یاد خنده های جانا و فاطمه اون شب اول جنگ توی گپ افتادم😂🤣 جانا و فاطمه آنقدر خندیدین دل درد نشدیننن عطرین هم هی میگفت خاکبرسرم زشتههه منم نفهمیدم چی میگین فقط میخندیدم🥴
وای اون شب فکر نمیکردیم صبحش خبر شهادت آقا بیاد 🙂😭💔 بعداز اون شب دیگه نخندیدم...
والا قضیه زشت بود خوبه نفهمیدی😭😂
https://eitaa.com/didebann_313/37686 دمشون گرمم .ولی کاش زنده بگیرنش.😄💔چون ما زنده می خوایمش. باید ازش حرف بکشیممممم.🔪🙂
دقیقااا
این سیدنا که میگید شهید شده کی بوده ؟
شهید نشدههه بلاگر خواننده مذهبی بود خواننده بوم بوم تلاویو
نه بابا فکر نکنم از مریمم خوشش بیادا چون فعلا غرق در عطیه خانومه🤭🤌🏻
عطیه فقط چشماش قشنگه😔🤌
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
🤣🤣🤣وقت خوابه یعنی چی ۶میخوابم
یعنی اینکه من عجیبمممم شب زنده داری میکنم🤣
https://eitaa.com/didebann_313/37748 آاا من غلط کردم اصلا نمی خوابم نزن انقدررر🤣🤣🤣
آفرین نخواب 😂
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
یاد خنده های جانا و فاطمه اون شب اول جنگ توی گپ افتادم😂🤣 جانا و فاطمه آنقدر خندیدین دل درد نشدیننن ع
ما هر شبی خندیدیم یه مصیبتی صبح پیش اومد
خداروشکر نفهمیدی🤣🤣🤣
[ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
الان شریفی عاشق مریم شده یا عطسه شریفی دلش دروازه تجریشه هی عاشق اینه یا اون 😔🤌
من اول فکر میکردم شریفی عاشق مریم شده😑