eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
413 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: بچه ها بنظرم اینقدر ناراحت نباشید یعنی منظورم ما کاری نمی تونیم بکنیم هی نگیید وای کات خورد دیگه اینجوری شده و شما هم باید از همین چیزی که هست لذت ببرید و استفاده کنید ❤️ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۳:۴۰ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: شرط میبندم که الکی دارین میگین سید و حاجی پانتومیم بازی کردن چون اگه بود از دیروز اطلاع میدادین اینجور چیزا رو همیشه قبل میگین این یک دو اینکه اصلا نشونه ای از کات دیده نشد چون همیشه وقتی کات میکنن واضحه و ادم میبینه که کات شد ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۵:۰۱ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
13.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-قسمت حذف شده محفل اجرای پانتومیم سید حسنین منبع: روبیکا @telavatquran62 @hamingraphy
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/15906 چون کمتر حاجی می خونن دلیل نمی شه که ضعیف شده باشن! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۶:۱۰ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: عزیزم نگفتم جز اغتشاشگران هستن مگه کلی آدم عادی نرفتن توی خیابون و الکی کشته شدن گفتم شاید ایشون هم اینجوری بوده باشه چون اتفاقا مشهد و قم خیلی بد بود توی اغتشاشات اولین جایی که سر مردم زدن مشهد بود البته ببخشید من پیام های قبلی درست نخوندم فکر کردم واسه این محفل بوده بعد فهمیدم واسه دو سال پیش بوده ) ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۶:۴۶ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/15940 داداش میگم https://eitaa.com/haminnashnas/5185 این عکس ببین پایینی توی ظبط امروز بوده؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ یه قسمت دیگه است فکر کنم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/15939 اون که میگه عموی سید تو این حوادث اخیر بوده اون یکی میگه رو سید پتو انداختن سر ظبط😂 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ چی بگگممم
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/15931 اخه وقتی متن فارسی باشی فارسی بهتره بعدم خدا چیگارتتت نکنه وقتی نظر میپرسم چرا همون اول نمیگی؟ خدایا عطرین چرا اینجوریه😭😂 ضمنا دیر هم گفتی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ خب پارسی را پاسبداریم فارسی بزن🤣
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/15940 فعلا خوبه که خودمون میایم برای هم تعریف می کنیم انگار همه ضبط هارو رفتیم 🥲 والا پخشم نکنن ماکه کیفشو می بریم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۸:۲۸:۱۸ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n