وای عطرین داشتیم برمیگشتیم یهو خوردیم به این کاروان خودرویی ها یکی ازینا باند داشت صداشم زیاد بود بابمم خوشش نمیومد هی گاز میداد که دور شه از شانسمون هرجا میرفتیم این ماشینه هم دقیقا پشت ما بود 😂😂میگن مار از پونه بدش میاد درخونش سبز میشه، این ضرب المثل مصداق بارز بابام و اون ماشینس😂😂_پری
وای فکر کن صداها باهم قاطی بشه😭😭
♨️عراقچی: ما درخواست آتشبس نکردیم و هرگونه مذاکره با آمریکا را رد میکنیم. @irane_bidar」 اینم آقای عراقچییی😇👆🏻
بله ببه
https://eitaa.com/edit133 درحد توانم کانال زدم و ادیت رهبر برای این شبا اگه نیاز داشتید بردارید
دست شما درد نکنه 🤏
چرا اون پسره یک فراز حداقل از سید نخوند؟ خب میخوندی یک فراز ... این فصل همش شده تقلید از حاجی حاجی حاجی، نمیگم حاجی نه ولی کاش فقط یکم هم به سید توجه میکردن 🙂
شاید کات شده باشه ها
جدی ورزشگاه آزادی رو زدن ؟؟؟ میشه اگه عکس ازش دارید بفرستید
گفتن که زدن آره
https://eitaa.com/lLooonaa/5532 عطرین چیشد
بابا نماینده شهرمون اومده میگه مذاکره میکنیم گول نمیخوریم
عطرین خانم ازت ممنونم درباره عکس حضرت اقا 😭 و اللهم عجل لولیک الفرج منم یه چیزی اضافه کردم برای بسته های که میخوام فرداشب پخش کنم
خواهش میکنم🥲