eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebann_313/37298 والا اینجا رو چندین بار خیلی بد زدن.... توکل به خدا فعلا خدا بخیر کنه🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37303 خب آدم چطوری میتونه این درخواستو به گوششون برسونه و مطرح کنه ؟؟ اینستا هم نداریم تو این شرایط دسترسی نداریم کلا2 دقیقه پیش نمیدونم والا
تبریز و هم داره میزنه بد میزنه .... آره گفتن انفجار داشته🙂😭
بچهای کرج متوجه شدین؟ ...
https://eitaa.com/50282876/11320 چه قدر قشنگ آخه .« انتخاب عکس » و نوشته ها »🖤😭 آره خیلی قشنگ شده بودن🥲🤌
کاش ما با پهپاد و جنگنده حمله کنیم . دشمن فقط با اینا حمله میکنه موشک نمیزنه . من نگرانم موشکامون تموم شه. درحال تولید هستیم همچنان نگران موشک نباشید🥲
اسرائیل بدبخت، نفهمیده با کیا در افتاده. وسط تشیع شهدا میای نزدیک همونجا را میزنی مردم فقط وایمیسن نگات می کنن راهشونو ادامه میدن . فکر کرده بزنه مردم متفرق میشن
https://eitaa.com/didebann_313/37308 نه ببین اوضاع بد نیست فقط کار از محکم کاری عیب نمیکنه خب پس 🙂😭
عطرین اینگه بالا سرت جنگنده پرواز کنه و نمیدونی کدوم ساختمونو قراره بزنه ترسناکه واقعا :)) دقیقااااا🙂💔😭
https://eitaa.com/didebann_313/37318 همه یخته نگاه کردند و وایسدندهمچنان این مردم هشت سال جنگ و تحمل کردن این چند روز با این همه حملات سنگین بازم مقاومت میکنن
https://eitaa.com/didebann_313/37315 الهی بگردم ، من شنیدم کرج و فردیس افتضاح بود ایشالا که چیزی نیست مسکونی نزدن انشالله
عطرین ما که کرج زندگی می کنیم اگه موشک نخوره بهمون از شدت صدای انفجار ها سکته می زنیم😶‍🌫️ صداش از خودش وحشتناک تره واقعا