https://eitaa.com/didebann_313/37298 والا اینجا رو چندین بار خیلی بد زدن.... توکل به خدا فعلا
خدا بخیر کنه🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37303 خب آدم چطوری میتونه این درخواستو به گوششون برسونه و مطرح کنه ؟؟ اینستا هم نداریم تو این شرایط دسترسی نداریم کلا2 دقیقه پیش
نمیدونم والا
https://eitaa.com/50282876/11320 چه قدر قشنگ آخه .« انتخاب عکس » و نوشته ها »🖤😭
آره خیلی قشنگ شده بودن🥲🤌
کاش ما با پهپاد و جنگنده حمله کنیم . دشمن فقط با اینا حمله میکنه موشک نمیزنه . من نگرانم موشکامون تموم شه.
درحال تولید هستیم همچنان نگران موشک نباشید🥲
اسرائیل بدبخت، نفهمیده با کیا در افتاده. وسط تشیع شهدا میای نزدیک همونجا را میزنی مردم فقط وایمیسن نگات می کنن راهشونو ادامه میدن .
فکر کرده بزنه مردم متفرق میشن
https://eitaa.com/didebann_313/37308 نه ببین اوضاع بد نیست فقط کار از محکم کاری عیب نمیکنه
خب پس 🙂😭
عطرین اینگه بالا سرت جنگنده پرواز کنه و نمیدونی کدوم ساختمونو قراره بزنه ترسناکه واقعا :))
دقیقااااا🙂💔😭
https://eitaa.com/didebann_313/37318 همه یخته نگاه کردند و وایسدندهمچنان
این مردم هشت سال جنگ و تحمل کردن این چند روز با این همه حملات سنگین بازم مقاومت میکنن
https://eitaa.com/didebann_313/37315 الهی بگردم ، من شنیدم کرج و فردیس افتضاح بود ایشالا که چیزی نیست مسکونی نزدن
انشالله
عطرین ما که کرج زندگی می کنیم اگه موشک نخوره بهمون از شدت صدای انفجار ها سکته می زنیم😶🌫️
صداش از خودش وحشتناک تره واقعا