eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/50282876/11320 چه قدر قشنگ آخه .« انتخاب عکس » و نوشته ها »🖤😭 آره خیلی قشنگ شده بودن🥲🤌
کاش ما با پهپاد و جنگنده حمله کنیم . دشمن فقط با اینا حمله میکنه موشک نمیزنه . من نگرانم موشکامون تموم شه. درحال تولید هستیم همچنان نگران موشک نباشید🥲
اسرائیل بدبخت، نفهمیده با کیا در افتاده. وسط تشیع شهدا میای نزدیک همونجا را میزنی مردم فقط وایمیسن نگات می کنن راهشونو ادامه میدن . فکر کرده بزنه مردم متفرق میشن
https://eitaa.com/didebann_313/37308 نه ببین اوضاع بد نیست فقط کار از محکم کاری عیب نمیکنه خب پس 🙂😭
عطرین اینگه بالا سرت جنگنده پرواز کنه و نمیدونی کدوم ساختمونو قراره بزنه ترسناکه واقعا :)) دقیقااااا🙂💔😭
https://eitaa.com/didebann_313/37318 همه یخته نگاه کردند و وایسدندهمچنان این مردم هشت سال جنگ و تحمل کردن این چند روز با این همه حملات سنگین بازم مقاومت میکنن
https://eitaa.com/didebann_313/37315 الهی بگردم ، من شنیدم کرج و فردیس افتضاح بود ایشالا که چیزی نیست مسکونی نزدن انشالله
عطرین ما که کرج زندگی می کنیم اگه موشک نخوره بهمون از شدت صدای انفجار ها سکته می زنیم😶‍🌫️ صداش از خودش وحشتناک تره واقعا
عطرین هیچ حسی ندارم هلپ پلیز احساساتت چه شده
https://eitaa.com/didebann_313/37320 تهران دقیقا از دیشب تا الان اینه... ماهم جنگنده میاد میره معلوم نیست کجارو میزنه
هر وقت رهبر سخنرانی داشت بابام تلویزیونو زیاد میکرد به ما هم می‌گفت سر و صدا نکنین آقا داره صحبت میکنه با خودم گفتم آقا که همیشه هست ما شاید فردا نباشیم (رو رهبر به عنوان یه آدم همیشگی حساب وا کرده بودم )ـ گربه منم همینطور...🙂💔
عطرین یه سوال .مگه مرز بسته نیست ؟ نمیدونم والا