https://eitaa.com/didebann_313/37206 وااای من بعنوان یه طرفدار وقتی اون رمانای چرت و پرت رومیبینم خجالت میکشم فک کن یکی از عوامل اونارو ببینن واقعا خجالت میکشم
ماهم همینطور
عطرین میتونی مثلا دعای فرج یا دعای سلامتی امام زمان (عج) رو پرینت کوچک بگیری و بزاری تو بسته بندی ها . که مردم بخونن . پیشنهادم هست فقط ✨️😊
آره اینم میشه 🥲
خداحافظ شعارهای سال💔 خداحافظ دیدارهای عمومی💔 خداحافظ بوسیدن ِصورت ِفرزند ِشهید💔 خداحافظ نمازهای عرفانی💔 خداحافظ ای رهبر ِآزاده آماده ایم آماده💔 خداحافظ تا انقلاب ِمهدی خامنه ای نگهدار💔 خداحافظ اشک های شوق ِدیدار ِرهبری💔 خداحافظ نماز ِجشن ِتکلیف ِدختران💔 خداحافظ أللهم إنّا لا نَعلَم ُمِنه ُإلّا خَیرا💔 خداحافظ انداختن ِتعرفه در صندوق ِانتخابات💔 خداحافظ حضور در شب ِشعر ِشاعران💔 خداحافظ آن لبخند ِزیبای دلربا💔 خداحافظ تبریک ِسال ِنو💔 خداحافظ اقامهٔ نماز ِعید ِفطر💔 خداحافظ گریه های مراسم ِایام فاطمیه و محرم💔 خداحافظ صدا و کلام ِبا اقتدار در فتنه ها💔 خداحافظ استغاثه به امام زمان💔 خداحافظ کاشتن ِنهال ِروز ِدرختکاری💔 خداحافظ بوسیدن ِمکرر ِصورت ِجانبازان💔 خداحافظ . .💔
خداحافظ اذان گو در گوش فرزندان شهدا...
https://eitaa.com/50282876/11320 سلام من تازه آنلاین شدم اینو دیدم چه کار قشنگی محشر بوده 😍😍😍 خدا قبول کنه 🤎🥰🥲 . بخوام واریز کنم الان میتونم عزیز ؟؟ و بعد از گذاشتن این این کار قشنگ ، آیا استقبال معنوی داشتیم دوباره برای پویش دوم ؟ 🥹💛 چند جمع شده عریز ؟
قربونت عزیزم((:
آره هنوزم میتونید و بله استقبال خوب بود🥲🤌
🖤امشب حضرت آقا دیدار با شاعران داشتند که.... بستهست بیتو دفترِ شبهای شعرِ بیت بدرود بیتِ آخرِ شبهای شعرِ بیت..
وای...🙂😭💔
دوستان درباره اون پیام من از یک منبع کاملا اگا و دقیق تر از اون فرد نا اشنایی که تو اون پیام بود پرسیدم . و اصلا همچین چیزی نیست اون پیام صحت نداشت فقط یسری فن پیجا از زبون خودشون یکاری میکنن و راجب محفل اصلا به کسی ربطی نداره چرا چیزی که جلو دوربین ضبط شده فقط پخش نشده و همه دیدن اگه راجبش حرف بزنیم راضی نباشن تو اون سالن هزار نفر آدم هست یعنی اون هزار نفر بدونن اشکال نداره به ما بگن راضی نیستن مسخرس راجب رمان و اینا ولی کامله صادق و درسته
...
https://eitaa.com/didebann_313/37209 چقدر منیی🥲💔
این کار به نیت همگیه
https://eitaa.com/didebann_313/37233 آره قشنگ میشه، میتونیم یه عکس خوب از آقا بزاریم با یه جمله امید بخش مثلا خدای خامنه ای زنده ست بعد به هر تعداد که مد نظر بود بگیم پیکسل تهیه کنن و بدیم به خانوما، من یه جای میشناسم که پیکسل درست میکنن با هر طرحی که بخوای
من خودمم امشب سراغ گرفتم دیدم هست🥲