عطرین منم یک چیزی بگم اینجا؟ واقعاً الان نمی دونم الینا هموم رفیقی که داشتی اینجا هنوزم هستن با نه هنوزم باهم اید یا نه ولی من وقتی که یه بحثی پیش اومده بود و به مشکل خورده بودید خیلی توی ناشناس کانالت حرفای خوبی نزدم...حالا شاید به خاطر حسادت بوده یا هر چیزی خواستم حلالیت بگیرم ازتون🌺
به این فکر نکردی که چقدر اون حرفا اون بچه رو اذیت کرد.
هدایت شده از بیداری ملت
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی اونقدر بوس آقا شیرینه که
میری تو صف وایمیستی تا دوباره نوبتت بشه💔
🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها
@Bidari_Media
https://eitaa.com/didebann_313/37056 عطرین ولی اکثر مراجع حکم جهاد دادنا ...💔 نمیدونم چرا آقای سیستانی ندادن #سادات
منم در تعجبم
ولی نمیتونیم آینده مملکت رو به خاطر حرف اونوریا به خطر بندازیم
آره خب
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
وقتی اونقدر بوس آقا شیرینه که میری تو صف وایمیستی تا دوباره نوبتت بشه💔 🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری و
حسرت همچین دیدار و بوسه ای...
چقدر شیرین بوسشون میکنه خداااا😭💔
بابام تهرانه دعا کنید براش اتفاقی نیفتاده خیلی نگرانم میشه نفری یه صلوات براش بفرستین که انشاءالله چیزی نشه
انشالله سالم باشن
https://eitaa.com/didebann_313/37250 بچهها دشمن دنبال همینه که شما الان قبل از اینکه چیزی معلوم باشه این خبرو نشر بدید حتی خودشونم داره این خبرو نشر میده تا قبل از انتخاباتش تفرقه بندازه و جنگ داخلی راه بندازه خواهش می کنم لطفا این خبرو به هیچ عنوانی نشر ندید
...
https://eitaa.com/didebann_313/37254 نمی دونی ؟🥲😭😭😭💔یعنی اگه رمانشون هم اصلا ربطی به سید و حاجی نداشته باشه هم ایراد داره😭😭
والا چی بگم
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
وقتی اونقدر بوس آقا شیرینه که میری تو صف وایمیستی تا دوباره نوبتت بشه💔 🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری و
نمیدونم چرا ته دل من قند آب شد از این مهربونی آقا 🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37262 تو این تجمعات هم صدا ضبط ماشینمون بالاس هم از بس داد زدم حالا باید تا ساعت دو را دووم بیارم🤌😔😂
اهااان