eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
415 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebann_313/37539 وایی کلا این قسمتو ندیدی؟؟ برگشت به عطیه گفت هادی خیلی بهت اعتماد داشت عطیه گفت به من؟!گفت آره تنها کسی که بهش اعتماد داشت تو بودی...یه چیزی بیشتر از اعتماد..یه علاقهه🗿🤣🤣وای سر سفره افطار خندم گرفته بودد هادی خیلی اعتماد داشت یا احسان؟
https://eitaa.com/didebann_313/37575 ورزشگاه ازادی رو نزدن سالن ش رو زدن انگاری نزدیک یه پایگاه بوده واسه همشونم یه دلیلی میارن😭😭
بچه ها میگم خبری از اون خانوم که نوزاد داشتن و همسرشون زیر اوار بودن ندارید ؟یا اگه کانالشون دارید بفرستید من گم کردم همسرش شهید شد
آقا سید ایرانیه هموطن منه افتخار میکنم بهشون تامام بله بله
https://eitaa.com/didebann_313/37583 یعنی چی نقدشون کرده بودن؟ منم‌ خوندم کتاب باحالیه یکم بعضی جاهاش سانسور میخواد نظرشون و گفته بودن درموردش درمورد شرایط قحطی و اینا بود حرفاشون درست یادم نیست
https://eitaa.com/didebann_313/37549 انشالله ما آماده ایم ✨🇮🇷❤️‍🩹 ممنون ازتون🥲
https://eitaa.com/didebann_313/37558 سالاری چیه عطرین ؟ یعنی ساندویج میشه ؟ نخوردین تاحالا؟ از این کیک گردا کنجد دارا
خب بچه‌ها بزارید یه چیزی بگم تکلیف کارامون مشخص بشه که اگه خواستید بیشتر کمک کنید🥲🤌 ۳ میل از پول و میدم اکرام ایتام ۳ میل هم میدیم برای چندتا از مواکب که بچه‌ها شماره حساب بهم دادن ۱میل برای شنبه انشالله میخوام از این سالاری ها بگیرم فکر کنم تا ۳ کیلو بشه توی موکب پخش کنیم و میمونه سه میلیون و خورده‌ای دیگه که پیکسل با طرح ایران بگیرم، و یک سری کار فرهنگی دیگه پخش دعا داشته باشیم انشالله برنامه مون برای ده میلیون و سیصد که جمع شده اینه((: حالا اگه انشاالله بیشتر شد گسترشش میدیم🙂🤌
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
خب بچه‌ها بزارید یه چیزی بگم تکلیف کارامون مشخص بشه که اگه خواستید بیشتر کمک کنید🥲🤌 ۳ میل از پول و
ایجااانم🥲🤌🏻 چه کارهایی خوبی میخواییم انجام بدیم از همین الان حس میکنم خیلی کارای خوب و قشنگی میشن:)))
فردا روز درخت کاریه:) 🙂💔
خیلی شیک یکی که داشت از سید مجتبی بد میگفت و طرف پهلوی رو میگرفت زنگ‌زدیم گزارش دادیم رسیدن خدمت شون😎😎😎قبل اینکه تابلو کنم یه گوشه تماس گرفتم و همه چی اوکی پیش رفت آفرین بهتون