مقام قضائی: این متهم را شناسایی و به ۱۱۰ اطلاع دهید
بنا به درخواست مرجع قضائی، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانهها منتشر میشود تا کسانی که متهم را مشاهده و یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
به گزارش همشهری آنلاین، فرماندهی انتظامی استان فارس با انتشار تصویر متهم متواری «اسدالله خانبازی سبوکی»، از مردم خواست تا در صورت مشاهده این فرد، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند
سوره بقره آیه [ ۱۳ ].mp3
999.2K
🔊🔊 تفسیر صوتی قرآن کريم🌹
✍#منافقین_احمق_و_بیخرد_هستند
🎙مفسّر: حاج آقای #قرائتی
📖 [ وَ إِذٰا قِیلَ لَهُمْ آمِنُوا کَمٰا
آمَنَ النّٰاسُ قٰالُوا أَ نُؤْمِنُ کَمٰا آمَنَ
السُّفَهٰاءُ أَلاٰ إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهٰاءُ وَ لٰکِنْ
لاٰ یَعْلَمُونَ ] (#بقره/آیه ۱۳)
🔖بخشی از نامهی #امام_زمان ارواحنا فداه
به شیخ مفید.✨
برابرِ فتنههایی که پیش میآید و البته عدهای در این آزمایش و برخورد با فتنهها هلاک میشوند، مقاومت کنید و البته همهیِ اینها از نشانههای حرکت و قیام ما هست.
اوامر و نواهی ما را متروک نگذارید و بدانید که علیرغم کراهت و ناخشنودی کفار و مشرکان
خداوند نورِ خود را تمام خواهد کرد...
#در_محضر_اهل_بیت
✍شخصی از امام سجاد (ع) پرسید:
مرگ چیست؟ حضرت فرمودند:
مرگ برای مومن
برای مومن، کندن لباس چرکین و پر حشرات است و گشودن بندها و زنجیرهای سنگین و تبدیل آن به فاخرترین لباسها و خوشبوترین عطرها و راهوارترین مرکب ها و مناسب ترین منزلها است.
💥مرگ برای کافر
و برای کافر مانند کندن لباسی است فاخر و انتقال از منزلهای مورد علاقه و تبدیل آن به چرک ترین و خشنترین لباسها وحشتناکترین منزلها و بزرگترین عذاب.
📚 بحارالانوار، ج ۶ ، ص ۱۵۵
آیت الله ميرباقري 13-10-402.mp3
39.35M
#موعظه
🎙 آیت الله میرباقری
🔊موضوع: حوادث این روزها مقدمه فتوحات جبهه حق است
⏱13دی 1402
خاصیت عملی تسبیح : «تسبیح» یعنی تنزیه پروردگار از همهٔ «صفاتِ نقص»؛ هیچیک از آن چیزهایی که دارای شائبهٔ نقص و قصور است در خدای متعال نیست. تسبیح یعنی منزه کردن و پاک دانستن خدای متعال از همهٔ آن خصوصیات و صفاتی که در آنها نشانهای از «نقص»، از «ضعف»، از «قصور»، از «ناتوانی» وجود دارد؛ این معنای تسبیح است.
وقتی که انسان خدا را از همهٔ نشانههای ضعف و قصور تنزیه میکند و تقدیس میکند و مبرا میداند از این صفات، معنی این تسبیح و تنزیه این خواهد بود که خدای متعال در نهایتِ «کمال» و «قدرت» و «عظمت» است، در نهایت «علم» و «بصیرت» و «معرفت» است؛ و انسانی که خود را بندهٔ آن خدای مظهر کمال و عظمت میداند، احساس پشتگرمی و دلگرمی میکند و میفهمد که متکی به یک نقطهای است که این نقطه هرگز دچار ضعف و تزلزل نمیشود؛ لذا در حرکت خود به سوی نقطهٔ کمال و به سوی آرمانهای عالی و شریف انسانی و اسلامی، بازوان او نیرومند، زانوان او قدرتمند، و دل او پرامید میشود؛ تسبیح خاصیتش این است؛ یعنی خاصیت عملی تسبیح این است.🌹
آخرین اخبار نوار غزه، روز ۹۴ام نبردها (نقشه میدانی)
▫️بررسی آخرین وضعیت نظامی در جبهات مختلف نوار غزه پس از گذشت ۹۴ روز از نبردها
در حال حاضر مناطق میانی و جنوبی نوار غزه، فعال ترین جبهه های نوار غزه هستند.
▪️در جنوب نوار غزه، درگیریها در مرکز و جنوب شهر خان یونس ادامه دارد. بر اساس اطلاعات میدانی، نیروهای اشغالگر صهیونیستی زمین های کشاورزی و منازل شهروندان روبروی دانشکده علم و صنعت خان یونس را تخریب کرده اند. این موضوع نشان میدهد که نیروهای اسرائیلی در حال پیشروی در جنوب غرب شهر خان یونس هستند.
▪️در وسط نوار غزه، درگیریها در البریج و المغازی و اطراف النصیرات و همچنین در ورودی الزوایده به شدت ادامه دارد. منطقه الزوایده در شرق دیرالبلح زیر آتش سنگین توپخانه و جنگنده های اسرائیلی قرار دارد. رژیم اسرائیل با فشار بر روی الزوایده و پیشروی در این محور قصد دارد النصیرات را محاصره کرده و به دیرالبلح نزدیک شود.
▪️در شمال نوار غزه، پس از عقب نشینی نیروهای اسرائیلی از مناطق داخلی شهر، درگیری زمینی خاصی در شهر غزه وجود ندارد و رژیم اسرائیل مجددا به حملات هوایی روی آورده است. اما، امروز درگیریهایی در اطراف میدان الکویت در حومه جنوبی محله الزیتون گزارش شد. میدان الکویت بر روی خیابان دهم و خط تماس بین نیروهای اسرائیلی و فلسطینی قرار دارد. پیشتر اعلام کرده بودیم که نیروهای اسرائیلی تا خیابان دهم در جنوب شهر غزه عقب نشینی کرده اند. در واقع، درگیری در اطراف میدان کویت بار دیگر صحت و درستی نقشه تحولات جهان اسلام در خصوص عقب نشینی نظامیان اسرائیلی از شمال نوار غزه را تایید میکند.
👈 همچنین گفته میشود رژیم اسرائیل عقب نشینی خود را از مناطق شمالی نوار غزه تکمیل کرده است. در صورت صحت این ادعا، اندک مناطق باقیمانده در شمال غزه نیز باید از لوث وجود صهیونیستها پاک شده باشد.
چقدر فاصله بین دو عمل زیاد است؛
عملی که لذتش میرود و کیفر آن می ماند
و عملی که رنج آن میگذرد و پاداشش ماندگار است
[-نهج البلاغه حکمت ۱۲۱]