eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇱🇧🇵🇸حزب‌الله لبنان تصاویر سرنگونی پهپاد هرمس 900 ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️ سنگ زدن (رجم) و آتش زدن اُبلیسک، نماد شیطان در راهپیمایی ، استان لرستان ، شهرستان بروجرد
🔸 ساختار ارتش رژیم صهیونیستی یگان‌های اختصاصی متشکل از زنانِ فاحشه دارد که در برای تطهیر چهره‌ی خشن و جنایت‌کار این رژیم، حضور تبلیغی پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارند؛ 🔻 از وظایف دیگر آن‌ها، برقراری ارتباط جنسی با دشمنان به منظور پیش‌برد اهداف رژیم جعلی اسرائیل در کشورهای متخاصم است؛ ارتباط جنسی دختران با اهالی سیاست و پادشاهان اکثر کشورهای عربی، تجویز رسمی خاخام‌های یهودی و تلمودی در ارتش اسرائیل است‼️ • تصاویر: کامنت صفحه‌ی یکی از سربازان زن اسرائیلی: «با من در اتاق هتل ملاقات کنید» • و پاسخ یک کاربر به آن: «این دلیلی است که من از اسرائیل حمایت می‌کنم!» • با طرفداران‌شان بیشتر آشنا شوید؛ این که به هر فسادی پاسخ مثبت داده شود، از صفات خوک‌ها است! 🐖
🔴انتقاد کیهان از بازگشایی یک خانقاه/ این چه معنی و مفهومی را می‌رساند؟ 🔹گویا خانقاه مرکزی فرقه دراویش گنابادی در تهران فعالیت خود را از سرگرفته است. این اقدام با واکنش روزنامه کیهان مواجه شده است. 🔹کیهان نوشته است: بازگشایی خانقاه مرکزی فرقه دراویش گنابادی واقع در خیابان بهشت تهران، بدون رسیدگی و برخورد با قاتلان شهید محمدحسین حدادیان و دیگر شهدا که در سحرگاه سی‌ام بهمن‌ماه سال ۹۶ در خیابان گلستان هفتم تهران به دست دراویش قداره‌کِش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند، چه معنی و مفهومی را می‌رساند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴قربانی کردن نقش همسری ومادری مولود تمدن غرب است که بر زخم آسیب های سنت نشست این همه دختر مجرد دهه شصت فدای همین فدا کردن نقش مادری وهمسری به نقش اجتماعی زن شدند،هیچ کس هم از خودش نپرسید چرا باید ازدواج دختران به تحصیل و اشتغال گره بخورد ،چرا باید دختران صبر کنند برای ازدواج که جای پایی در جامعه برای خود پیدا کنند ؟؟ کدام یک زنان اثر گذار تمدنی ما منتظر ایفای نقش اجتماعی خود برای ازدواج بودند؟ حضرت زهرا ،حضرت زینب؟کدامشان؟ مگر ما می‌خواهیم چقدر در جامعه اثر گذار باشیم که اثرمان بیشتر از حضرت زینب باشد ؟پس چرا این بانو مادری وهمسری را قربانی نقش سیاسی خود در عاشورا نکردند؟ چه خیانتی که به دختران شیعه به اسم تحصیل واشتغال شد سرباز برای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هی داره قطره می‌ریزه تو چشم و گوش و بینی و... پس روزه اش چی میشه😅 🚕 تاکسی پرسی 🚕 😁ویژه برنامه طنز احکام رمضان هم احکام یادبگیر هم بخند😄 داستان دهم: حکم اسپری آسم،قطره گوش و بینی و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
: هدایت و حمایت...
❌یک سرباز رژیم صهیونیستی تصویری از خود در غزه در حالی که یک جوراب دختر بچه در دست دارد در اینستاگرام خود منتشر کرد و به زبان عبری نوشت: "سرگرمی های قدیمی: ورزش و نوشتن، سرگرمی های جدید: بو کشیدن جوراب یک دختر 5 ساله دو بار در روز. به مدت چهار ماه."
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سخنانی جنجالی استاد پناهیان که بعد از آن، افراد و رسانه های منافق، عوامل دشمن و نفوذی‌ها با انتشار کلیپ های تقطیع شده علیه ایشان، شروع به تخریب استاد پناهیان کردند 👤علیرضا پناهیان: صداوسیما باید آموزش و پرورش را محاکمه کند که چرا هیچ چیزی از نقش یهود در تاریخ اسلام گفته نمی شود. این امر قطعا عمدی است. آموزش و پرورش باید اثبات کند که در خودش جاسوس ندارد. تا وقتی یهود به دانش آموز معرفی نشود، حجاب به همین شکل خواهد بود. ✍یک راه آسان برای شناسایی افراد منافق، عوامل دشمن و نفوذی‌ها اینست که ببینیم کدام رسانه ها و افراد کلیپ هایی را اخیرا علیه استاد پناهیان منتشر کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم کامل استاد پناهیان دربارۀ حسادت به پیامبر و امیرالمومنین 🔹پیشتر برخی رسانه‌های منافق و نفوذی با انتشار بخش کوتاهی از این سخنرانی، صحبت‌های استاد پناهیان را به‌خاطر استفاده از واژۀ «گوشت‌تلخی» نقد و ایشان را تخریب کردند که در این فیلم مشخص می‌شود، استاد پناهیان توهینی نکرده بودند بلکه واژه ای که دشمنان و منافقین به پیامبر و امیرالمومنین نسبت میدادند را بیان کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فقط دفاع از پناهیان نیست! هنر تقطیع چه غوغایی می‌کند! هزاران نفر را به نظر دادن و بدو بیراه گفتن می‌کشاند بدون اینکه به اصل کلام مراجعه کنند. آنچه پناهیان در برنامه سحری شبکه سه گفت را کامل ببینید. واضح بود. عده ای ژست تقوا و اخلاقمداری می‌گیرند ولی براساس یک ویدئو تقطیع شده بی اخلاقی می‌کنند!! نوبر است دیدن قبل و بعد از ویدیو تقطیع شده که با اخلاقی غیراسلامی به صورت گسترده منتشر شده نشان میدهد، «گوشت تلخ» تعبیر افرادی بوده که به دنبال سودجویی از پیامبر و امیرالمومنین بودند و زمانی که در اسلام بدون باندبازی عدالت برقرار شد، این اخلاق پیامبر و امیرالمومنین را «گوشت تلخی» تعبیر کردند. اینجا فقط از پناهیان دفاع نمی‌کنم، بلکه باید گفت چرا بخش عمده ای از مخاطبین براحتی فریب می‌خورند و خود را مدیون می‌کنند. حجم پیام های ناسزا و ناروا واقعا ناراحت کننده است. از شعور خودمان دفاع کنیم! ✍علیرضا زادبر
🔴شارژ مرحله سوم کالابرگ‌ها / امکان خرید از فردا دوشنبه ♦️سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک  از فردا (۲۰ فروردین) آغاز می‌شود . ♦️مرحله سوم طرح از ۲۰ فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت ادامه داشته و خانوارهای مشمول می‌توانند از ۲۰ فروردین ماه نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ پاسخ استاد پناهیان به منتقدین سخنانش در برنامه ماه من
🚨منبع عبری: مشاور ارشد (ایت الله) خامنه ای: سفارتخانه های اسقاطیل در جهان دیگر امن نیستند...
♨️: جمهوری اسلامی بین شرکت کنندگان در راهپیمایی ساندیس توزیع کرده اما گفته بعد از افطار بخورید! ✍چریک جنگ نرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ورود مجلس به مسئلۀ افزایش قیمت دلار 🔹حاجی‌دلیگانی: قیمت‌ها ترمز بریده. مجلس در اولین فرصت رئیس بانک‌مرکزی را فرا بخواند. اگر ارز نداریم، چرا ارزپاشی می‌شود؟ اگر داریم، این قیمت‌ها چیست؟ 🔹رئیس‌مجلس: صحن مجلس حتماً جلسه‌ای دربارۀ افزایش قیمت ارز خواهد داشت.
🔻سقوط ارزش پول رژیم صهیونیستی طی ۵ روز گذشته که ‌در ۶ ماهه جنگ اخیر این مقدار رخ نداده
از جمله ملزومات سربازان اسرائیلی که برای مقاومت در برابر ایران باید همراه داشته باشند 😁
🔴ممنوعیت توزیع و فروش محصولات شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دانشگاه قم 🔸​سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه قم گفت: باتوجه به نقش تعیین کننده بازارهای فروش برخی شرکت‌ها در تامین مالی و به‌تبع آن پشتیبانی از سیاست‌های رژیم کودک کش اسرائیل از این پس توزیع و فروش محصولاتی که مستقیم و غیر مستقیم با شرکت‌های تجاری و بازرگانی رژیم صهیونیستی مرتبط هستند ممنوع است. 🔸سرپرست معاونت اداری و مالی دانشگاه قم گفت: برخی از اقلام ممنوعه که فروش و توزیع آن ممنوع است شامل برندهای maggi، dove، nestle، cerelac، lux، nescafe، kitkat،domestos، coffee mate، coca_cola ،cif، pepsi ،danette، و clear می‌شود. 🔸وی تاکید کرد: این دستورالعمل به معاونت محترم دانشجویی دانشگاه قم و مدیریت‌های محترم شرکت تعاونی کارکنان دانشگاه، رستوران ها و بوفه‌های دانشگاه، مجموعه ورزشی و همچنین رئیس محترم اداره کارپردازی و تدارکات دانشگاه قم ابلاغ شده است. 🔸وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه اقدام خلاف این دستورالعمل، مراتب جهت بررسی به هئیت تخلفات اداری دانشگاه، ارجاع خواهد شد. ✍لازم است تمام مجموعه ها، مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، فروشنده‌ها، خانواده‌ها و... این سیاست را در پیش گیرند. شرکت های صهیونیستی فقط موارد گفته شده نیستند و شامل موارد دیگری هم میشوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا