eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebann_313/37302 اصلا هر جا که بگی ببین مسکونی غیر مسکونی فردا یه سریا باز میگن مسکونی نزد که!
https://eitaa.com/didebann_313/37302 هنوز درست اطلاع رسانی نکردن ولی فکر کنم ستاد کل فرماندهی لرستان ُ زدن یاخدااا
خوبی بدی دیدید حلال کنید نگو اینطوری🙂😭
عطرین پیامایی که وقتی نیستی میفرستیم و نمیزاری اخه یه تومار پیام نوشته بودممم گذاشتم اکثرنو که
میگم حاجی رفته تجمعات شبانه اما تنها،، چون بیشتر جاها با سید میرفت یعنی سید رفته عراق؟ نمیدونیم والا
https://eitaa.com/didebann_313/37274 راس میگه بچه ها اینا اصلا دنبال همینن که اینجور اتفاقا بیفته بعد بین ما تفرقه بندازن واقعا درک نمیکنم این خبرگزاری هایی که این حرفا رو نشر میدن خب شما اصلا خود ایشون رو هم دارین به خطر میندازین به این کاراتون بزارین مشخص بشه توسط خود شورا بعد راجبش حرف بزنین اینکارا چیه قشنگ دارین تو زمین دشمن بازی میکنین بهونه دستش میدین اه چرا نمیفهمن واقعا ....
https://eitaa.com/didebann_313/37298 والا اینجا رو چندین بار خیلی بد زدن.... توکل به خدا فعلا خدا بخیر کنه🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37303 خب آدم چطوری میتونه این درخواستو به گوششون برسونه و مطرح کنه ؟؟ اینستا هم نداریم تو این شرایط دسترسی نداریم کلا2 دقیقه پیش نمیدونم والا
تبریز و هم داره میزنه بد میزنه .... آره گفتن انفجار داشته🙂😭
بچهای کرج متوجه شدین؟ ...
https://eitaa.com/50282876/11320 چه قدر قشنگ آخه .« انتخاب عکس » و نوشته ها »🖤😭 آره خیلی قشنگ شده بودن🥲🤌
کاش ما با پهپاد و جنگنده حمله کنیم . دشمن فقط با اینا حمله میکنه موشک نمیزنه . من نگرانم موشکامون تموم شه. درحال تولید هستیم همچنان نگران موشک نباشید🥲