eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
💬 | متن پیام: بابا چی میگین بچه‌ها! اگه این کات خوردن به عرب بودن سید و حالا هر چیز مربوط به سیده ، پس چرا پانتومیم حاجی نشون داده نشد؟ چرا خیلی از شوخیای حاجی هم حذف میشه؟! هر چیزی رو که قرار نیست باور کنین. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۹:۱۵:۵۶ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: بچه ها بعضیا شایعه درست میکنن گوش نکنین ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۹:۱۶:۱۱ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: بچه ها واقعااا این حجم از ایرانی بودن و غیرتی بودن سید رو دارم نمیتونممم🥺❤️‍🩹🤌🏻🇮🇷 هر لحظه بیشتر دارم مطمئن میشم که سید چقدر عاشق ایران و مردم ایرانههه 🥲❤️‍🔥 اخه شما تیزر قسمت بعد رو دیدید؟! خداوکیلی دیدین توی این چند قسمت، توی محفل ستاره ها مخصوصا، سید چقدررر قشنگ و با احساس و شیرین درباره ایران حرف میزنن 🇮🇷🎀🤌🏻🌸🥺 به قثل حاجی آدم شُشِش حال میاد 😂🫁 یه جور درباره ایران حرف میزنن و روش غیرتی ان که انگار کشور خودشونهههه 😎✨🥺 البته قطعا هم هست به هر حال سید نصف عمرش رو توی ایران زندگی کرده:))) خواستم بگمممم سید ما که تازه عرب هم هستن، غیرت و شرافتشون از خیلی از این ایرانی ها و سلبریتی های بی شرف و وطن فروش بیشتره 🙂 الهی که درد و بلای سید بخورههه وسط فرق سر تک تکشون واقعااا از صمیممم قلبم خوشحالم دو سال فن کسی هستم که با اینکه عرب هستن اینقدر ایران رو دوست دارن و بهش وابستن:)))) ❤️‍🔥🇮🇷🎀🌱 اصلا وقتی سید و میبنم حس نمیکنم ایشون عرب هستن، از بس که ایرانی بودن تو چشماشون فریاد میزنه 🥲🤌🏻🫀⛓️🫂 خدا سید رو برای همه مردم ایران حفظ کنه:))))) میدونم خیلی حرف زدم ولی خیلی مهم بود اینو بگممممممم ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ دقیقا میخواستم بگم غیرت یه مرد عرب که حتی اصالتش مال این کشور نیست، خیلی بیشتراز اون بی‌غیرتاییِ که به خودشون برچسب غیرت میزنن.. مطمئنا سید اگه انقدر خوب نبود خادم قلب امیرالمومنین نمی‌شد((: پس لایق بودن و هستن قطعا🙂🤌 در خوب بودنشون هم شکی نیست و اینکه ایران رو هم انقدر دوست دارن از دل بزرگ و بزرگواریشونه کاش مردم ماهم نسبت به کشور ایشون انقدر بی‌معرفتی نمیکردن
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16031 آهااا آفریننن اسمشم بزاریم احمدجلال معصوم ابوالقاسمی ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ وای🤣🤣🤣
💬 | متن پیام: خب تا الان چیزایی رو که فهمیدم کات شده(چون خودم هنوز فیلمو ندیدم دقیق نمیدونم اما از روی پیاما اینارو فهمیدم) همینطور که یه عزیز دیگه ای گفتن، وقتی سید و حاجی اجرا میکنن وسطای اجرای حاجی، سید به همه ی اساتید میگن جواب رو نگید که هم یکم حاجی رو اذیت کنیم هم یکم خسته بشن (تو کل برنامه از قسمت اول تا الان خیلی از اتفاقات هماهنگ شده بود اما خوشبختانه این کار سید هماهنگی ای نداشت واسه همین خیلی طبیعی تر بود) وقتی حاجی همچنان درحال اجرا بودن خیلی آیه شون آسون بود یادم نیست دقاقا چی بود اما خب همه بچه ها جواب رو میدادن که دیگه به جایی رسید حاجی روبه اساتید گفتن بچه ها دارن میگن شما نمیتونید بگید؟(با حالت جدی خودشون گفتن که حاج احمد زدن زیر خنده و جواب رو گفتن و بعدش گفتن این رفیقت به ما گفت نگید که اذیتش کنیم) حاجی هم اومدن پایین و تا اونجایی که یادمه چیزی نگفتن ولی دقیق یادم نیست، چون اول سید اجرا کرده بودن بعد حاجی دیگه وقت تلافی وجود نداشت😅 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۹:۱۹:۰۱ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16062 آقااااا من منظورم احسان نبود😂 کارتون پاندای دانا که بعد از محفل شروع میشهعه وگرنه که محفل ستاره ها بی احسان نمیشهعع ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آهان 🦦😂
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16062 آقااااا من منظورم احسان نبود😂 کارتون پاندای دانا که بعد از محفل شروع میشهعه وگرنه که محفل ستاره ها بی احسان نمیشهعع ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۹:۱۹:۱۱ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n
💬 | متن پیام: ولی بیخیال کات و سانسور و اینا، جو اینجا خیلییییی خوبهه🤏😂 یعنی از هر چیزی تو هر زمینه‌ای صحبت میشه، همه هم همو همراهی میکنن😂🤍 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ پایه ان همه🤣
💬 | متن پیام: سلااام آنچه خواهید دید چقدر قشنگ بود تعریف و تمجید سید حسنین از قدرت موشکی ایران و اون حالت دستشون ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ آره اره
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16059 وای چرا فشردرو غلط نوشتم 🤣🤣 از عصبانیته مثلا 😔🤌🏻 دقیقا تیزر قسمت بعدشم بعضی وقتا حذف میکنن 🫥🤌🏻 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ متوجه شدم چی نوشتی😂
💬 | متن پیام: https://eitaa.com/didebanne/16055 متاسفانه اینی که میگی درسته !!! واقعا نمی‌فهمم چطور میتونن به خودشون بگن فندوم یا طرفدار این اساتید بزرگوار ! قباحت داره واقعا ! ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ⏱ساعت: ۱۹:۲۱:۴۷ ⏰تاریخ: شنبه بهمن ۱۴۰۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ طراحی و کدنویسی : @Im_Azad 🆔 @harf_n