[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
خب بچهها بزارید یه چیزی بگم تکلیف کارامون مشخص بشه که اگه خواستید بیشتر کمک کنید🥲🤌 ۳ میل از پول و
ایجااانم🥲🤌🏻
چه کارهایی خوبی میخواییم انجام بدیم
از همین الان حس میکنم خیلی کارای خوب و قشنگی میشن:)))
خیلی شیک یکی که داشت از سید مجتبی بد میگفت و طرف پهلوی رو میگرفت زنگزدیم گزارش دادیم رسیدن خدمت شون😎😎😎قبل اینکه تابلو کنم یه گوشه تماس گرفتم و همه چی اوکی پیش رفت
آفرین بهتون
https://eitaa.com/khanome_zed/8999 لحظاتی از خدمت همسر اون خانوم که شهید شد
خدا صبرشون بده🙂😭
https://eitaa.com/didebann_313/37592 نوزادش زیر اوار نبود شوهرش ک اونم شهید شد
خوش به سعادتش
https://eitaa.com/didebann_313/37573 ادیت هات خیلی قشنگ بودن🥲❤️🩹
آره خیلی قشنگ بودن🙂😭🤌
https://eitaa.com/didebann_313/37597 آها ما به اینا میگیم کلوچه خرمایی...
خرمایی نوع دیگه شه🥲
https://eitaa.com/didebann_313/37597 والا خوردیم ولی تا الان اسمشو نمیدونستیم
آهان اسمش سپه سالاریه
https://eitaa.com/didebann_313/37589 فقط همینو بگم احسان و امیر علی آشتی کردن
چه خوبب
سلام سلام خوشگلا؛ عطرینی امشب تو شهرمون یه جمعیتی بود که به عمر نصفشو تو شهرمون ندیده بودمم:(( خیلی شلوغ بود به حدی که صدا با بلندگو ها نمیرسید، جمعیت چند گروه شده بود و هر کی یه شعاری میداد؛ ولی دلم قرص شد؛ یه کسایی که شاید هیچوقت فکر نمیکردم اومده بودن و از جون و دل شعار میدادن🙂😭-التجا
سلام دقیقا برای همه مون همینه آدمای جدید تو شهر میبینیم