eitaa logo
🇵🇸 رهپویان بصیرت🇮🇷
1.5هزار دنبال‌کننده
42.9هزار عکس
32.9هزار ویدیو
307 فایل
"بایدازحالت انفعال درعرصه فضای مجازی خارج بشویم" "مقام معظم رهبری" کانال دیگر ما @Nahjolbalaghe2
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زنگ خنده: حرف های استاد قرائتی در مورد موبایل گرفتن در روی سر ☺️
🌷آقا رسول الله (ص): ‌ با از دستورات خداوند، خود را در معرض او قرار دهيد. ‌ 📗تنبيه الخواطر : ۲/‌۱۲۰
❓شام بخوریم یا ناهار ✅ در سبک زندگی اسلامی وعده های اصلی غذا صبحانه و شام است و ناهار نداریم، ناهار نخوردن و بجای آن استراحت قیلوله(خوابِ یک ساعت قبل از ظهر) موجب سلامتی و تناسب اندام است و بالعکس شام نخوردن موجب زیان برای بدن است. ✅⇦در قرآن آمده در بهشت مومنان با دو وعده غذای صبح و شب پذیرایی میشوند. ⇦خدا در مهمانی خود در ماه رمضان دو وعده صبح و شب به ما غذا میدهد و ناهار نداریم! ⇦غربی ها خود نیز به این نتیجه رسیده و سعی میکنند صبحانه و عصرانه بخورند و ناهار مصرف نکنند ⇦در صدر اسلام مسلمین ناهار نمیخوردند و ناهار از زمان معاویه شکم پرست باب شد! ❓آیا میدانید معنای کلمه ناهار چیست؟ ☑️ دهخدا برای ما معنی میکند: معنای کلمه ناهار: نا: به معنای منفی و سلب کردن آهار: به معنای خورش و غذا ناهار: به معنای غذا نخوردن 🔶‍ وقت ناهار است یعنی وقت نخوردن است، یعنی زمانی که نخوردن موجب سلامتی بدن میشود. 🔷‍ شام وعده غذایی بسیار مهمی است که به هیچ عنوان نباید ترک شود. ☑️ روزه گرفتن بهترین راه ترک وعده ناهار است. بعد از روزه گرفتن در ماه رمضان، تمایل به خوردن غذا در وعده ناهار از بین می‌رود و این بهترین فرصت برای ترک کامل وعده ناهار است.
جنگ ما با شیطان از محراب نماز آغاز می‌گردد. محراب از ریشه‌ی «حرب» است، یعنی محراب نماز میدان جنگ ماست و با همان تکبیره‌ی‌الاحرام نخستین، نمازگزار همه‌ی قدرت‌های ظاهری و مجازی را نفی می‌کند و به مبدأ همه‌ی قدرت‌ها، ذات ذوالجلال، متوجه می‌شود. محراب نماز میدان جنگ با قدرت‌های شیطانی است و پیروزی ما در جبهه‌های نبرد مدیون این مبارزه‌ای است که حضرت رسول اکرم آن را «جهاد اکبر» گفته‌اند. ریشه‌ی قیام ما و همه‌ی قیام‌های حقیقی در طول تاریخ انبیا در اقامه‌ی نماز است. نماز بلندترین فریادهاست و بجز نمازگزاران، هیچ کس نیست که جرأت فریاد کشیدن در برابر ظلم داشته باشد.
🔴کاربر آمریکایی: ایران برای بشریت می‌جنگد...
🔸استفتاء رهبر انقلاب درباره چگونگی پرداخت زکات فطره ❓کارت به کارت کردن زکات فطره برای فقیر ✅پاسخ: اشکالی ندارد، اما اگر زکات فطره را جدا کرده باشد، تعویض آن جایز نیست و اگر در شهرش، فقیر وجود دارد، پس از جدا کردن فطریه، انتقال آن به شهر دیگر هم بنا بر احتیاط واجب جایز نیست. ❓جنس و مقدار فطریه ✅جواب: مکلف باید براى خودش و کسانى که نان خور او هستند، هر نفرى یک صاع (تقریباً سه کیلو) گندم یا جو یا خرما یا کشمش یا برنج یا ذرت و مانند اینها به مستحق بدهد و اگر پول یکى از اینها را هم بدهد کافى است. ❓پرداخت فطریه با اجناسی غیر از گندم و جو ✅پاسخ: باید همان جنس‌هایی که در رساله گفته شده یا پول آن به مستحق داده شود. بله اگر از مستحق برای قبول فطریه و خرید جنس دیگر، وکالت بگیرید، می‌توانید جنس مورد نیاز مستحق را با فطریه بخرید و به او بدهید.
🔘 با سوادهای بی‌سواد 🔹 پروژه تخریب روحانیت که سالیان سال در دستور کار دشمنان قرار دارد، چند وقتی است که مورد توجه جدی آنان قرار گرفته است ♨️ اگر با این دید فقط نگاهی گذرا به حوادث یک ماهه اخیر داشته باشیم، جلوه‌های این تخریب را به خوبی درک می‌کنیم که حادثه درمانگاه قرآن و عترت، تخریب آیت‌الله صدیقی و اخیرا نیز تخریب حجت‌الاسلام پناهیان قطعاتی از پازل این پروژه هستند. 📌 نکتۀ قابل تأمل و رنج دهنده‌ای که در این گیرودار نمود بیشتری پیدا کرد این است که برخی باسوادهای حوزوی بهره‌ای از سواد رسانه‌ای ندارند. به همین دلیل با دشمنان حوزه و روحانیت مخرج مشترک پیدا کرده و نشخوارهای رسانه‌ای آنها را بیان می‌کنند 📌 معممین تریبون داری که به دلیل عدم اگاهی از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای و ناآشنا بودن با جنگ شناختی، شعله‌های تخریب جامعه روحانیت را برافروخته‌تر می‌کنند. ✍️ 🌐
پ.ن: از ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال ،طی ۱۷ روز ۱۱ هکتار از اراضی ملی دماوند، پردیس و تهران به ارزش ریالی ۱۱ همت رفع تصرف شد! ولی یک صدم خبر آقای صدیقی منتشر و دیده نشد!!! هیچ کس منکر مطالبه گری نیست، ولی انصافم خوب چیزیه. ✅ همه خوب میدونیم خط تخریب ها از پادو های اصلاح طلب مثل یاشار سلطانی ها نشات گرفته گویا روال فعالیت رسانه ای آقایان اصلاح طلب نیز اینگونه است که به محض قاپیدن کوچکترین سوژه، همه با هم در یک چاه می‌افتند. شاید اگر یک نفر از بینشان تحقیق کند خود را اینچنین مفتضح نکنند.
Joze28.mp3
4.24M
🔊 جزءخوانی قرآن کریم به امام زمان عليه‌السّلام 📖 تلاوت جزء بیست و هشتم قرآن کریم 🎙استاد: معتز آقایی
🚨بیانیه نویسی با عبدالخبیث اجرا با تروریست ها ی جیش الظلم 🔻تروریست ها در بیانیه خود اعلام کرد هدف از عملیات انجام شده در سیستان و بلوچستان مقابله با توسعه سواحل مکران عنوان کردند. این حرف ها آشناست و قبلا از حلقوم ملا عبدالحمید شنیده شده 🔺️منطقه ای که می تواند آینده ایران را رقم بزند و ترویست ها با چراغ سبز پاکستان به آینده ایران حمله کردند. 🔻بدون توسعه اقتصادی،امنیتی و فرهنگی سیستان و بلوچستان صحبت درباره مکران به عنوان قلب تجارت و ترانزیت کشور و منطقه شوخی است. 🔺️دشمن برای ضربه زدن راهبرد دارد اما ما برای فرصت های طلایی در مکران چنین نگاهی را نداریم 🔻عملیات تروریستی جیش الظلم در عمق ۸۰ کیلومتری و در محدوده ۱۵۰ کیلومتری شهرهای راسک،چابهار و سرباز و درگیری چند ساعته ترویست ها نشانه عمق امنیتی و فنی عملیات این گروهک است که با کمک مستقیم کشورهای منطقه و صهیونیست ها انجام شده است.
🔻همسویی عبدالحمید با تروریست‌ها علیه رونق اقتصادی سیستان و بلوچستان 🔹️گروهک تروریستی جیش‌الظلم دلیل اقدامات تروریستی هفته گذشته خود در چابهار و راسک را «ناکام‌گذاشتن پروژه و طرح توسعۀ سواحل مکران» عنوان کرد و این در حالی است که در هفته‌ها و ماه‌های قبل از این عملیات تروریستی، عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان هم بار‌ها علیه طرح توسعه مکران موضع گرفته بود. 🔹️تروریست‌های جیش‌الظلم صراحتاً در بیانیه خود پس از عملیات‌های تروریستی هفته گذشته اعلام کرده‌اند که برای ناکام گذاشتن پروژه و طرح توسعه سواحل مکران دست به چنین اقدامی زده‌اند. آن‌ها تلاش دارند با ایجاد ناامنی، هم مسافران را از آن منطقه فراری دهند و هم مانع سرمایه‌گذاری شوند. 🔹️در این میان، همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است. میان آخرین موضع‌گیری عبدالحمید علیه توسعه مکران با زمان انجام عملیات‌های تروریستی هفته گذشته، کمتر از ۴۰ روز فاصله است. 🔹️۱ اسفند ۱۴۰۲ بود که عبدالحمید به بهانه سیل در سیستان و بلوچستان، طرح توسعه مکران را «بزرگ و بلندپروازانه» دانست و در موضعی پوپولیستی گفت: «هزینه‌هایی که می‌خواهید برای سواحل مکران و اسکان دیگران در این سواحل خرج کنید، این هزینه‌ها را برای رسیدگی به همین مردم و حل مشکلات زیرساختی آن‌ها انجام بدهید. بهتر است به‌جای این پروژه‌های بزرگ، به ملت ایران رسیدگی شود که نان برای خوردن ندارند و از فقر و گرسنگی و تنگدستی تلف می‌شوند. اگر کشور سرمایه‌ای دارد بهترین مصرف آن همین مردم هستند. رسیدگی به ملت از هر برنامه و پروژۀ دیگری مهم‌تر و بزرگ‌تر است.» 🔹️سیاه‌نمایی مطلق عبدالحمید در مورد وضعیت مردم و تقابل با توسعه سواحل مکران در حالی است که از قضا این پروژه به نفع همین مردم است. او پیش از این هم در شهریور ماه ۱۴۰۲ علیه پروژه توسعه مکران موضع گرفته بود. جالب آنکه در سال‌های گذشته، او از این طرح دفاع و حتی مخاطبان خود را تشویق به آموختن فنونی می‌کرد که بتوانند در این پروژه ایفای نقش کنند./کیهان
🔺️ردپای سرویس امنیتی پاکستان(ISI) در ناامن کردن جنوب سیستان و بلوچستان ⚡سرویس امنیتی پاکستان که سابقه کثیفی در استفاده از افراط گرایی و جریانات تکفیری برای رسیدن به منافع نامشروع خود دارد و با حمایت از گروه های تکفیری مانند سپاه صحابه و جنگهوی و القاعده و الفرقان و.... سعی در استفاده مجدد از این جریانات نموده است. 🔺️بندر چابهار با سرمایه گذاری زیاد طرف هندی سعی در تبدیل شدن به هاب کریدور اتصال زمینی هندوستان به اروپا از طریق ارمنستان را دارد؛ حال بیشترین نفع از ناامنی چابهار و تعطیلی توسعه طرح مکران برای کدام کشور است مشخصا پاکستان. 🔺️راز حمایت تسلیحاتی و سیاسی پاکستان از جمهوری باکو در جنگ قره باغ و حمایت هند از ارمنستان رو هم در همین پازل رقابت جستجو کنید. ⚡نکته مهم اینجاست نقش پر رنگ ملاعبدالحمید اسماعیل زهی در راستای منافع پاکستان ؛ نیاز به بررسی احتمال ارتباط این عنصر ضدانقلاب با سرویس امنیتی پاکستان توسط ارگان های امنیتی را دوچندان می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️تحولات دنیا با پیروزی انقلاب اسلامی چگونه بود؟ 🎙شهید مرتضی آوینی 🗓انتشار به مناسبت ۲٠ فروردین، سالروز شهادت این شهید راه حق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨اژه‌ای: در مورد واقعا وضع خوبی نداریم ▫️رئیس قوه قضاییه: سال ۱۴۰۱ گفتم در مورد عفاف و حجاب با همین قوانین می‌توان کار انجام داد و ۷۰ تا ۷۵ درصد مشکل حل می‌شود. ▫️سال ۱۴۰۲ گفتند لایحه بدهید. لایحه ۹ ماده‌ای دادیم که در دولت ۱۵ ماده شد و در مجلس ۷۱ ماده و همین الان هم این لایحه در رفت و آمد است. ▫️در تاریخ ۹ فروردین سال گذشته قوانین مربوط به حجاب ناظر بر تکالیف صنوف، اتحادیه‌ها، اماکن و … را احصا و ابلاغ کردم و گفتم ما لایحه دادیم ممکن است ۳ ماه طول بکشد، گفتم فعلا به‌همین عمل کنید تا لایحه به نتیجه برسد.
با ما همراه باشید در :مقدس مثل آیه های قرآن✨ ♻️من یک نور و یک صفا و یک حالت روحانی در ایشان حس می‌کردم و همین‌جور هم بود. شهید آوینی راه‌های آسمان را رفته بود ❤️مقام معظم رهبری حفظه الله ❤️در سفره ۲۸روز ماه مبارک افطار ،میهمان ضیافت ... ✨سید شهیدان اهل قلم ، سید مرتضی آوینی هستیم امید آنکه ، شامل دعای شهدا بشویم .
💢بیاد آنکه میخواست اسرائیل را نابود کند!
📣اطلاع‌رسانی از ما، تحریم و انتشار با شما...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرور تصویری بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان. ۱۴۰۳/۱/۱۹
14030119_44058_64k.mp3
25.56M
🔊 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان. ۱۴‌۰۳‌/۱/‌۱۹
🔻تیپ‌های مختلف شخصیتی در مورد پاسخ انتقام‌جویانه‌ی ایران به اسرائیل چه نظری دارند؟! در قالب بخوانید:😊 : ای کاش که با حدت و شدت باشد ویرانگر و سخت و با صلابت باشد ای کاش که انـتـقـام از اسرائیل مفتاحِ درِ باغِ شهادت باشد : در جنگ، نه آب است‌ و نه‌ نان است عزیز فردا فردای گفتمان است عزیز بر کاخ سفید سجده کن، ایمن باش آمریکا قبله‌ی جهان است عزیز : ای قوم! بـتـقوَی اللهِ اوصیکم از آتش، قو أنفسکم... أهلیکم ظلم است؟! دعا کنید نابود شود! لا تـلقـو إلی التهلکه، بِــأیدیکم! : مردید شما یا که زنید آقایان؟! ای داد!! چرا نمی‌زنید آقایان؟! باید حتما به خاک‌مان حمله کنند؟! گور همه‌شان را بکنید آقایان! : با این دیوانه سر به سر نگذارید مردم را در خوف و خطر نگذارید دور ازجان، دشمن شما مثل خر است پا اینهمه روی دم خر نگذارید! : این حمله اگر بدون سوتی باشد این بار حریف توی قوتی باشد من فکر کنم که جنگ با اسرائیل چیزی مثل «کال آف دیوتی» باشد! : صبر است اگر حکمِ ولی، تسلیمیم جنگ است اگر، تابع این تصمیمیم آب است اگر که در مقابل... موسی آتش گر پیش روست، ابراهیمیم ✍️ علـیرضا مهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️قسم عظیمی از مشکلات اقتصاد ما وابستگی به دلار و دلاری سازی محصولات شرکت های داخلی است!!! رهبر انقلاب: 🔹بعضی از شرکت‌های بزرگ پر درآمد با مواد اولیه داخلی قیمت محصول خود را با جعلی تنظیم می‌کنند! 🔹چرا به دلار حاکمیت می‌دهید؟ چرا رقیب ریال را تقویت می‌کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توضیحات حاج حسین یکتا بنیان گذار جمعیت امام رضایی ها در رابطه با وساطت ازدواج در آدم و حوا 👤حاج حسین یکتا: دعوت می کنم از همه دختر و پسرهای خوبمون، همه عزیزانی که واقعا امر ازدواجشون تاخیر افتاده یا به دنبال هم کفو و هم شأن و همسان خودشون میگردن، در آدم و حوا ثبت نام کنن. ان شاء الله در آدم و حوا خانواده هایی شکل بگیره که سرباز برای عجل الله تعالی فرجه الشریف کنن. ان شاء الله زودتر زندگی زیباتون شکل بگیره و خستگی از تن همه ما در بیاره... ✅ با اشتراک این پست بین آشنایان و مخاطبان و گروه ها، شما هم در ثواب بسیار زیاد وساطت در امر شریک شوید.