واقعا شهریار مغانلو هیچ سودی نداره، فکر کنم خورد به دست مغانلو یا آفساید شد
در هر صورت مغانلو بازیکن خوبی نیست
این قلعهنویی دو تا مهاجم نمیاره تو زمین، اون قائدی و حسینزاده و علیپور رو برای چه زمانی دعوت کرده به تیمملی؟
#میمحسین