[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
💬 | #پیام_جدید متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16036 جانااا جووننن🗡🗡🗡🗡 بچه ها فک کنم جانا
_توی این فندوم باید عادت کرده باشید واسه این چیزا پس بخند🤍
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/16016
شبکه سه نه اینکه خیلی برنامه هاشون فردشست 🫥
احتمالا پانتومیم حاج احمد و سید جلالم حذف میکنن ☹️😔😂
#امال
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
ممکنه🤣 فقط پویش و میزارن
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/16021 منظورت کیه از سرمربی تیم؟ مگه سرمربی هم اومده روی سن؟ یا همون حاج علی رو میگی؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۳:۴۷
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
خداکنه مثله قسمت دیروز حداقل تو کانالش یکمشو نشون بدن
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۳:۵۱
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/16048
پاندای چاق😐😂
توبه توبه
خب بخشی از خنده ها هم به عهده این پاندای چاق که میگی هستا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۴:۲۹
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/16041
نگوووووووووووووو.ووووووووووو
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۴:۴۸
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
https://eitaa.com/didebanne/16048
میخوایین مدرس رو خلع سلامم کنین؟
برنامه رو شروع کردنی باید سلام بده دیگه بنده خدا
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۵:۰۴
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بابا چی میگین بچهها!
اگه این کات خوردن به عرب بودن سید و حالا هر چیز مربوط به سیده ، پس چرا پانتومیم حاجی نشون داده نشد؟ چرا خیلی از شوخیای حاجی هم حذف میشه؟!
هر چیزی رو که قرار نیست باور کنین. #التجاء
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۵:۵۶
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بچه ها بعضیا شایعه درست میکنن گوش نکنین
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⏱ساعت: ۱۹:۱۶:۱۱
⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
طراحی و کدنویسی : @Im_Azad
🆔 @harf_n
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
بچه ها واقعااا این حجم از ایرانی بودن و غیرتی بودن سید رو دارم نمیتونممم🥺❤️🩹🤌🏻🇮🇷
هر لحظه بیشتر دارم مطمئن میشم که سید چقدر عاشق ایران و مردم ایرانههه 🥲❤️🔥
اخه شما تیزر قسمت بعد رو دیدید؟!
خداوکیلی دیدین توی این چند قسمت، توی محفل ستاره ها مخصوصا، سید چقدررر
قشنگ و با احساس و شیرین درباره ایران حرف میزنن 🇮🇷🎀🤌🏻🌸🥺
به قثل حاجی آدم شُشِش حال میاد 😂🫁
یه جور درباره ایران حرف میزنن و روش غیرتی ان که انگار کشور خودشونهههه 😎✨🥺
البته قطعا هم هست به هر حال سید نصف عمرش رو توی ایران زندگی کرده:)))
خواستم بگمممم سید ما که تازه عرب هم هستن، غیرت و شرافتشون
از خیلی از این ایرانی ها و سلبریتی های بی شرف و وطن فروش بیشتره 🙂
الهی که درد و بلای سید بخورههه وسط فرق سر تک تکشون
واقعااا از صمیممم قلبم خوشحالم دو سال فن کسی هستم که با اینکه عرب هستن
اینقدر ایران رو دوست دارن و بهش وابستن:)))) ❤️🔥🇮🇷🎀🌱
اصلا وقتی سید و میبنم حس نمیکنم ایشون عرب هستن، از بس که ایرانی بودن
تو چشماشون فریاد میزنه 🥲🤌🏻🫀⛓️🫂
خدا سید رو برای همه مردم ایران حفظ کنه:)))))
میدونم خیلی حرف زدم ولی خیلی مهم بود اینو بگممممممم
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
دقیقا میخواستم بگم غیرت یه مرد عرب که حتی اصالتش مال این کشور نیست، خیلی بیشتراز اون بیغیرتاییِ که به خودشون برچسب غیرت میزنن..
مطمئنا سید اگه انقدر خوب نبود خادم قلب امیرالمومنین نمیشد((:
پس لایق بودن و هستن قطعا🙂🤌
در خوب بودنشون هم شکی نیست و اینکه ایران رو هم انقدر دوست دارن از دل بزرگ و بزرگواریشونه کاش مردم ماهم نسبت به کشور ایشون انقدر بیمعرفتی نمیکردن