eitaa logo
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
414 دنبال‌کننده
911 عکس
306 ویدیو
25 فایل
https://6w9.ir/Harf_11123650 لطفاً احترام اساتید و فضایی که قرار داریم و حفظ کنید((: @Ggomnnamm به پیام‌های سنجاق شده توجه کنید🖇 چنل اصلی: https://eitaa.com/Sselenne
مشاهده در ایتا
دانلود
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
هیچ وقت صدای بابامو وقتی اونطوری گفت یا حسین آقا یادم نمیره🙂😭💔 نفهمیدم پله هارو چطوری رفتم پایین...
من خودم دیدم توی گوشی تا رفتم تلویزیون و روشن کنم دوبار افتادم😭💔🙂وای خیلی بد بود خیلی وحشتناک بوددددد
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
من خودم دیدم توی گوشی تا رفتم تلویزیون و روشن کنم دوبار افتادم😭💔🙂وای خیلی بد بود خیلی وحشتناک بودددد
من مامانم اومد گفت بچه‌ها سحره بیدارشید گوشی و روشن کردم مطهره پیام داده بود دختر و داماد آقا تایید شد یهو بابام چنان گفت یا حسین گفتم ببینم چیشد...
[ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
من مامانم اومد گفت بچه‌ها سحره بیدارشید گوشی و روشن کردم مطهره پیام داده بود دختر و داماد آقا تایید
وای الهیی بمیرم🥲 ما اون موقع سحری رو تمام کردیم نمازم خونده بودیم اومدم ایتا رو چک کنم توی یه چنلی گذاشته بودن و بقیه ماجرا...
حاجی داره دونه دونه تموم میدون ها رو میره ماشاءالله خیلی تاثیر داره واقعااا
عطرین چرا بعضی از دوستان اسمشون رو هشتگ میزنن یعنی ماهم باید این کار رو بکنیم اگه دوست دارید
رفتی پایین؟ خونتون دو طبقه اس؟ نه اتاقا بالاست
یادآوری شد🙂💔 ما تلویزیون روشن ولی بی‌صدا بود که داداشم بیدار نشه، نمازم و خوندم گوشی برداشتم، دیدم عطرین نوشته خدایا نه، سید علی نه.. فهمیدم چیشده، فقط نگاه کردم ببینم تو تلویزیون که نگفتن، شاید تکذیب بشه، دیدم چرا تیتر خبره💔-التجا خیلی وحشتناک بود اون سحر... وای🙂😭💔
https://eitaa.com/didebann_313/37808 ما سحر تی وی رو روشن کردیم برای اذون که وسط برنامه ماه سحر نجم الدین بود یهو قرآن عبدالباسط پخش کردن ... 💔😭 اون قرآن خواندن حالمون و بدتر میکرد جای آرامش ها
یا صاحب الزمان چرا انقدر داره بد میزنه تمام خونه داره می لرزه کجارووو
https://eitaa.com/didebann_313/37783 حالا مگه این ول می کنه🤣🤣 میزنن همچنان
https://eitaa.com/didebann_313/37817 وحشتناک داره میزنه پشت سر هم ... پدافنده یا اثابت میکنه
عطرین یهو با حرفاتون منم یاد سحر دهم افتادم؛ اشکام داره میریزه همینجوری.. ولی ما دلمون برای آقا خیلی تنگ شده:((🙂💔-التجا هیچ وقت یادم نمیره.. ته دلم می‌لرزه واقعا