشناس بهداشت ارسال فرمایید. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ موضوع انواع آینه ها ◀️ فصل ۷ علوم پایه سوم ◀️ دانش آموز پریا ناصری ◀️ نام معلم یوسف زاده ◀️ دبستان شهید قالی زاده کنگرلو ◀️ نام مدیر سرکار خانم نظری 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🔰موضوع:تکالیف مهارت محور(توسعه کسب وکار خانگی وپرورش مهارت اقتصادی واجتماعی) کاردستی وهنر تلفیق ریاضی وهنر 🔷کلاس سوم 🏢دبستان جهاد حمزه کندی ✅آموزگار :رقیه احمدپور حبشی 🔶مدیر :خانم اعظم رزمگیری 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📕📖 🎥((فارسی/بیاموز و بگو درس زیارت)) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# پایهٔ_دوم ریاضی :🍀 فیلم اموزشی صفحه ۶۶ (قسمت اول) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
جهت استفاده ی همکاران 📚📚 توضیح دوبیتی📚📖📘 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
در جاهای خالی کلمه‌ی مناسب از لحاظ املایی و معنایی قرار دهید . # باغچه ی اطفال 👈👈 جهت استفاده همکار و دانش آموز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
در جاهای خالی کلمه‌ی مناسب از لحاظ املایی و معنایی قرار دهید . # باغچه ی اطفال 👈👈 جهت استفاده همکار و دانش آموز 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
29.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس ۱۰_ روشن ترین شب 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
کاربرگ ریاضی دوران 📐📏📖 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
کاربرگ ریاضی ریاضی مختصات نقطه وانتقال شکل 📐📏📖📐📏📖📐📏📖📐📏📖📐📏📖 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# پایهٔ_دوم ریاضی :🍀 فیلم اموزشی صفحه ۶۶(قسمت دوم) 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
نمونه املا خلاق املا رمز گشایی✍️ 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
جهت استفاده ی همکاران 📚📚 توضیح رباعی📚📖📘 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
مطالعات اجتماعی تکلیف مهارت محور 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 eitaa.com/@mokhtar98 کانال مختاررحیمی(راهبرآموزشی)