https://eitaa.com/didebann_313/37310 فکرنکنم برگشته باشن به عراق .
اگه برگشته باشن زمینی رفتن
https://eitaa.com/didebann_313/37260 اگه بچه های اینجا هم باشند که این چند شب مصلی رو برن هر موقع گفتند رسمی ، تقبل بشن چند شاخه گل رز یا یاس بگیرن برای مصلی یا بچه های مشهد همکاری کنند گل ببرند روز مراسم عکسشو بفرستند به نیت این کار امام حسنیمون 🇮🇷💔
مشکل اینجاست تقبل نمیکنن🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37315 آره آره خیلی وضعیت خراب بود نه حرومیا مسکونی نزدن چند تا مقر نظامی زدن:(( # دلماه سادات
ایوای🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37323 ما سپاه پشت خونمونه روز دوم که زدن شیشه هامون ریخت :)) واقعاً صداهاش خیلی وحشتناکههه آنقدر که نمیتونم بگم .... عطرین سمت شما خبری نیست ؟
تا چند ساعت فقط بدن آدم از صداش میلرزه🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37328 شنیدم با خانواده شون قم هستن
آهان خب
کاش برمیگشتیم عقب.. روزهایی که ضبط محفل بود🙂😭💔
این روزا زیادی تحملشون سخته
هدایت شده از {•لُــومـیـࢪٰا•}
حالا که آقای ما رفت؛
باید هرچی مشکلِ حل بشه، آخه میدونی میگفتن همچی تقصیر رهبرِ ما بوده...
https://eitaa.com/didebann_313/37333 راستی گفتید ضبط محفل گفتن بعد از عزای عمومی تیکه های کات شده و این قسمتای نصفه رو احتمالا پخش میکنن
آهان خب
https://eitaa.com/didebann_313/37329 ): 💔 یا فضا رو با گلاب معطر کنند خصوصا بچه های مشهد 💔
اینم میشه
https://eitaa.com/lLooonaa/5517 عطرین الان دیگه باید بگیم دلتنگ رهبر🙂💔 #فندوق
دقیقا 🙂😭💔