یا صاحب الزمان چرا انقدر داره بد میزنه تمام خونه داره می لرزه
کجارووو
https://eitaa.com/didebann_313/37783 حالا مگه این ول می کنه🤣🤣
میزنن همچنان
https://eitaa.com/didebann_313/37817 وحشتناک داره میزنه پشت سر هم ...
پدافنده یا اثابت میکنه
عطرین یهو با حرفاتون منم یاد سحر دهم افتادم؛ اشکام داره میریزه همینجوری.. ولی ما دلمون برای آقا خیلی تنگ شده:((🙂💔-التجا
هیچ وقت یادم نمیره..
ته دلم میلرزه واقعا
هدایت شده از طنزیم
کاش ما هم از طریق گوشی با «عطیه هاتف» در ارتباط بودیم؛ ازش میپرسیدم یک ماه دیگه تو کدوم شهر فلسطین اشغالی داریم زندگی میکنیم.
#ساهره
🔺سید محمدجواد کیش بافان🔺
طنزیم| @tanzym_ir
چطوری امروز رو بگذرونیم بدون اینکه فیلم درختکاری آقا رو ببینیم؟!🙂😭💔
وای یا حسین هم اکنون برا اولین بار شهر ما رو زدن #F
واقعاا کجایید شما
عطرین مثلا میشه تو همین ناشناس که پیام میدیم و لیست پیام ها میاد پاسخشون رو بدی یا مثلا لیست بشه بعد از هر سوال پاسخت ؟ #ست
نمیشه لیستی باشه بخاطر زمان دار بودنا قاطی میشه🥲
https://eitaa.com/Studio_Zhivan/29967 وای بخدا کم مونده بمیرم براش😭توروخدا ببین چت های خودش و شوهرشو عکساش با بچش وای:)))))
ایوای😭🤌 چه غم سنگینیِ
خبر شهادت آقا رو که دادن من تنم می لرزید خبر تلویزیونو باور نمی کردم سریع رفتم گوشیمو باز کنم از شدت لرزش دست نمی تونستم کانالای خبریو باز کنم.
این لرزش دست برای هممون بوده پس...🙂😭 من گفتم کار ایران تمومه آقا نباشه