https://eitaa.com/didebann_313/37266 واقعاً حسودیم میشد بهش که اون یه همچین رفیقی داره ولی من ندارم
چی بگم بهت آخه
https://eitaa.com/haminemahfe عطرین آیدی یلدا مدیر این چنل و داری ؟
نه والا
عطرین امروز رفته بودیم میدون صادقیه تهران بعد حاج سعید حدادیان اومده بودن یاد امام و شهدا رو خوندن که رسید به قسمت امام رضا بعد گفت قرآن میخوایم بخونیم یهو گفت حامد شاکرنژاد هم که مشهدی هستن 🙂#سادات
واقعاااا
https://eitaa.com/didebann_313/37265 بچه ها توروخدا نکنین باور کنین خوبن درست نیست این کارا #☘️🌹
...
https://eitaa.com/didebann_313/37265 اره من دیشب باهاشون حرف زدم خوبن و سالمن
...
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
حسرت همچین دیدار و بوسه ای... چقدر شیرین بوسشون میکنه خداااا😭💔
دیدیییی...
دیگه حسرت همه چی روی دلمون میمونه🙂💔
https://eitaa.com/didebann_313/37268 #ایت_الله_سیستانی ❗️یک مطلب بسیار مهم همه براشون سواله ک چرا _ایت الله سیستانی حکمجهاد ندادند ایا عقب کشیدن یا مسئله ای دیگر در جریانه این اقدام ایت الله سیستانی بسیار هوشمندانه است _فکر کنید فردا رهبر جدید ایران وقتی انتخاب شدن،میان و میگن ما در مورد جنگ نظری دیگه داریم اصلا میخوایمتموم کنیم یا اصلا نمیخوایم کسی دیگه وارد بشود حالا اونجا اقای سیستانی ک حکم جهاد هم داده چی میشه؟حکم جهاد یک مرجع عظیم الشأن شهید میشه زمین میخوره چون به تنهایی ک نمیشه،مردم عراق میگن ایران خودش کاری نمیخواد بکنه ما چکار کنیم _اقدام ایشون بسیار حکیمانه است رهبر انتخاب بشود ان شاالله وقتی اومدن هر حکمی دادن ایشون طبق همون حکم میدن اگر جهاد بود ایشون جهاد میکنند همانطور ک در جهادبا داعش ایشون با نامه ی امام خامنه اي حکم جهاد دادن و وارد عرصه نبرد شدن و عراق نجات پیدا کرد متاسفانه ما بارها سخن امام شهیدمان را شنیدیم ک فرمود عزیزان احساسی تحلیل نکنید منطقی و صبورانه تحلیل کنید _همه شنیدیم اما همین الان کانالهای انقلابی حرفهایی میگن ادم متعجب میشه یعنی کاملا احساسی و کودکانه،تا دیروز ار فرماندهان نظامی بیشتر میفهمیدند امروز _/از ایت الله سیستانی و حتما رهبر جدید بیاد به ایشونم شبهه دارند...
این چه دلیل غیر منطقی ایه خدایی😐😐 فقط بخاطر اینکه رهبر جدید با حکم مشکلی داشته باشه؟ مگه رهبر جدید قراره بره دست دوستی بده به آمریکا؟!
همین آقایون نبودن مارو شیر کردن برای جهاد؟! حکم بقیهی علما شهید نمیشه فقط ایشونه!
عجب.
حداقل ایشون که حکم ندادن، شماها با این دلایل مسخره ازین خرابترش نکنید🚶♀
https://eitaa.com/didebann_313/37275 منظورم از اینکه هیچ ربطی نداره اینه که شخصیت های داستان اصلا افراد دیگری هستن و اصلا اسم سید و حاجی داخل داستان نیومده و داستان هم به اونا ربطی نداره .مثل بعضی از رمانایی که قدیما می نوشتی .یه رمان عادی و یک داستانی که اصلا ربطی به اساتید نداره .هیچ ربطی...ولی فقط عکس نمایه کانالی که رمان رو توش می زارن ،عکس سید و حاجی هست .همین .🙂💔این که ایرادی نداره .داره ؟نمی دونم منظورم رو متوجه شدی یا نه 🙂😭ولی یک رمان عادی هست داخل یک کانال که فقط عکس نمایه کانال عکس حامین هست 🙂✨️ولی رمان هیچ ربطی از هیچ لحاظ بهشون نداره و اصلا درباره شخصیت ها و موضوع های دیگری هست .اشکالی نداره؟🙂
من نمیدونم واقعا باید از خودشون بپرسی
https://eitaa.com/50282876/11320 چه عالییی و خداروشکر که بچه هیئتی ها در سنگر و پشت جبهه خدمت می کنند (: 🌜🇮🇷 حرف نداره اما تو سینی قرار بده بستهبندی ها رو با یه روبان مشکی یا سبز و سفید و قرمز پرچم 🇮🇷🖤
مرسی عزیز اونا دیشب توزیع شد🥲
سلام عطرین حرم امام رضام✨🖤 به یادهمتون هستم_پری
سلام عزیزم التماس دعا