https://eitaa.com/didebann_313/37174 عی بابا 😭 ): هیچ ثبت و ضبط یعنی 😭🫠
نشد واقعا🙂😭 انشالله برای بقیه
https://eitaa.com/didebann_313/37180 یه سری مطالب هم منتشر کردن که حاجی گفته مگه داستان های شیرین و فرهاده و اینکه قصد نداشتن محفل ۴ باشن .نمیدونم الان فرصت این حرفا و کاراست
دقیقا الان وقتشه
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
https://eitaa.com/didebann_313/37180 منم دیدم اون پیامو ولی بنظرم صحت نداره چون تاریخ رو زده بود ۱۲/
تاریخ و بنده خدا اشتباه زده بود😭
درسته نگران اونش نباشید
https://eitaa.com/didebann_313/37206 وااای من بعنوان یه طرفدار وقتی اون رمانای چرت و پرت رومیبینم خجالت میکشم فک کن یکی از عوامل اونارو ببینن واقعا خجالت میکشم
ماهم همینطور
عطرین میتونی مثلا دعای فرج یا دعای سلامتی امام زمان (عج) رو پرینت کوچک بگیری و بزاری تو بسته بندی ها . که مردم بخونن . پیشنهادم هست فقط ✨️😊
آره اینم میشه 🥲
خداحافظ شعارهای سال💔 خداحافظ دیدارهای عمومی💔 خداحافظ بوسیدن ِصورت ِفرزند ِشهید💔 خداحافظ نمازهای عرفانی💔 خداحافظ ای رهبر ِآزاده آماده ایم آماده💔 خداحافظ تا انقلاب ِمهدی خامنه ای نگهدار💔 خداحافظ اشک های شوق ِدیدار ِرهبری💔 خداحافظ نماز ِجشن ِتکلیف ِدختران💔 خداحافظ أللهم إنّا لا نَعلَم ُمِنه ُإلّا خَیرا💔 خداحافظ انداختن ِتعرفه در صندوق ِانتخابات💔 خداحافظ حضور در شب ِشعر ِشاعران💔 خداحافظ آن لبخند ِزیبای دلربا💔 خداحافظ تبریک ِسال ِنو💔 خداحافظ اقامهٔ نماز ِعید ِفطر💔 خداحافظ گریه های مراسم ِایام فاطمیه و محرم💔 خداحافظ صدا و کلام ِبا اقتدار در فتنه ها💔 خداحافظ استغاثه به امام زمان💔 خداحافظ کاشتن ِنهال ِروز ِدرختکاری💔 خداحافظ بوسیدن ِمکرر ِصورت ِجانبازان💔 خداحافظ . .💔
خداحافظ اذان گو در گوش فرزندان شهدا...
https://eitaa.com/50282876/11320 سلام من تازه آنلاین شدم اینو دیدم چه کار قشنگی محشر بوده 😍😍😍 خدا قبول کنه 🤎🥰🥲 . بخوام واریز کنم الان میتونم عزیز ؟؟ و بعد از گذاشتن این این کار قشنگ ، آیا استقبال معنوی داشتیم دوباره برای پویش دوم ؟ 🥹💛 چند جمع شده عریز ؟
قربونت عزیزم((:
آره هنوزم میتونید و بله استقبال خوب بود🥲🤌