لیست متقاضیان خودرو نهایی.pdf
50.7K
بدینوسیله به اطلاع می رساندکه همکاران متقاضی خودرو طی لیست پیوست که در قرعه کشی نهایی خودرو های واگذاری شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان برنده گردیده اند ارسال می گردد . مقتضی است نامبردگان مدارک ذیل را تا آخر وقت اداری مورخه 27/2/1402 تحویل نمایند . شایان ذکر است با عنایت به ضیق وقت ، در صورت عدم ارسال بموقع مدارک اعضای اصلی از اعضای علی البدل جایگزین خواهد شد .
1-تصویر پشت و روی کارت ملی متقاضی ممهور شده توسط اداره محل خدمت
2-تصویر صفحه اول ودوم شناسنامه متقاضی ممهور شده توسط اداره محل خدمت
3-تصویر گواهینامه متقاضی ممهور شده توسط اداره محل خدمت
4-آخرین فیش حقوقی متقاضی ممهور شده توسط اداره محل خدمت (80 درصد خالص دریافتی بایستی اقساط را پوشش دهد) .
5-تاییدیه احراز محل سکونت متقاضی سامانه سخا به آدرس www.sakha.epolice.ir تاییدیه پلیس راهور ممهور شده توسط اداره محل خدمت
6- اصل فیش واریزی پیش پرداخت فقط برای متقاضیان اصلی
7- متقاضیان علی البدل نیازی به واریز وجه وارسال فیش ندارند
8- مدارک ذکر شده برای متقاضیان علی البدل ضروری می با شد
9- شماره حساب واریزی ir820120000000009516019690 نزد بانک ملت شعبه ممتاز کندوان
10-درخصوص همکاران متقاضی اصلی وعلی البدل بایستی تمام شرایط واگذاری را رعایت تا بعدا توسط شرکت حذف نشوند .
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
قابل توجه همکاران محترم
برابر اعلام اداره کل از روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت سامانه my.medu.ir به مدت سه روز برای اصلاح و بارگزاری مستندات رتبه بندی برای کلیه همکاران فعال خواهد شد.
لازم است همکاران با مراجعه به سامانه اقدام لازم را به عمل بیاورند.
روابط عمومی آموزش و پرورش سلماس
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
روند هدایت تحصیلی کلاس نهمیها اعلام شد/ صدور نمونبرگهای ۶ و ۷ در هفته اول تیرماه
مدیریت هدایت تحصیلی برعهده معاونت پرورشی است و پایه هدایت تحصیلی، مشاوره و سنجشهای روانی اجتماعی است.
وی افزود: یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز مشمول هدایت تحصیلی هستند و تقریبا همه آنها مراحل اولیه را طی کرده و به سوالات مربوط به آزمون رغبت و توانایی پاسخ دادهاند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در مرحله ثبت نظرات اولیاء و معلمان قرار داریم گفت: بهزودی بارگذاری ظرفیت رشتهها توسط مدیران مدارس انجام میشود و پس از آن فرمهای ۶ و ۷ که باید از سوی معاونت پرورشی صادر شود، صادر و در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.
باقرزاده درباره زمان صدور نمونبرگهای هدایت تحصیلی گفت: خردادماه نظرات را جمعآوری و در هفته اول تیرماه، نمونبرگهای ۶ و ۷ هدایت تحصیلی ر ا در اختیار اولیاء و دانشآموزان قرار میدهیم که بتوانند به مراکز آموزشگاهی مراجعه کرده و بر اساس مشاورههایی که دریافت میکنند در پایه دهم ثبتنام کنند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
در روز های آتی حق التدریس شاغلین فروردین و اردیبهشت هم به وزارت ارسال خواهد گردید
ارسال حق التدریس به منزله پرداخت آن در روز های آینده نخواهد بود و فعلا حق التدریس بهمن لغایت اردیبهشت جمع بندی شده اما خبر موثقی از پرداخت آن نیست.
به محض کسب اخبار موثق از پرداخت در کانال امورمالی اطلاع رسانی خواهد شد
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#اطلاعیه_اردوها
بنام خدا و با سلام و احترام خدمت مدیران و همکاران ارجمند
ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری اردو، بازدید، جشنواره ها و... به استحضار می رساند براساس ماده ۳تبصره ۵ بند الزامات اجرایی دستورالعمل برگزاری اردو های دانش آموزی، برگزاری هر گونه اردو و بازدید درون شهری و یا برون شهری با هر عنوانی در زمان امتحانات و یک هفته قبل از امتحانات ممنوع می باشد و بعد از امتحانات و با رعایت مقررات اردویی طبق دستورالعمل ارسال شده بلامانع است.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
راننده اسنپ شغل دوم فرهنگیان
کارشناس آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه بندی فضای بدی را ایجاد کرده است، گفت:معلمی دیگر هزینه زندگی را تامین نمیکند و عموما مردان معلم بعد از ساعت کاری در اسنپ کار میکنند.
نیکنژاد توضیح داد: طرح اولیه رتبه بندی این بود که هر معلم در هر رتبه حداقل ۸۰ درصد از رتبه معادلش در دانشگاه را دریافت کند اما در نهایت به این شکل شد که معلمانی که رتبه بندی میشوند، ۸۵ درصد از پایینترین رتبه دانشگاه را دریافت کنند. این یعنی عملا با رتبه بندی آبی برای معلمان گرم نشد
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
میخواهیم نام معلم را در عمل در آسمانها به پرواز در بیاوریم
مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه یک سوپر اپلیکیشن را با تجمیع سامانههای برخط خدمت رسان برای معلمان ایجاد کردیم؛ گفت: یک شرکت خطوط هواپیمایی را ایجاد کردیم و میخواهیم نام معلم را در عمل در آسمانها به پرواز در بیاوریم که ضمن خدمت رسانی به معلمان، ارزش چندصد میلیاردی برای معلمان ایجاد کنیم.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
بخشنامه اعتراضات به رتبه بندی
.
اطلاع رسانی عمومی به مشمولان معترض رتبه بندی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۲۵
ثبت درخواست از تاریخ۱۴۰۲/۲/۲۶ لغایت ۱۴۰۲/۲/۲۹
رسیدگی به درخواست ها و اعلام نظر توسط کارگروه و بعد از تاریخ ۱۴۰۲/۲/۳۰
موارد قابل رسیدگی به مراجعات خاص همکاران در امر رتبه بندی:
1⃣عدم دسترسی به شبکه ی اینترنت در مناطق عشایری و مرزی با تایید رییس هیات ممیزه منطقه
2⃣ فوت بستگان درجه یک همکار در بازه زمانی ثبت اعتراض با ارائه گواهی فوت معتبر
3⃣بیماری حاد فرد و یا بستگان درجه یک وی با ارائه گواهی بستری و پذیرش بیمارستان با واحد درمانی
4⃣ مسافرت های از پیش تعیین شده به خارج از کشور با ارائه گذرنامه دارای مهر خروج و ورود از مرزهای قانونی
5⃣ بروز اشتباهات موثر در تشخیص فرآیندها به اتکای دلایل موجه و اسناد مثبته قابل قبول در چارچوب قانون وآئین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان با تأیید رئیس هیات ممیزه منطقه
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
حیطه های سه گانه ی یادگیری:
🌱🌱🌱🌱
الف )حیطه شناختی( داشتن مهارت های ذهنی ) :
شامل آن دسته از اهداف آموزشی است که مستلزم حفظ کردن ، یاد آوری ، بازشناسی آموخته ها می باشد .آموزش های حیطه شناختی می تواند به پیدایش توانایی ها و مهارتهای ذهنی منتهی شود
این حیطه شامل 6 مرحله می باشد :
1- دانش (آگاهی ، معلومات ، حفظیات ) : رفتارهای که با به خاطر سپردن و یادآوری مطالب آموزشی همراه هستند مثل : داشتن انواع اطلاعات تئوریک
- فهمیدن : باعث معنی دارشدن و رضایت بخش شدن یادگیری می شود در این مرحله فراگیر از دانش خود ، استفاده کاری یا عملی می برد .
افعالی که در این مرحله میتواند بکار برود شامل : مثال زدن – حل کردن – توجه کردن – توضیح دادن – تشریح کردن
3- کاربرد : در سطحی پیچیده تر است . فراگیردر شرایط خاصی مطالب قبلی را که دانسته و فهمیده به کار می گیرد و بدون کمک دیگران آن را عملی می سازد مثلا می داند در شرایط اپیدمی یک بیماری چه باید بکند ؟
نمونه افعالی که در این مرحله میتواند به کار برد شامل : محاسبه کردن – نمایش دادن – پیش بینی کردن – تولید کردن
4- تجزیه و تحلیل : مطالب آموزشی را به اجزائ آن تقسیم نموده و به تحلیل روابط بین اجزا می پردازد
به طور مثال فراگیر بر مبنای آموخته های خود می تواند ، آسیب پذیرترین گروه جامعه را تعیین کند
افعال استفاده شده در این مرحله عبارت است از : اثبات کردن – با نمودار نشان دادن
5- ترکیب : ( خلاقیت ) : توانایی اتصال اجزا و ایجاد یک ساخت جدید
مثلا : توانایی صحبت کردن در مورد مطلب آموخته شده در قبل برای یک گروه - نوشتن مقاله پژوهشی افعالی که استفاده می شود عبارت است از : سخنرانی کردن – داستانسرایی کردن
6- قضاوت یا ارزشیابی : بالاترین حد یادگیری در حیطه شناختی –
به معنی توان قضاوت در مورد پدیده ها –شخص به اتکا مراحل قبل یادگیری خود به نقد وبررسی یک پدیده می نشیند اظهار نظر می کند و نظرات دیگران را رد یا تایید می کند .
ب) حیطه عاطفی : ( ارتباطی – نگرشی ) :
نگرش عبارت است ار رفتاری که بیان کننده احساس یا اعتقاد باشد .احساس و اعتقاد دونفر که دانش یکسانی دارند ، نسبت آگاهی هایشان می تواند یکسان نباشد
حیطه عاطفی از علاقه و احساس که در اثر آموختن ایجاد می شود حکایت می کنند رابطه دانش ، عاطفه مثل رابط علم و ایمان است
حیطه عاطفی 5 سطح دارد :
1- توجه : ( علاقمندی – آمادگی برای یادگیری ) – در این مرحله فراگیر توجه می کند – سوال می پرسد
2- واکنش ( پاسخ دادن ) : علاوه بر توجه ، در بحث شرکت میکند – فعالانه پاسخ میدهد – داوطلب انجام کاری می شود
3- ارزش گذاری : فراگیر برای یادگیری و پیشرفت ارزش قائل میشود فراتر از جزوه را مطالعه میکند ، پیشنهاد جدید در زمینه تدریس می دهد
4- تدوین : ( سازمانبندی ) : ارزش های مختلف را که به آن اعتقاد دارد در هم ادغام میکند و بین آنها رده بندی میکند برای ارزشهای مختلف آموخته شده سلسله مراتب قائل می شود .
5- درونی شدن ارزشها :عالی ترین سطح یادگیری است ارزشها برای مدت طولانی در وی تثبیت می شود و این ارزشها موجب هدایت رفتار می شود
در عالی ترین سطح, فرد احساس می کند متعهد است راهی را که خود انتخاب کرده به دیگران منتقل کند.
پ)حیطه روانی – حرکتی ( مهارتهای عملی ) :
اهداف یادگیری عبارت است از ایجاد و تکمیل یک مهارت عملی خاص ( مهارت در فکرو در حرکت )
فراگیر باید کار خاصی رابا سرعت خاصی در زمان خاصی با ویژگیهای مشخص انجام دهد .
این حیطه دارای 5 سطح است :
1- آمادگی و تقلید : مشاهده عمل و تقلید آن
2- اجرای مستقل : انجام عمل بدون کمک گرفتن از دیگران
3- سرعت و دقت عمل : انجام صحیح عمل با دقت و ظرافت کار و سرعت مناسب
4- هماهنگی حرکات : آمیختن بیش از یک مهارت و انجام هماهنگ حرکات
5- عادی شدن فعالیت : انجام عمل به صورت خودکار
مثال یاد گیری رانندگی توسط فرا گیر می تواند گویا باشد . فرد در ابتدا به نحوه رانندگی نگاه کرده ، تقلید می کند ، سپس بدون دخالت دیگران ماشین را به راه می اندازد ، سپس مهارت پیدا کرده و این کار را سریع انجام می دهد ، د رمرحله بعد می تواند همزمان با رانندگی کار دیگری نظری صحبت کردن را انجام دهد و د رمرحله نهائی تمام کار هائی که برای رانندگی لازم است به طور خود کار و غیر ارادی انجام می دهد .
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
توانمندسازی معلمان مدارس غیر دولتی کرمان با همکاری دانشگاه فرهنگیان و حوزه علمیه
برای ارتقاء و توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس غیر دولتی استان در تابستان سال جاری با هماهنگی حوزه علمیه، دانشگاه فرهنگیان و شورای موسسان مدارس غیر دولتی کلاسهای ضمن خدمت برگزار میشود که هزینه این کلاسها ۴۰ درصد بر عهده خود معلمان و ۶۰ درصد بر عهد موسس است.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
جذب 60 هزار نیروی پرورشی/جبران کمبود نیروی انسانی از طریق مدیران
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:
به غیر از 11 هزار نفری که مجوز جذب آنها اخذ شده است، طی مکاتبهای توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش از رئیسجمهوری درخواست کردهایم که طی 3 سال آینده مجوز جذب 60 هزار نیروی پرورشی و تربیتی از طریق دانشگاه فرهنگیان و نیز از مسیر آزمون استخدامی ماده 28 صادر شود.
باقرزاده افزود: قدم بعدی برای جبران کمبود نیروی انسانی، تقویت معاونان و مربیان تربیتی موجود و قدم سوم، استفاده از ظرفیت مدیران مدارس است؛ بر همین اساس امسال از طریق بازبینی در شرایط انتصاب و ارزیابی مدیران، تلاش میکنیم که مدیر، یکی از ارکان پرورشی مدرسه باشد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
48051070212113.pdf
604.7K
کاربرگ فارسی اردیبهشت ماه
پایه اول دبستان
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
48051064125158.pdf
977.8K
کاربرگ ریاضی اردیبهشت ماه
پایه اول دبستان
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
Image to PDF نمونه سوال بنویسیم فارسی ، نوبت دوم.pdf
1.56M
مجموعه کاربرگهای فارسی
پایه اول دبستان
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
46854866669238.pdf
2.95M
مجموعه کاربرگهای ریاضی
پایه اول دبستان
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
.فارسی.pdf
160K
🔹 پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
ریاضی...pdf
247K
🔹 پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
Image to PDF نمونه سوال بنویسیم فارسی ، نوبت دوم.pdf
1.56M
🔹 پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
ریاضی..pdf
733.3K
🔹 پایه اول
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🔴"خواندن درس به كمك دانش آموزان"
✔️(پیشنهاد فعالیتی برای تدریس متن های كوتاه فارسی در كتاب های «بخوانیم»)
برای پرورش مهارت گوش دادن با دقت و هم چنین معرفی كلمه های جدید درس های فارسی «بخوانیم» كه كلید واژه هم محسوب می شوند و هم چنین تقویت روخوانی، املا و انشا، می توان به روش زیر عمل كرد:
💥مرحله ی اول: دانش آموزان كتاب هایشان را می بندند و آموزگار درس را با صدای بلند و رسا می خواند. حدود دو سه دقیقه به دانش آموزان فرصت فكر كردن و تبادل نظر می دهد. سپس می گوید: «این بار می خواهم درس را با كمك همه ی شما بخوانم به این صورت كه من شروع به خواندن درس می كنم و گاهی كلمه های كلیدی، فعل ها، مترادف ها و حتی جمله ای كوتاه حذف می كنم یا جا می اندازم. شما باید بدون نگاه كردن به كتاب، به نوبت و به صورت شفاهی، موارد حذف شده را بیان كنید. اگر دانش آموزی جواب را نمی دانست،نفر بعدی كه دستش را بالا گرفته است، می تواند پاسخ دهد. هر دانش آموزی كه پاسخ درست داد، بلافاصله پای تخته بیاید و پاسخ درست خود را بنویسد. (تقویت املا)»
💥مرحله ی دوم: دانش آموزان را به گروه های دو نفره تقسیم می كنیم تا به نوبت متن درس را برای یك دیگر بخوانند، به طوری كه كتاب مخاطب (شنونده) بسته باشد. (تقویت روخوانی و پرورش مهارت گوش دادن)
💥مرحله ی سوم: از هر عضو گروه می خواهیم، حدود 10 تا 15 كلمه ی مهم را از روی متن درس یادداشت كنند و به یك دیگر بدهند. (تقویت املا)
💥مرحله ی چهارم:هر نفر با كلمه های دوست خود، به دلخواه متنی را بسازد و مجددا متن ساخته شده را به یكدیگر بدهند. (تقویت انشا)
💥مرحله ی پنجم: هر نفر از روی متن دوست خود، یك پرسش طرح كند و چنان چه پرسش طراحی شده به متن درس مربوط بود، آن را در كتاب «بخوانیم»، در جای مناسب یادداشت كند. (ارزشیابی)
ممكن است پیاده كردن روش بالا تا حدودی وقت گیر باشد،اما به كار گرفتن آن حداقل دوبار در طول تدریس سالانه، بی نتیجه نخواهد بود.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
در مغز افراد راست دست نیمکره سمت چپ مسئول احساسات و نیمکره سمت راست مسئول منطق و پردازش کردن داده ها و محاسبه است، در مغز افراد چپ دست این مورد وارونه است و پیوند بیشترو تنگاتنگ تری میان این دو نیمکره برقرار است و همین باعث می شود که افراد چپ دست :
کمتر گول بخورند.
بیشتر مشکوک باشند.
سخت تر قانع بشوند.
بیشتر عصبانی بشوند.
زود وابسته شوند و سخت دل بکنند.
توانایی مدیریت بهتری داشته باشند.
درک موسیقی و علاقه بیشتری به موسیقی داشته باشند.
روابط دوستانه تر و گرم تری داشته باشند.
آسان تر و عمیق تر مطالب تازه را یاد بگیرند.
برای یادگیری نیاز کمتری به تکرار داشته باشند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#کودک
به مهم ترین نشانه ها خلاقیت در کودکان که به تست خلاقیت هم احتیاجی ندارند اشاره می کنیم :
نشانه اول خلاقیت در کودکان :
آن ها به راحتی و بدون این که ترسی را در خود احساس کنند نظرات و پیشنهادات خود را در کلاس بیان می کنند . ویژگی ای که در بسیاری دیگر از کودکان هم سن و سال آن ها حتی در سنین بالا تر یافت نمی شود .
نشانه دوم خلاقیت در کودکان :
عمدتا برای حل مسایل راه کار هایی را ارائه می دهند که دیگر کودکان قادر به ارایه آن ها نیستند .
3⃣نشانه سوم خلاقیت در کودکان :
سومین نشانه ای که ما را از انجام تست خلاقیت بی نیاز می کند این است که کودکان خلاق به کار های هنری علاوه بر این که علاقه مند هستند دارای مهارت هم می باشند .
نشانه چهارم خلاقیت در کودکان :
دادن ایده ها و نظرات زیادتر نسبت به دیگر هم سن و سالاشان یکی از مهم ترین نشانه های خلاقیت در کودکان می باشد که می تواند تست خلاقیت مناسب و ساده ای برای کشف خلاقیت در کودکان باشد .
نشانه پنجم خلاقیت در کودکان :
پنجمین نشانه خلاقیت در کودکان این است که به آسانی با شوخی های خود می توانند دیگران را به خنده بیندازند .
نشانه ششم خلاقیت در کودکان :
نشانه ای که خود یک تست خلاقیت محسوب می شود این می باشد که بسیار علاقه مند به تغییر دادن محتویات کتاب و مطالبی هستند که معلم بیان می کند و مدام در پی این هستند که نادرستی مطالب درسی را به اثبات برسانند .
نشانه هفتم خلاقیت ر کودکان :
پرسیدن سوالات عجیب و غریب یکی از مهم ترین نشانه های خلاقیت در کودکان می باشد پس اگر کودکی دارید که هر روزه مجبورید به سوالات عجیب وی پاسخ دهید نگران نباشید و حتما یک تست خلاقیت از او بگیرید .
نشانه هشتم خلاقیت در کودکان :
یک تست خلاقیت که خود می توانید از دانش آموزان تان و کودکان خود بگیرید این است که از وی بخواهید نقاشی بکشد و افکار خود را ترسیم کند اگر علاقه مند بود معنی اش این است که وی خلاقیت در خود دارد .
نشانه نهم خلاقيت در کودکان :
برای این که یک تست خلاقیت از کودکتان بگیرید کافی است ببینید که وی منتقد است یا نه و به راحتی عقاید و نظرات اطرافیان را می پذیرد یا خیر چرا کودکان خلاق در این تست خلاقیت همواره منتقد بوده اند و سخنان دیگران را به راحتی نمی پذیرند .
نشانه دهم خلاقیت در کوکان :
آیا کودکتان در بین هم سن و سالانش کمی عجیب و غریب به نظر می رسد ؟ از وی تست خلاقیت بگیرید چرا که به احتمال زیاد جزو افرادی با خلاقیت بالا می باشد . اساسا یکی از آشکار ترین نشانه های خلاقیت در کودکان همین تفاوت ها می باشد پس اگر کودکتان دارای تفاوت هایی خاص با دیگران است ذهن خود را بیهوده مشغول نکنید و از وی تست خلاقیت بگیرید احتمالا دارای کودکی نخبه هستید .
نشانه یازدهم خلاقیت در کودکان :
شاید بتوان این روش را آسان ترین راه برای گرفتن تست خلاقیت از کودکان دانست . ببینید کودکتان از قدرت تخیل بالایی برخوردار هست یا نه ؟ عمدتا کودکانی که می توان داستان ها را خوب تخیل کنند دارای خلاقیت ذاتی می باشند .
نشانه دوازدهم خلاقیت در کودکان :
این کودکان هنگام صحبت کردن در کلاس با هیجان زیاد به جزییات ایده های شان می پردازند و بسیار پرشور از آن ها تعریف می کنند . اگر کودک شما نیز دارای همین ویژگی می باشد لازم نیست از وی تست خلاقیت بگیرید چرا که وی حتما جزو افراد خلاق در آینده به حساب خواهد آمد .
نشانه سیزدهم تست خلاقیت در کودکان :
یکی دیگر از راه های گرفتن تست خلاقیت در کوکان برای پی بردن به این که آیا وی از خلاقیت بالایی برخوردار است یا نه این است که به این نکته توجه کنیم که آیا وی دارای ابتکاری می باشد یا نه ؟ و عمدتا ایده هایی که ارائه می دهد منحصر به خود اوست یا نه ؟ به طوریکه کم تر کسی این ایده ها به ذهنش برسد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
ساعات کار ادارات از خرداد، ۶ تا ۱۳ شد
🔹وزیر نیرو: ساعت کاری ادارات از خرداد ۶ صبح تا یک بعدازظهر خواهد بود و بر اساس مصوبه دولت سیستمهای سرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری در مناطق غیرگرمسیر و همزمان با ساعت تعطیلی در مناطق گرمسیر باید خاموش شوند.
ـــــــــــــــــــــــــ
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگو با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و ريیس دانشگاه معلم ساز فرهنگیان همزمان با رونمایی از نماد ماد
🔹سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به رونمايي از سامانه يكپارچهاي با نام ماد -منابع اصلي درسي- گفت: تا كنون نزديك به 100 جلد از كتب تربيت معلم در اين سامانه در حال توليد و انتشار است كه غرفه دانشگاه فرهنگيان در سال آينده كتاب هاي متعددي منتشر خواهد كرد كه به طور اختصاصي براي تربيت معلم نوشته خواهد شد. اين كتب به كمك اين سامانه يكپارچه با دو هدف اساسي عدالت آموزشي و بهره مندي يكسان دانشجومعلمان از ميزان غناي مطالب و هدف دوم كه بسيار حائز اهميت است؛ حركت دانشجو معلمان با مطالعه اين كتب در مرز دانش روز و كاهش شكاف ادراكي و ارتباطي كه بين معلمان و محصلان در سال هاي اخير رخ داده است به كمك دانشجو معلمان با نگاه آينده سازي در تمامي پرديس ها و مراكز تدريس خواهند شد.
🔹در ساختار سامانه يكارچه ماد دانشجويان هم شريك هستند
صحرايي با تاكيد بر مشاركت همه خانواده فرهنگيان در اين نمانام خاطر نشان كرد: به گزارش معاونت پژوهشي در ساختار برنامه ريزي آموزشي تدوين و توليد كتب به حضور و فعاليت دانشجومعلمان توجه شده است و گفته شده كه دو عضو هئيت علمي از دانشگاه فرهنگيان، يك معلم با تجربه و يك دانشجو معلم برجسته و كاملا آماده به كار كه بر محيط تربيت معلم واقف باشد در اين نشر كتب همكاري خواهند كرد.
#دانشجومعلم_خبرنگار
گزارشگر: عليرضا بهرامي مجاهد
تولید خبر: زهراقنبری
ـــــــــــــــــــــــــ
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
♦️فرآیند گزینش پذیرفتهشدگان آموزگار ابتدایی و استثنایی بلافاصله بعد از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آغاز میشود
🔹سرپرست مرکز برنامهریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص فرآیند گزینش پذیرفتهشدگان خاطرنشان کرد: «منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور هستیم و به محض اینکه نتایج به وزارت آموزش و پرورش اعلام شود، دورههای مختلفی تحت عنوان ارزیابی حرفهای را با مشارکت کانونهای ارزیابی در سطح استانها خواهیم داشت.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💢نیروهای اداری آموزشوپرورش شامل رتبهبندی میشوند؟
معاون امور مجلس آموزش و پرورش:
🔹طبق قانون، کارکنان اداری مشمول رتبهبندی نمیشوند البته با هماهنگی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، نامهای به دولت ارسال شد تا لایحهای برای رتبهبندی ۴ هزار و ۳۰۰ نیروی اداری تنظیم و به مجلس ارسال شود.
🔹کارکنان اداری آموزش و پرورش بدانند در حال رایزنی هستیم تا ۴ هزار و ۳۰۰ نیروی اداری هم مشمول رتبهبندی شوند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
💢تنها ۳۰ درصد معلمان به رتبه بندی اعتراض داشتند
👤رضا مرادصحرایی، در نشست استانداران سراسر کشور:
▫️۷۰ درصد معلمان از رتبهبندی راضی بوده اند. ۳۰ درصد فرهنگیان به رتبهبندیشان اعتراض داشتند و رسیدگی به اعتراضات آغاز شده است.
▫️سوالات امتحانی در امنیت کامل طراحی و به دست دانشآموزان میرسد و با توجه به اینکه یک ربع قبل از آغاز آزمون درهای شعب امتحانی بسته میشود
▫️هنگام آغاز آزمون و رسیدن سوالات به دست دانشآموزان خودمان سوالات آزمون را منتشر میکنیم تا شبههای در مورد لو رفتن سوالات وجود نداشته باشد.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
مدیران کلیه مدارس شهری و روستایی/ دارالقرآن/ کانون شهید رجایی/ پژوهشسرا
با سلام و دعای خیر
احتراماً ضمن آرزوی توفیقات روزافزون الهی، بدینوسیله به یُمن نامگذاری و گرامیداشت دهه اول ماه ذیالقعده به نام دهه کرامت از مورخه 31/02/1402 مصادف با ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها لغایت 10/03/1402 ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) و در جهت توسعه و تعميق سيره عملي و اخلاقي اهل بيت عصمت و طهارت (ع)، مقتضی است برابر برنامههای پیشنهادی زیر اقدامات لازم معمول و گزارش آن حداکثر تا مورخه 15/03/1402 به این کارشناسی ارسال شود.
1) فضا سازی و چراغانی و تزئین سر درب ادارات و مدارس
2) نصب بنر یا پارچه نوشته با عنوان تبریک این مناسبت در سر درب ادارات و مدارس
3) مزیّن نمودن سالن مدارس و ادارات و نصب احادیث گُهربار امام رضا (ع) در تابلوهای اعلانات
4) برگزاری ایستگاه صلواتی (توزیع شربت یا شکلات یا شیرینی و ...) در مدارس توسط هیأت مذهبی دانشآموزی و با مشارکت اولیاء و خیرین محترم
5) تهيه پوستر، بروشور يا اطلاعيه در يك برگ رنگي A4 در خصوص گرامیداشت این ایام و نصب آن در معرض ديد دانشآموزان و اولیاء محترم
6) آن دسته از مدارسی که تحت عناوینی در صدد برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم هستند با رعایت ضوابط اردویی و هماهنگیهای قبلی، اجرای اردو را تحت عنوان بزرگداشت دهه کرامت انجام دهند.
7) برنامهریزی فعالیتها، براساس روزشمار دهه کرامت (متعاقباً ارسال خواهد شد)
8) مدارس دخترانه با تشکیل جلسات معصومه شناسی به عنوان یک الگوي برتر برای دختران امروز در قالب همایش و جلسات پرسش و پاسخ، با دعوت از اساتید دانشگاهی و حوزوی متخصص در این خصوص و مربیان طرح تربیتی امین و ائمه جماعات روحانی مدارس با هماهنگیهای قبلی و اخذ مجوز
9) قرائت زیارتنامه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با صلوات خاصه
10) برگزاری مسابقات خاطرهنویسی (ترجیحاً بیان یک خاطره از زیارت اماکن متبرکه)، مقاله، حفظ چهل حدیث رضوی، با اهداي جوايز به نفرات
11) تشکیل جلسات امامشناسی در قالب پرسش و پاسخ درباره زندگی امام هشتم (ع) با دعوت از اساتید دانشگاهی و حوزوی متخصص
12) اجرای مسابقات فرهنگی – هنری و ورزشی بین دانشآموزان
13) سایر برنامههای ابتکاری
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
کلیه مدارس شهری و روستایی
با سلام و احترام
در اجرای نامه شماره 20666/40/551 مورخه 24/02/1402 اداره کل و براساس راهکار 7-3 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات مشاوره ای- تربیتی در کلیه سطوح تحصیلی برای افزایش سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و آئین نامه اجرایی ماده 44 قانون حمایت از اطفال و نوجوانان مصوب 05/04/1400، به پیوست شیوه نامه اجرایی فاز نخست نسخه جدید سامانه نماد و راهنمای آزمون های غربالگری دانش آموزان جهت اجرا در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی ارسال می گردد. مقتضی است مدیران محترم مدارس ضمن اجرای دقیق و بموقع بخشنامه، نسبت به برگزاری آزمون های غربالگری دانش آموزان (پایه سوم و ششم ابتدایی، هفتم و دهم، هشتم و یازدهم متوسطه آزمون های روانشناختی و سلامت روان) در سامانه My.medu.ir اقدام نمایند.
این کانال را به دیگران معرفی کنید👇
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98