https://eitaa.com/95937379/36571 بچه ها چه ربطی به خائن داره؟😐😐 خب جای بیت مشخص بوده اینا میدونستن ربطی نداره کسی لو داده باشه که😐
ربط داره یه سری چیزارو نمیدونید خب
https://eitaa.com/95937379/36574 با این کاراتون دارین حالمو از محفل بهم میزنین!!تویی که دم از قرآن و اسلام میزنی هنوز به درجه و مقام ولایت فقیه و نائب امام زمان پی نبردی!اونقدر افراطی غرق در محفل شدین که سعی میکنین با این منطق بی منطقتون و مغلطه های صد من یه غاز خودتونو توجیه کنین!
...
https://eitaa.com/95937379/36612 بفرمایید عزیزم 🚨 از سرگیری پخش محفل از امروز ! 🌙 روز دوازدهم رمضان ✨ دوشنبه ۱۱ اسفند 📺 شبکه سه سیما 🕟 ساعت ۱۷:۱۵ @
...
https://eitaa.com/95937379/36530 اگرم بخوان پخش کنن مرتبط به جنگو اتفاقات فعلی پخشش میکنن🕶🇮🇷
...
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️سومین جلسه شورای رهبری برگزار شد
✍ این شورای رهبری قرارست تا کی برقرار باشد؟
اگر برای مجلس خبرگان هزینه میشود دقیقا برای همین روزهاست. برای روز خلاء.
برای روزی که کشور نباید حتی یک ساعت در ابهام بماند. فلسفه وجودی خبرگان همینست.
اما حالا درست در مقطعی که باید نقش آفرینی ببینیم، خبر میرسد "شورای رهبری" تشکیل شده!
شورایی که نه افق زمانی اش معلومست، نه سازوکار دقیقش برای افکار عمومی تبیین شده، نه گفته میشود این وضعیت موقت تا چه زمانی ادامه دارد.
این ابهام، خودش هزینهست.
مگر شرایط رحلت امام(ره) در سال ۱۳۶۸ ساده تر از امروز بود؟
کشور تازه از جنگ بیرون آمده بود، دشمنان در کمین بودند، فضای منطقه ملتهب بود. اما مجلس خبرگان همان روز تشکیل شد، بحث و رای گیری شد و ظرف چند ساعت تکلیف رهبری مشخص شد. شفاف و بدون کشدار شدن ماجرا. همین قاطعیت بود که کشور را از شوک عبور داد.
امروز چرا باید روند به گونه ای پیش برود که جامعه در حالت انتظار و تعلیق بماند؟ نظام مبتنی بر ولایت فقیهست. ستونش ولایتست.
طولانی شدن این وضعیت، ولو با نیت خیر، میتواند پیام اشتباه به داخل و خارج بدهد.
دشمن در جنگ روایت ها دنبال همین نقاط ابهام میگردد تا بگوید ساختار دچار خلا شده.
مردم فقط داغدار نیستند، نگران ثبات و آینده هم هستند.
اگر شورای رهبری راهکار موقتست، باید چارچوب زمانی اش روشن شود.
کشور نباید حتی یک روز در وضعیت خاکستری بماند.
همیشه هرجا قاطع عمل کردیم، عبور کردیم. هرجا تعلل کردیم، هزینه دادیم.
📌 خبر فوری سراسری
به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
https://eitaa.com/95937379/36536 اره عطرین خیلی وقته امام با امام زمان در ارتباط بودن مگه نمیدونستی؟من خیلی وقته میدونستم🥲 یه داستانی داره خانممون برامون تعریف کرد اصلا همه بچها تعجب کرده بودیم
پیام فاطمه بود ها
https://eitaa.com/95937379/36554 داشتیم یکیو داشتیم به اسم ریس جمهور بنی صدر که من تو خاطرات یه فرمانده جنگ خوندم عملیات های زمینی ما رو لو میداد #ایه
آهان خب
عطرین به نظرم دیگه پیام این به این که یکی چیزی میگه پنج تا دیگه می ریزند رو سرش نزار. فقط آمار پویش و واریزی رو قرار بده 🌱🌸 یا بیان بگن چه کار کردن تو این سه روزه تو مسجد .مراسمات و اینا
اگه میخواید کلا نزارم پیام خودتون میدونید
بچه ها ما که اینجا ماشالا جمعیتمون زیاده بیاید کانالایی که میبینید درحال هنجارشکنی و توهین هستند رو بگید که گزارش بزنیم هممون🤝✨
...