eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
عطرین اینگه بالا سرت جنگنده پرواز کنه و نمیدونی کدوم ساختمونو قراره بزنه ترسناکه واقعا :)) دقیقااااا🙂💔😭
https://eitaa.com/didebann_313/37318 همه یخته نگاه کردند و وایسدندهمچنان این مردم هشت سال جنگ و تحمل کردن این چند روز با این همه حملات سنگین بازم مقاومت میکنن
https://eitaa.com/didebann_313/37315 الهی بگردم ، من شنیدم کرج و فردیس افتضاح بود ایشالا که چیزی نیست مسکونی نزدن انشالله
عطرین ما که کرج زندگی می کنیم اگه موشک نخوره بهمون از شدت صدای انفجار ها سکته می زنیم😶‍🌫️ صداش از خودش وحشتناک تره واقعا
عطرین هیچ حسی ندارم هلپ پلیز احساساتت چه شده
https://eitaa.com/didebann_313/37320 تهران دقیقا از دیشب تا الان اینه... ماهم جنگنده میاد میره معلوم نیست کجارو میزنه
هر وقت رهبر سخنرانی داشت بابام تلویزیونو زیاد میکرد به ما هم می‌گفت سر و صدا نکنین آقا داره صحبت میکنه با خودم گفتم آقا که همیشه هست ما شاید فردا نباشیم (رو رهبر به عنوان یه آدم همیشگی حساب وا کرده بودم )ـ گربه منم همینطور...🙂💔
عطرین یه سوال .مگه مرز بسته نیست ؟ نمیدونم والا
https://eitaa.com/didebann_313/37310 فکرنکنم برگشته باشن به عراق . اگه برگشته باشن زمینی رفتن
https://eitaa.com/didebann_313/37260 اگه بچه های اینجا هم باشند که این چند شب مصلی رو برن هر موقع گفتند رسمی ، تقبل بشن چند شاخه گل رز یا یاس بگیرن برای مصلی یا بچه های مشهد همکاری کنند گل ببرند روز مراسم عکسشو بفرستند به نیت این کار امام حسنیمون 🇮🇷💔 مشکل اینجاست تقبل نمیکنن🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37315 آره آره خیلی وضعیت خراب بود نه حرومیا مسکونی نزدن چند تا مقر نظامی زدن:(( # دلماه سادات ایوای🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37323 ما سپاه پشت خونمونه روز دوم که زدن شیشه هامون ریخت :)) واقعاً صداهاش خیلی وحشتناکههه آنقدر که نمیتونم بگم .... عطرین سمت شما خبری نیست ؟ تا چند ساعت فقط بدن آدم از صداش می‌لرزه🙂😭💔