هر وقت رهبر سخنرانی داشت بابام تلویزیونو زیاد میکرد به ما هم میگفت سر و صدا نکنین آقا داره صحبت میکنه با خودم گفتم آقا که همیشه هست ما شاید فردا نباشیم (رو رهبر به عنوان یه آدم همیشگی حساب وا کرده بودم )ـ گربه
منم همینطور...🙂💔
https://eitaa.com/didebann_313/37310 فکرنکنم برگشته باشن به عراق .
اگه برگشته باشن زمینی رفتن
https://eitaa.com/didebann_313/37260 اگه بچه های اینجا هم باشند که این چند شب مصلی رو برن هر موقع گفتند رسمی ، تقبل بشن چند شاخه گل رز یا یاس بگیرن برای مصلی یا بچه های مشهد همکاری کنند گل ببرند روز مراسم عکسشو بفرستند به نیت این کار امام حسنیمون 🇮🇷💔
مشکل اینجاست تقبل نمیکنن🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37315 آره آره خیلی وضعیت خراب بود نه حرومیا مسکونی نزدن چند تا مقر نظامی زدن:(( # دلماه سادات
ایوای🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37323 ما سپاه پشت خونمونه روز دوم که زدن شیشه هامون ریخت :)) واقعاً صداهاش خیلی وحشتناکههه آنقدر که نمیتونم بگم .... عطرین سمت شما خبری نیست ؟
تا چند ساعت فقط بدن آدم از صداش میلرزه🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37328 شنیدم با خانواده شون قم هستن
آهان خب
کاش برمیگشتیم عقب.. روزهایی که ضبط محفل بود🙂😭💔
این روزا زیادی تحملشون سخته
هدایت شده از {•لُــومـیـࢪٰا•}
حالا که آقای ما رفت؛
باید هرچی مشکلِ حل بشه، آخه میدونی میگفتن همچی تقصیر رهبرِ ما بوده...
https://eitaa.com/didebann_313/37333 راستی گفتید ضبط محفل گفتن بعد از عزای عمومی تیکه های کات شده و این قسمتای نصفه رو احتمالا پخش میکنن
آهان خب