eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
412 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: @Hamin_mahfel
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/didebann_313/37616 الان ما رزمنده های پشت سنگریم که باید با جبهه کفر بجنگیم مثل جنگ هشت ساله خدمت کنیم به نیروهای زحمتکشمون با توزیع مواکب نذری غذایی و فرهنگی کشور 🇮🇷🩶 ایتامم انشالله بزاریم برای شب قدر که می‌دیم بهشون 🩶🇮🇷 مرسی بابت کمکهات واقعا🥲
https://eitaa.com/didebann_313/37658 من کاری به حرف اون مرتیکه نداشتم من منظورم تحلیل پاینش بود که نباید به کاری که داره دشمن انجام میده دامن بزنیم آهان
https://eitaa.com/didebann_313/37590 قضیه چیه؟ احسان عقد کرده؟ الان تو این سن!؟ شوخی.. جدی! عطیه دیگه کیه؟! کدوم احسانو میگی شما
https://eitaa.com/didebann_313/37668 بخدا که من یکی اصلا لیاقت شهادت رو ندارم... تا قبل از این هميشه میگفتم شهید بشم و فلان و الان فهمیدم من خیلی کوچیکتر از این حرفام بزرگتر از قد و قواره خودم حرف زدم و خواستم... حالا که پاش افتاده و وقتش رسیده از مرگ میترسم 😭😭😭😭خدایا بهم رحم کن نمیدونم والا تا ببینیم خدا چی میخواد
وای عطرین توی عراق هم بدجوره اوضاع، هم عراق هم ایران... از اینکه سید ایرانن خوشحالم و از اینکه عراق نیستن هم ناراحتم🤣یعنی نمی‌دونم ولی خب هرجا که باشن امیدوارم سالم باشن❤️🥲🙂 آرزوی سلامتی داریم براشون🥲
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
https://eitaa.com/haminnashnas/10577 همه ی اینحرفارو زدی ک آخرش برسی ب این نتیجه؟ خودت داری جواب خود
نگران باشید بچه ها نگران باشید کسی نگفت نگران نباشید😭 ما خودمونم بیخیال نیستیم‌ بخدا..
درود به روح پرفتوحت ایتا خیلی عزیزییی..
https://eitaa.com/didebann_313/37653 زنجان ابهر یه مرده صحبت میکرد می‌گفت دست و پای بچها تیکه تیکه شده بود و افتاده بود روی ماشین من 😭💔 واقعاااا🙂😭💔 یاخدا چقدر وحشتناکه حتی تصورش چه برسه دیدنش
عراقی های عزیزمووون رو عطرین🙂👇 عشایر عراق: هرکس سر خلبان آمریکایی را بیاورد جایزه دارد! منابع محلی خبردادند عشایر بصره از طایفه «الکرامشه» برای کسی که سر خلبان را بیاورد، یک میلیون دلار جایزه تعیین کردند. @ir_mohebin ماشاءالله به غیرتشون
https://eitaa.com/didebann_313/37656 ‌ من هی میام یه چیزی بگم بقیه یه سلامی یه علیکی، یه بله‌ای یه خیری بگن؛ میبینم نه بابااا یادم رفت بگم التجام بگووو
عطرین دو شبه اراده کردم یکم درس بخونم🙂😂 بعد سه شب تونستم ۵ صفحه ریاضی رو فقط جواب بدم😭 خداییش نمیکشم درس بخونم و بنویسم🙂😭-التجا باز خوب خوندی که🙂😭
امشب اگر توجه کرده باشین اون آیتم پسره مازنی داشت میگفت من از استاد شاکرنژاد تقلید کردمو اینا معلوم بود سیدحسنین یه چیزی گفتن که کات شده چون هی اینجوری میکردن بلهه فلان اینا واقعااا شوخی بوده کات شده احتمالا